Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Divinity: Dragon Commander – Sárkányháton szép az élet

  • Dátum | 2013.08.12 08:01
  • Szerző | dragon83
  • Csoport | JÁTÉK

Ha számítógépes szerepjátékok fejlesztőiről beszélünk, akkor a legtöbb embernek általában a Bioware és a Bethesda ugrik be elsőnek, hiszen játékaikból több tízmillió példány kelt el az elmúlt években, népszerűségük pedig évek óta töretlen (bár a Bioware erősen dolgozik ennek lerombolásán). Ám vannak mellettük olyan csapatok, akik bár kevésbé eredményesek, időről időre képesek előrukkolni egy-egy élvezetes RPG-vel. E fejlesztők közé tartozik a belga székhelyű Larian Studios is, akik az elmúlt hónapokban többször is szerepeltek a hírekben, hiszen egy sikeres Kickstarter hadjárattal 1 millió dollárt gyűjtöttek össze Divinity: Original Sin című, rendkívül ígéretesnek tűnő szerepjátékukra. Amint ennek elnevezéséből is kiderül, a program a csapat Divinity játékcsaládjába tartozik, amelynek tagjai még a Divine Divinity, a Beyond Divnity és az a Divinity 2 is, amelyben hősünk képes volt egy sárkány alakját felvéve riogatni a jónépet. Ez a játékelem annyira megfoghatta a fejlesztőket, hogy egy önálló játékot terveztek hozzá, amely az elmúlt napokban jelent meg, Divinity: Dragon Commander néven. A fejlesztők legújabb alkotása egy igazi hibrid, amely az akció, a stratégia és kalandjáték elemeket házasítja össze, létrehozva egy egészen egyedi turmixot. Bár az e fajta keverékek nem mindig sülnek el jól (egyik-másik eleme gyengébb lehet, mint a többi), a Larian játékaira általánosságban jellemző humor és érdekes karakterek miatt mi megelőlegeztük a bizalmat a Dragon Commandernek.

A sárkány irányítása a játék egyik legélvezetesebb része

A történet, mint sok más fantasyben, most is egy békés királyságban kezdődik, ahol háborúról már évtizedek óta nem hallott a nép. Réges-régen a király, a mágus Maxos, és a briliáns hadvezér Henry, sosem látott harci gépek segítségével legyőzte Rivellon marakodó népeit, és egy birodalomban egyesítette őket, elhozva a régóta áhított békét a világba. Ám ahogy arra számítani lehetett, ez a nyugalom sem tartott örökké, az uralkodó három hálátlan gyermeke ugyanis merényletet tervezett a király ellen, és a megfelelő időpontban meg is ölték apjukat, hogy megszerezzék hatalmát. Ezzel ismét háborúba taszították Rivellont, amelyet természetesen csak a játék hőse (azaz szerény személyünk) menthet meg. Amint a bevezetőből megtudjuk, a messiásként várt megmentő a király törvénytelen gyermeke, akinek ereiben sárkányok vére folyik, aminek köszönhetően képes felvenni e fenevadak alakját. Főhadiszállásunk egy fenségesen festő léghajó, a Raven, ahonnan hadmozdulatainkat vezényelhetjük, és ahol meghozhatjuk a döntéseket a népünket érintő kérdésekben. Amint egyébként már ez a hajó is jelzi, a Dragon Commander egy érdekes steampunk világban játszódik, amelyben a mágia és a technika összefonódása igencsak egyedi lényeknek és gépezeteknek adott életet. Ennek megfelelően nem lovagok, gyalogosok és íjászok fogják a seregünket alkotni, hanem kis lépegetők, ágyúsok, és más sosem látott masinák.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 6.
    2013. 08. 14. 11:42
    Tényleg. Sőt, az a Divinity 2 volt
    De utánanéztem. A Divine Divinityt is végigvittem Valamelyik újság DVD mellékletén volt rajta. Egy Diablo-ra hasonlító játék volt, ami szerintem jobb volt, mint maga a legendás Diablo 2!!!
    A Divinity 2 annak a folytatása.
    Mindegy. A lényeg, hogy a sárkányos rész nálam nem plusz, hanem egy hatalmas mínusz
  • 5.
    2013. 08. 12. 22:14
    tompika74 - 2013-08-12 21:05:59

    Az simán Divinity volt, abból nem hiányzik még egy ... a Divine Divinity más
  • 4.
    2013. 08. 12. 22:13
    Ronan - 2013-08-12 19:15:30

    Nem, akkor sem magyarázom el egy szállóige jelentését ...
  • 3.
    2013. 08. 12. 21:05
    "A sárkány irányítása a játék egyik legélvezetesebb része"
    A Divine Divinity-ben a sárkányos részeket utáltam. Néha eszembe jut, jó volna újra végigjátszani, mert nagyon jó kis játék, de a sárkányos részeket nem vállalom be még egyszer
  • 2.
    2013. 08. 12. 19:15
    Országot azt felejtsd el.
  • 1.
    2013. 08. 12. 13:57
    Országomat egy normális Divine Divinity folytatásért!!!!!!