Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

DiRT: Showdown


Ezer lóerős fenevadak bőgnek fel a nevadai sivatag mocskában, a Showdown Fesztiválon járunk, a közönség üvöltve várja már a leszámolást. Teltház van. Hamburger, kukorica és sör a mozgó árusoknál kapható, a verseny kezdetét pirotechnikai eszközök ezrei jelzik, a kipufogók lángnyelveket hánynak, itt nincsenek barátok, csak ellenségek. Hölgysikolyok és vakucsattanások közepette dördül el a startpisztoly, a mezőnyön végignézve csak öreg benzinzabálókat látni, nincs egy elemük, ami ne lenne rozsdás, vagy horpadt, az első kanyarban már többen is ütköznek. A versenyzők egymást szorítják le, s állítják keresztbe, a nyolcast formáló pálya kereszteződésénél minden alkalommal átalakul a sorrend, az elsőkből utolsók lesznek, a sereghajtók pedig megrántják a nitró karját, s fityiszt öltve suhannak el tengelytörött riválisaik mellett. Öt-hét kör egy meccs, az egyetlen szabály, hogy nem szabad megölni egymást, a szerelők pedig ma éjszaka se fognak aludni, szupersztár vagy, holnap is győznöd kell.



A számítógépekre és nagykonzolokra május utolsó hétvégéjén megjelent DiRT: Showdown szakít a Colin McRae nevével fémjelzett sorozat minden eddig ismert jellemzőjével. A vidéki rali versenyek helyett a főszerepet az új játékban a hatalmas arénákba telepített roncsberbi futamok kapták, az átalakult stílus mellé pedig minden eddiginél nagyobb felhajtás is dukál. A játék a Ridge Racer: Unbounded, a Split/Second és a Blur hangulatát ötvözi a Destruction Derby és a DiRT 3 játékmenetével, a verseny köré hatalmas showműsort álmodtak meg a Codemasters fejlesztői. A reflektorral megvilágított versenypályákat emberektől roskadozó kilátók, és minden tettünket közvetítő óriáskivetítők veszik körbe, a versenyt zúzós garázsrock, tűzijáték, és fesztiválhangulat teszi izgalmasabbá.



A DiRT: Showdown indítása után a játék máris kéri a VIP Pass kódunk megadását. A dobozban található szám- és betűsor segítségével férhetünk hozzá az online játékhoz, a YouTube megosztáshoz, s a két jutalomautóhoz, a becsületes vásárlókat a kód bepötyögése után egy Jackson Adventurer és egy Subaru Impreza WRX STD GD fogja várni a garázsban. Néhány gombnyomás után pedig már kezdődik is a Fesztivál, a szezonnyitó nevadai futamon vagyunk, a hatalmat az autó felett az utolsó körben kapjuk meg, a feladatunk nem kisebb, mint alig néhány kanyar alatt felküzdeni magunkat az első helyre.  Az 52 állomásos túrasorozat során folyamatosan nyílnak meg előttünk az új futamok, a sikerdíjakból újabb autókat, s fejlesztéseket vehetünk magunknak, az ellenfelek pedig körről-körre keményebbek lesznek.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 24.
    2012. 07. 07. 16:49
    csináltam gameplay videót róla, igyekeztem minden játékmódról egy-egy versenyt:
    http://www.youtube.com/watch?v=h5i71YFImdI
  • 23.
    2012. 06. 12. 17:50
    fos
  • 22.
    2012. 06. 12. 07:52
    Azóta egyre kevésbé rally, amióta a DiRT szócska benne van a játék nevében. A DiRT-ben az idióta tereprallis körversenyek és az, hogy az evoval vért izzadva, a C4-el meg úri passzióból lehetett nyerni. A 2-ben nagyon arcadere vették a fél kilóméter széles pályákkal, ahol le se kellett jószerivel venni a lábat a gázpedálról. A 3 volt a legnagyobb csalódás, a 1,5 perces gyorsasági szakaszokkal és a gymkhana f*szság nélkül nem lehetett haladni a játékban. Nomeg az idióta videók... borzalmas. Ezek után nem nagy meglepetés ez az amerikára optimalizált rakás sz*r. Roncsderbis játék, ok, de hol van már egy értelmesnek látszó rallis játék?4
  • 21.
    2012. 06. 11. 20:49
    YellowFlash hogy ne 1 kalap szart vágjanak az arcomba 10k-ért aztán meg sírnak hogy sok a warez.
  • 20.
    2012. 06. 11. 19:56
    Pénzéhes brigád ez is... Manapság mit vársz?
  • 19.
    2012. 06. 11. 17:11
    Ez egy részlet egy általam nemrég olvasott más cikkből: "A Codemasters megerősítette, hogy a vegyes fogadtatásra talált F1 2011-hez nem érkezik a jövőben újabb javítás és helyette a 2012-es játék fejlesztésére koncentrálnak. Kicsit furcsa, hogy nagyon sok játékost így magára hagy a Codemasters egy alig fél éves játékkal. A játékosok kemény pénzeket fizettek egy befejezetlen és hibáktól hemzsegő játékért és mostantól újabb javításra sem számíthatnak a cégtől.
    Kicsit furcsa ez a hozzáállás és szerencsére a szimulátoros területen egyedi is. Ajánljuk, hogy aki inkább megfelelő támogatással ellátott játékot szeretne várni az F1 2012 helyett az válassza a GTR3-at, az rFactor2-t vagy a Project CARS-t, amelyek fejlesztése mögött tényleg profik állnak,"


