Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Doom - Próbakör a bétával

  • Dátum | 2016.04.15 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Azt gondolná az ember, hogy ha egy kiadó kezében olyan sikercím lapul, mint a Doom, akkor megpróbálja azt alaposabban kihasználni. Elvégre ez volt az a játék, ami annak idején népszerűvé tette a (multiplayer) FPS-eket, és amit sokan azóta is a műfajjal azonosítanak. Valószínűleg az id Software belső problémáinak következtében azonban a 2004-es Doom 3 óta nem kaptunk új részt. Tizenkét év sok idő, így nyilvánvalóan nagy elvárásokkal nézünk az új Doom megjelenésének elébe. Most végre kaphattunk egy kis ízelítőt, még ha nem is az egy- , hanem a többjátékos módból, a zárt bétateszt keretein belül.

Ezzel kapcsolatos aggodalmaink már korábban kezdődtek: a kiadott videók alapján ugyanis ez a játék inkább egy Quake-re hasonlított, mint Doomra. Ez még önmagában nem is lett volna olyan nagy baj, elvégre egy sorozatnak változnia kell az évek (jelen esetben évtizedek) során. A gond ott kezdődik, hogy az új Doom többjátékos részét alapjaiban rontotta el a Certain Affinity (merthogy az egyébként nem, vagy nem teljesen az id Software berkein belül készül). Pedig azt sem lehet mondani, hogy a srácoknak ne lenne tapasztalta, hiszen korábban a Call of Duty és a Halo egyes részeinek többjátékos módjaiba is bedolgoztak.


A nagy probléma az, hogy a Doom alapvetően klasszikus arena shooternek akarja beállítani magát, és első ránézésre annak is tűnhet, mert viszonylag gyors a tempója és a pályák is úgy vannak felépítve. Mivel a klasszikus Doom-részek is arena shooterek, a Quake 3 pedig az arena shooterek legjobbika, és mivel a videók alapján az új Doom inkább az utóbbira akar hasonlítani, ez akár jól is elsülhetett volna. Csak éppen a fejlesztők kihajították az ablakon az ilyen jellegű játékok alapvetését, mégpedig a pályáról felvehető fegyvereket. Az arena shooterek lényege ugyanis, hogy mindenki egyenlő feltételekkel, pontosan ugyanazzal a fegyverrel spawnol, majd megindul a pályán a küzdelem a jobb mordályokért. Éppen ezért válik nagyon fontossá a pálya ismerete, az állandó mozgás, és legerősebb fegyverek környékének irányítás alatt tartása - vagyis összességében a játékos skillje.

Ezzel szemben az új Doom kivette a felvehető fegyvereket, cserébe pedig egy Call of Duty-stílusú loadout rendszert használ. Ez azt jelenti, hogy meghatározhatjuk, milyen elsődleges és másodlagos fegyverekkel kezdjünk, a pályáról semmit nem szerezhetünk meg. Ez pedig már önmagában kiegyenlítetlenné teszi a játékot, de ami még rosszabb: unalmassá és könnyebbé. Egyrészt jóval kevesebb skill szükséges a játékos részéről, hiszen nem kell harcolnia a fegyverekért, másrészt pedig a pályarészek irányítás alatt tartása helyett mindössze annyiból áll az egész, hogy feltámadunk, bemegyünk a gócpontba lövöldözni, meghalunk, és kezdődik az egészet elölről.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 37.
    2016. 04. 30. 00:36
    Itt meg a hivatalos 1 órás stream 27-éről: [LINK]

    Azt leszámítva, hogy konzolon játszották és kontrollerrel nagyon bejövős játék. Már nagyon rá vagyok készülve a démonok hentelésére!
  • 36.
    2016. 04. 29. 23:18
    Van ez így! Amúgy engem a Grafika eddig nem nyűgözött le, de a zene és a játékélmény intenzívnek néz ki! Valószínű nem ez az ultra beállítás, legalábbis remélem... Az eddigi látványvilág felidézi bennem egyik megrendíthetetlen kedvencemet, a Cilve Barker's Jericho-t, ami pozitív is meg nem is. Azért írom, hogy "nem is", mert 9 éve volt az a játék és ezen a játékon nem látszik meg, hogy el telt 9 év a Jericho óta! Effektek terén persze van különbség, de textúrák szintjén csak minimális a 9 évhez képest!
  • 35.
    2016. 04. 29. 22:59
    Végignéztem és nálam nem nyert
    Nem tetszik sajnos.
  • 34.
    2016. 04. 29. 21:53
  • 33.
    2016. 04. 29. 20:04
    Nem hittem, hogy ezen még lehet rontani, de végül az utolsó mondat ütötte a legnagyobbat, pedig nem semmi mezőnyben küzdött...

