Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Dishonored - Letölthető tartalmak

  • Dátum | 2013.08.29 07:30
  • Szerző | Magrathea
  • Csoport | JÁTÉK

The Knife of Dunwall és Brigmore-boszorkák

A Knife of Dunwall már jó ideje kint van (április óta), de mi úgy gondoltuk, hogy inkább nem tesztelünk külön egy félbevágott sztorit, így ezt is a Brigmore-boszorkákkal együtt prezentáljuk nektek. Amennyiben még nem játszottátok végig az alapjátékot, akkor várjatok a sztori DLC-ket lefedő írásunk elolvasásával.



Mint tudjátok, ez Daud, a bérgyilkos története és azt követően indul, hogy anti-hősünk végzett a mindenki által szeretett Jesamine Kaldwin császárnővel. Véletlenül sem előzmény, mely felvezet ahhoz a ponthoz, hogy megölje őt, hanem a Daudban komoly törést okozó gyilkosság feldolgozásával és egy újabb izgalmas történettel hozakodik elő. Nehéz lenne a sztoriról úgy beszélni, hogy ne lőjünk le semmit, ezért csak annyit tudunk mondani, hogy fordulatos, titokzatos, és képes arra, hogy érzelmeket csaljon elő belőlünk. Az, hogy hogyan játszunk, itt is komoly befolyással lesz arra, hogy miként zárul a történet, illetve annak első felvonása. Fontos tudni azt is, hogy az első DLC elmentését átvihetitek a Brigmore-boszorkákba, amire komoly hatással is lesznek a TKoD-os döntéseitek, így mind a sztori, mind a lopakodós/öldöklős játékélmény indokol még egy végigjátszást a két DLC esetében. A The Knife of Dunwall egy nagyon jó felvezetés a boszorkáknak, de csak felvezetés, a történet sava borsa a második részre marad.

A játékmenetet nem szükséges újra bemutatni nektek, a lényeg változatlan. Mint tudjátok, Daud is a Kívülálló kegyeltje, így rendelkezik a mágiájával. Különbségek azért vannak, hiszen akartak ezen a fronton is újdonságot hozni: néhány képességet elvettek, másokat pedig átalakítottak, és akadnak újak is. Másképp működik a villanás, ha nem mozgunk, akkor leállítja az időt, ami lehetőséget ad arra, hogy akár a levegőben is nekiálljunk taktikázni, körülnézni. A második DLC-ben jön a rántás, amit többféle módon is használhattok. Van értelme az agresszív játékstílust követők kezében is (embereket rángathattok magatokhoz), de a lopakodók is jól használhatják messzebb levő tárgyak megszerzéséhez, vagy éppen egy őr övén lógó kulcs elemeléséhez. Az alapvető játékmechanikákon éppen annyit sikerült változtatni amennyiből pont érezhetjük, hogy ezúttal nem Corvot irányítjuk.

A játékot nem csak az aprólékosan kidolgozott környezet és a kivételes narratíva teszi művészivé...

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 4.
    2013. 08. 29. 17:23
    Van egy fílingje, kétségtelen, de kidolgozatlan a történet (az alapjátékban). Remek ötletek időzavarban elkészítve. Az az érzésem, az eredeti forgatókönyvnek legalább a felét kivághatták. Megvannak már a DLC-k is, de eddig nem foglalkoztam velük, azért egy próbát biztos megérnek.
  • 3.
    2013. 08. 29. 12:21
    Nagyon jól szórakoztam az alapjátékot végigjátszva, igazi élmény volt.
    Most a cikket elolvasva kedvet kaptam ismét
  • 2.
    2013. 08. 29. 08:08
    Köszönöm, javítva!
  • 1.
    2013. 08. 29. 08:05
    A 3. oldalon:
    Kissé szkeptikusan fogadtuk a tartalmat.
    Egyébként jó cikk egy jó játékról