    Egyébként nem feltétlenül muszáj fegyvereket szedegetni, ott van példának a q3 excessive mod plus, amiben alapból minden fegyvered megvan, de ez a kettőt kiválasztasz verzió egy szutyok.


    Egyébként a q3 elég régi már, miért nem tudnak egy hasonlóan egyszerű, DE JÓL KIDOLGOZOTT multi aréna fpst csinálni?
    Ha nem akarnak mindenáron újítani, akkor arra mindig van igény és nincsenek elkényeztetve a rajongói. Csak tök simán meg kéne csinálni, nem túlspilázni.
    Elég csak arra gondolni, hogy eddig még a quake live is ment, pedig egy 10+ éves alapjátékról beszélünk...
  • 32.
    2016. 04. 25. 12:41
    Én is kipróbálat a bétat és inkább, ha modern arena shooterről van szó, maradok az UT4-nél! A singleplayer változatlanul érdekel, végtére is, a DOOM-okat mindig is az SP-ért szerettük.
  • 31.
    2016. 04. 21. 09:26
    Játszottam vele pár órát múlthéten és azt kell, hogy mondjam nem olyan rossz. Kicsit olyan benyomást keltett mintha ez a játék kőkeményen a single kampányra koncentrálna és tölteléknek betettek volna multiplayer tartalmat is ha esetleg valakinek változatosság gyanánt ahhoz támad kedve. Ha ez így van, márpedig én így tudom, ahhoz képest szerintem jó, ha viszont hardcore multiplayer játéknak szánták ahhoz képest gyenge.
  • 30.
    2016. 04. 19. 00:57
    A SnapMap-nél lesz klasszikus DeathMatch én úgy tudom!

    De teljesen mind1, mert engem csak a single és a co-op érdekel.

    Multizásra ott van az UT, ami nekem tökéletesen elég, ha éppen DM-re vágyok!
  • 29.
    2016. 04. 18. 23:45
    Nem! Nézd meg a Profile/Statistics-nél: fel van sorolva az összes játékmód, ami lesz a játékban: Team DM, Warpath, Soul Harvest, Freeze Tag, Clan Arena és Domination. Lehet, hogy ebből valamelyik DM alapokon nyugszik, de klasszikus DM nincs.
  • 28.
    2016. 04. 18. 22:38
    Pont erről beszélek, hogy ne ítéljetek már egy server tesztelős beta verzió alapján! Hát ez kvázi csak egy demó amibe belerakták a játék multi részének egy kis töredékét! De ha nem is kerül sokkal több a teljesbe, akkor is ennél mindenképp több lesz benne, mint ami most van!
  • 27.
    2016. 04. 18. 22:30
    Ha mengézted a játékban felsorolt játékmódokat, nincs közte Deathmatch. Lehet majd fizetős DLC formájában berakják.
  • 26.
    2016. 04. 18. 21:32
    1. Másfajta Arnea Shooter-t nem is létezhet, mert Te azt mondod? Nem kéne sírni, de mint írtam, nem kötelező megvenni és nyugodtan lehet játszani a Q3-al! Ahogy az imént a "pvision" nevű hozzászóló belinkelt egy turbósított régi Doom-ot, úgy van a Q3-nak is HQ verziója. Minek egy újabb ugyanolyan játék, mint ami már volt régen? Mivel az általad kívánt Aréna Shooter egyáltalán nem tartalmaz történetet ezért a grafikán kívül semmi újat nem tudnának mutatni! Szóval vedd elő a régieket és hajrá!

    2. Én nem írtam ilyet, hogy ez egy "single player beta" volt, szóval benéztél valamit... A többi meg mindenkinek a magánvéleménye. Nekem a fikázással van a bajom. Ha nem tetszik a játék, akkor nem tetszik! Szíved joga! De ne fikázd! Mert ha fikázod, akkor apukám, csinálj jobbat!

    3. Senki nem állította tudtommal a cégtől, hogy a Bétában minden benne van, ami a végleges multiban benne lesz. Ez csak egy server tesztelés volt! Ennél több játékmód és jobb illetve több grafikai beállítás várható illetve több fegyver! Simán elképzelhető, hogy lesz sima Death Match is de akkor nagyot fogok röhögni a finnyáskodókon. Egyértelmű, hogy nem olyan játékmódokat tesznek be egy tesztelős verzióba, amit már mindenki ismer kívülről... Inkább az újdonságokra fókuszáltak.
  • 25.
    2016. 04. 18. 14:16
    GZDoom + Project Brutality + Highres textures + VirtualMidiSynth + egy jóféle 250mb-s SF2.
    Aztán hajrá. Doom 1, Doom 2, Plutonia, TNT, ugrik, üt-rúg, execution, átalakul Revenanttá... és mindez full grafikán fhdban 100 fps simán egy GTX650 szutyokkal.
    https://www.youtube.com/watch?v=unwBTketMlk&list=PLS2beboo7UUTWjFCJc9pLrfiWjM7w5ABI
  • 24.
    2016. 04. 17. 20:16
    Not sure if trolling or...

    1. Az arena shooter az arena shooter, duplaugrás ide vagy oda. Az arena shooter nem arról szól, hogy mindig magaddal viszed a két legerősebb fegyvert (soci és rakétavető), aztán hadd szóljon. Nem, ezekért a fegyverekért meg kell küzdeni olyan gócpontokon, amiket a fejlesztők óvatos designnal választották ki.

    2. Ez egy multiplayer beta volt, nem singleplayer beta. Ahogy olvashatod, mindehol azt írják, hogy remélik a single kampány meg a SnapMap megmentik a játékot, de hogy a multi nem egy doom/quake/ut multi, hanem egy Call of Halo of Doom, az tuti.

    Minek tökéletes konkurenciát állítani az Epic ellen? Nos azért, mert jelenleg csak az Epic-féle UT meg a Quake live nyújtja azt az élményt, ami a régi arena shooterek nyújtottak. Az új DOOM multija erre meg beáll a sorba, hogy a konzolosok által megszokott, skill compressionnel elátott multiknak nyaljon, és sajnos ezért lesz az, hogy pár hónap kikopik az online közössége. (Amit, ahogy írták a cikkben, fel fognak darabolni DLC-kkel.)
  • 23.
    2016. 04. 17. 17:22
    A Warpathet most próbáltam ki, alig akartam elhinni, hogy komolyan nyíllal mutatja, merre kell menni a zóna foglaláshoz....
  • 22.
    2016. 04. 17. 16:46
    Én is kipróbáltam pár napja, gyengék a fegyverek, meg mi ez a class based ökörség!? Én ezt a "kövesd a zónát" módot próbáltam, de az egész aréna FPS műfaj szerves része volt a layout-tanulás, ezt kivették

    Yennefer - kérlek a Bethesda-t ne gyújtogasd mert a Fallout 4 fenomenális lett és várjuk az Elder Scrolls 6-ot
  • 21.
    2016. 04. 17. 01:38
    Az igen! Gratulálok a cikkhez! - Nem hatott meg, mivel már láttam a játékot és kurv@jó!! (mondja ezt egy FPS rajongó, akinek a DOOM és a HERETIC volt az első kedvenc FPS-e gyerekként!

    De azért tegyük rendbe itt a dolgokat!

    1. A "vissza a gyökerekhez" című kijelentés teljesen megvalósult. A duplaugrást minek hozza fel itt bárki is, amikor egyáltalán nem volt ugrás még anno '92/'93-ban ezekben a játékokban?! Ha a duplaugrás derogál, akkor ennyi erővel tényleg vegyük 100%-osan a "vissza a gyökerekhez" kijelentést és akkor ne is legyen ugrás se a játékban, sőt vegyük ki az egerezést is, azt toljátok csak billentyűzettel!

    2. Miért baj az, hogy kicsit más koncepcióval látták el a multit mint anno? Már ne is haragudjatok, de attól, hogy másképp működik a multizás ebben a játékban mint régen, még a hangulata tökéletesen olyan, mint ha egybe gyúrtak volna némi változtatással 3 játékot és ezek pedig a DOOM, a Quake 3 és Unreal Tournament 3, és ez minden csak nem sz@r! Tökéletes OldSchool zúzda lett a játék és ennél több nem is kell! Persze mindenkinek mást jelent a "vissza a gyökerekhez" kijelentés, mert mindenkinek van egy ízlése és ezért teljesen biztos hogy erre játékra senki sem fogja azt mondani, hogy: "nem rossz" vagy "elmegy", ezek helyett inkább a két véglet fog játszani: Zseniális vagy épp az ellenkezője. Én ezt látom, hogy vagy nagyon bejön az embereknek vagy nagyon nem. Nincs köztes! Mindenki döntse el maga, hogy mit is vár ettől a játéktól, de ezt a videók meg az előzetesek szerintem már megmutatták az E3-as gameplay-el, hogy mi az ami várható, szóval nem értem a rinyálást. Nem beszélve a saját pálya készítésről ami kurv@nagy móka lesz, mert még kisebb kampányokat is lehet majd velük csinálni. Gondoljatok csak bele, hogy hányan fogják elkészíteni a régi Doom-ok pályáit és mivel minden szörny ugyanúgy néz ki kvázi mint régen, csak sokkal szebb és részletesebb grafikával, ezért azok duplán nosztalgikus érzést fognak kiváltani az emberből nem beszélve a Co-op-ról! Szóval elég sok minden van a játékban, ami már így is több mint amit általában megszoktak valósítani a cégek! De persze fikázni mindig egyszerűbb valamit, mint meglátni az értékeit és ez szerintem egy primitív hozzáállás. Sokkal inkább szeretem azt a kijelentést, hogy: "Ez nekem nem tetszik." De az hogy már jelzőkkel illetik meg egy sz@ros cikk alapján vélemény mondanak egy játékról amit még kisem próbáltak, az kurv@gáz!


    Ez olyan dolog mint egy filmnél, hogy ha szar hangulatban állsz neki, akkor tuti nem fog tetszeni, legkivált akkor, ha mielőtt kipróbálnád elolvasol egy ilyen negatív cikket... Szerintem e helyett a cikk helyett inkább nézd meg ezt a videót: DOOM --- és ha így sem jön be, akkor így jártál!

    Végül meg annyit mondok, hogy nem véletlenül lett ilyen a játék, hisz minek tökéletes konkurenciát állítani az EPIC ellen, amikor az Unreal Tournament bőven kielégíti azoknak a vágyait, akik itt sírnak... Ráadásul jön az új UT, szóval nem is lett volna értelme 2 ugyanolyan multival rendelkező FPS-nek. Nem véletlenül volt az sem, hogy a Q3-at lenyomta anno az UT, ráadásul az UT az év játéka címet is elnyerte, szóval hiába volt a Q3-nak hatalmas tábora, mégsem lett akkora cím bármennyire is szerették volna.

    Én a mai napig előveszem az UT GOTY-t, és ilyen alapon, ha valaki sír az új DOOM miatt, hát tehet egy virtuális szívességet és telepítse fel magának a Quake3-at azt joccakát!
  • 20.
    2016. 04. 16. 17:46
    Mondtam hogy egy olcsó ut és quake copy leszamit még el is rontottak. Ha a singleben is csalódnom kell akkor felgyújtom a betesdát az biztos!
  • 19.
    2016. 04. 16. 17:32
    Nincs deathmatch? Ezt el sem hiszem.
  • 18.
    2016. 04. 16. 15:16
    Engem a trailerek sem győztek meg. Nyilván nem a max grafika van a játékban, de a trailerekben sem tűnt annyival szebbnek.
  • 17.
    2016. 04. 16. 14:58
    Azért tűnhet sarnak a grafikája mert egy sar. A bethesda normális grafikát még nem csinált, a wolf new orderen kívül ami megjelenésekor még elviselhető volt. Szégyen világhírű brandeket budget csehek kezébe adni.
  • 16.
    2016. 04. 16. 14:56
    azért tűnhet szarnak a grafikája mert ez egy szerver teszt... mind1
  • 15.
    2016. 04. 16. 13:57
    Maximálisan egyetértek a cikk írójával. Csak még azt is hozzátenném, hogy nagyon szar a grafikája is. Pedig reménykedtem egy Quake 3 remake szintben, -mert a Doomhoz semmi köze nincs- de ez így egy fos.
  • 14.
    2016. 04. 16. 10:51
    Pár kört mentem eddig, de számomra abszolút nem hozza azt a Doom hangulatot, amit ígértek.
    A loadout rendszer használata a fegyverspawnos megoldás helyett nevetséges, a platformra kapaszkodás az amúgy viszonylag gyors játékmenetet lelassítja és nyílt célponttá teszi a játékost.
    Bizonyos dolgok visszahozzák a régi emlékeket (Quad Damage hangjai, stb.), de azt könnyen "el is felejtük" olyan dolgok miatt, mint pl. a gagyi speaker hang.
    Ez a démonos átalakulós dolog talán a legjópofább az egészben.
    gépigény: Ugye az Advanced beállításokat nem lehet buherálni, csak a felbontás, élsimítás, motion blur, chromatic aberration beállításokat lehet kapcsolgatni. Vagy automatikusan állítja be a beállításokat a géphez, vagy fixet használ, mindenesetre a fal textúrák minőségéből kiindulva ez nem maximális. i5 4570+270x párossal így FHD-n, motion blur + chromatic aberration off-fal, a 3-ból a legkisebb élsimítást használva 55-60 körül mozgott az fps, de 1-2 helyen volt 45-46 fps is a 2 TDM pályán. Tekintve, hogy milyen irtózatosan kicsik a pályák, és nincs álleejtős grafikája (hozzáteszem, én a trailerek alapján se voltam elájulva), jó esetben is csak elfogadhatónak nevezhető az optimalizáció. Nem vagyok fps huszár, de egy ilyen gyors játékmenetű FPS-ben a (közel) fix 60 fps nagyon kell. Úgyhogy max grafikához az eredetileg ajánlott GTX 970/290 valószínű kelleni fog.
    Ezt a játékot maximum egy nagyon jól sikerült single rész mentheti meg. Nálam a multi óriási csalódás.
  • 13.
    2016. 04. 15. 23:43
    Az összes "loadout" rendszerű játék betesz még valamit a sima TMD és DM módokon kívül. És tényleg mind a pályakontrollal függ össze Hostage rescue, SD, CTF, Conquest, stb. Érdekes mód így működnek.
  • 12.
    2016. 04. 15. 21:07
    3 és fél percet játszottam, ment a törlés, úgy tűnik nem az én világom
    Ez is az a játék aminél kizártnak tartom, hogy pénzt költenék rá... Kár érte.
  • 11.
    2016. 04. 15. 18:13
    Köszönöm az alapos elemzést. Jó cikk lett.

    Nagyon meglepett ez a negatív vélemény. Még nem volt alkalmam beugrani a bétába, de a marketing anyagok alapján nem a casual réteget lőtték be. Szóval ha tényleg ilyen síralmas a helyzet a multival akkor megint nem tudja a jobb kéz hogy mit csinál a bal.
    Egyik oldalról az oldschool gamereket ámítják (PR anyagok, interjúk...etc) közben a designerek próbálnak minden jelenleg trendi mechanikát beleerőltetni a multiba. Ez két okból is meglepő:

    - a loadout rendszernek akkor van értelme amikor hosszabb ideig kell életben maradnod és nagy a pálya (vagyis hosszú a travel time). Ezenfelül a loadout előre tervezést igényel és lekorlátozza a stratégiai lehetőségeidet aminek van értelme a nagy pályás játékok esetében. Lásd Battlefield, Titanfall, Dust514.
    Annál kevesebb a pörgős arénában.

    - a klasszikus aréna shooterre van igény. Ezzel valószínűleg ők is tisztában voltak hiszen arra marketingelték a játékot. Akkor miért a casual réteget akarják megfogni a mechanikával?
  • 10.
    2016. 04. 15. 18:04
    Ez a vissza a gyökerekhez duma a dupla ugráskor bukik meg egyből, mert egyetlenegy ID-s játékban nem volt ilyen. Valamint az összes eddigi ID játék felvehető fegyverekkel működött...
    Azért remélem az egyjátékos rész jó lesz, és akkor majd valami leárazáskor megéri megvenni.
  • 9.
    2016. 04. 15. 17:53
    Meg se lepődöm.Ezt is csak a neve fogja eladni úgy látom.
  • 8.
    2016. 04. 15. 14:52
    Teljesen egyetértek a cikkel. Játszottam pár órát a zárt bétával, és nagyon úgy tűnik, hogy mindenki kanyarodhat vissza az UT99/UT2004/Q3-hoz, mert ez nagyon nem DOOM.

    A legtöbben a loadoutok miatt a duplacsövűt és a rakétavetőt választották, ezen kívül még talán a mesterlövészpuska helyi megfelelője volt még a favorit, a többi fegyvert így ki is dobhatták volna az ablakon.

    A legjobb, hogy a fejlődési rendszerben egy idő után kapsz ilyen karakter-animációkat (ünneplés, győzelem, make it rain, stb.), amiket játék közben lehet elsütni...értitek, mintha a "villámgyors" meccs közben valaki benyomná ezt, és nem lenne könnyű célpont...

    A zárt bétás fórumok is tele voltak javaslatokkal, de szerintem kicsi az esélye annak, hogy változtassanak rajta. A reklámszöveg pedig, hogy "return of the classic id multiplayer" az egyszerűen félrevezetés, semmi más.

    Kár érte, remélem, hogy az egyjátékos kampányon jobban visszanyúlnak a gyökerekhez. Hatalmas ziccert hagytak ki a készítők ezzel a multival, az tuti.
  • 7.
    2016. 04. 15. 14:51
    ennyi idő alatt kizárt, h radikális változtatásokat fognak csinálni a játékkal. Ettől függetlenül próbáljátok ki mert lehet, h vkinek bejön.
  • 6.
    2016. 04. 15. 12:31
    Reggel elkezdtem tölteni, de most elvettétek tőle a kedvem. Mindenesetre meló után azért kipróbálom, mégis csak a saját szememnek hiszek. Reménykedek benne, hogy a felhozott problémákat megkapják a fejlesztők és időben még tesznek a várható leégés ellen.
    Ennek a címnek nem kellene elvesznie a süllyesztőben.
  • 5.
    2016. 04. 15. 12:05
    Kipróbáltam már a bétát mert kaptam kulcsot az előrendeléshez ami nagy plusz pont a hazai forgalmazóknak. Sosem voltam nagy Quake-es inkább cod2 stb. és ezért sem tetszett ez a játék mert ez egy az egyben quake doom néven. Nagyon vártam de nagyot csalódtam benne. Vissza is mondom az előrendelésemet mert egy jó single miatt nem fogom megvenni ha tudom, h multizni nem fogok. Teljesen egyetértek a cikkel és sajnálom, h megint el lett rontva egy igéretesnek tűnő cím. Azért is sajnálom mert nekem nagyon hiányzik már egy jó multi fps. Talán adok még 1 esélyt az overwatch-nak bár eddig az sem győzött meg. Már csak azt remélem a single részt nem rontják el és olyan lesz mint a 3 ahol azért rendesen megcsinálták az atmoszférát és a hangulatot.
  • 4.
    2016. 04. 15. 10:16
    Én elég jó voltam Q3-ban, de ezt egy nap után dobtam. Értelmetlen az egész, pont a leírtak miatt.
  • 3.
    2016. 04. 15. 09:21
    kiváló cikk, köszönjük, arra biztat, hogy ugyanúgy a dark souls 3 al töltsem a hétvégét, nem pedig ezzel a szarral
  • 2.
    2016. 04. 15. 08:40
    "senkiháziak kezében a szakma..."
  • 1.
    2016. 04. 15. 08:30
    "...furcsa, hogy előrefelé gyorsabban mozgunk, mint oldalra, vagy hátra..."
    Ez most nagyon odaütött!

    Ahány ember, annyi vélemény, szal azon túlmenően, h gfx-ben egy advanced Doom3-nak adja el magát a game, zéró vágyat érzek rá, h ezt a beszerezzem.
    Először egy Rage-kópiát akartak kiadni a kezük közül, aztán kidobva az egészet - jópár id-taggal - , összekalapáltak egy Quake-utánzatot. Nem lett volna egyszerűbb Quake: Remake-nek hívni?

    A single kampánytól pláne nem várok semmit, bár sokakkal ellentétben sztem mindig az adta a Doom hangulatát.