    Hát ennyit a CodeMasters-ről.
  • 18.
    2012. 06. 11. 15:28
    Nem tudom, hogy feltűnt-e valakinek... de ez egy spinoff. A DiRT 4 meg készül, ha jól tudom.
    A maga nemében nem rossz játék, a single 4-órás játékidőt kínál, a multi már megkapósabb. Ha már nem licencelt autók és roncsderbi --> Flatout sorozat
    Grafikailag egy-az egyben Dirt 3 (bár mindkét helyen nagyon szép)
    Megcélzott korosztály: 10-12 évesek (max)
    Az, hogy árkád jellegű, rendben van. De az, hogy egy "donut"-hoz a játékban ha már egyszer ráálltál, csak az előrét kell nyomni?!?!?! Welcome to Absurdistan!
  • 17.
    2012. 06. 11. 09:55
    YellowFlash :
    Az tenyleg penge.
  • 16.
    2012. 06. 11. 09:28
    Éppen most léptem ki a Dirt 3-ból, gondoltam gamelek kicsit, de mivel legutóbb kamionszimulátorral játszottam, olyannyira elszoktam tőle, hogy kínszenvedés az egész játékmenet, inkább rá is hagytam.
    Még a Dirt 2 elment bár az is valami rettenetesen unalmas volt mivel minden stílushoz tartozott 2-3 pálya és csókolom, állandóan ezt ismételgette a progi. A Dirt 3 a 2-höz képest meg már katasztrofálisan sz@r, nehezen irányítható bár valamivel ugyan változatosabb mint a 2 de soha nem fogom végigtolni az is biztos, mert egy játékba én nem akarok energiát ölni, kinőttem abból a korból... na meg ez a gymkhana... na ja nevelni kell az ifjúságot, új normákat mutatni nekik pl, hogy kell szétb@szni apu autóját, vagy a sajátodat.

    Ez az új amit meg olvasok... nekem erről az NFS sorozat jut eszembe, szépen elindultak lefelé a lejtőn a fejlesztők, csak azt szeretném tudni, hogy vajon tényleg valós igény van erre a játékra, meg a Gymkhana stb hülyeségekre is?!
  • 15.
    2012. 06. 11. 06:13
    Nekem tetszik, kontrollerrel az agybol jol el lehet szorakozni vele!
    A grafika pedig nagyon ott van. Teny, nem Dirt-kent kellene eladni, igy a sorozatbol kilog.
  • 14.
    2012. 06. 11. 03:23
    Teljesen jó játék, de valóban nem a DiRT név alá kellene tartoznia. Önálló játékként tekintve viszont rendkívül változatos pályákat vonultat fel, főleg online nyújt igazi szórakozást.
  • 13.
    2012. 06. 10. 23:31
    Egy lazulós kis játéktermi (Arcade) játéknak tökéletes.
  • 12.
    2012. 06. 10. 21:00
    A FlatOut2-vel még mind a mai napig játszok, fantasztikus játék! Tényleg sokkal jobb mint ez.
  • 11.
    2012. 06. 10. 20:22
    patrik2991, naigen egy roncsderbis játéknál nem szabad elhanyagolni a törésmodellt.
    A 8 éves Flatout-ban jobban törekedtek erre és igényesebb is lett, az irányításról nem is beszélve. Ha nem fékeztem időben már repültem is ki az erdőbe.

    szabtam, ehhez a játékhoz már nem adják Colin Mcrae nevét, és szerintem jobb is.
    Ennek már amúgy sincs köze a rally-hoz.

    Ken Block nevét emlegetik orrba szájba, sztárolják, de ha rallyról van szó akkor keményen elvérzik a tag. Nyomja a Gymkhana videókat, egy-egy jól begyakorolt pályán, ahol gyanítom, hogy egy-egy kanyarban minimum 5 kocsit lezúzott, hogy összehozza a bevételt, persze erről már nem beszélnek, csak a guminyomok árulkodnak.
  • 10.
    2012. 06. 10. 20:19
    nagy nagy csalódás....ha már elb@sznak egy ilyen nagy játéknevet, legalább adnák olcsón vagy nem tom...10percig volt a gépemen, és megbántam
  • 9.
    2012. 06. 10. 18:26
    Showfail
  • 8.
    2012. 06. 10. 16:58
    kuulo1, hunmyke +1
    Na meg a cikkben hogy a kocsik retkek, nemenyhén, és még full grafikán is a törés semmi, kb az élet csík amin láthatod mennyire törtél, míg a dirt-ökben szétszaggathatod az autót, addig 1 roncsderbire orientált dirtben adnak 1 ilyen szutyok törést? na ne máár, pedig reménykedtem, hogy majd szépen harmonika szerűen lehet klopfolni az ellent, de ezt benéztem, flatoutnak ezerszer jobb a törése, annak ellenére, hogy egy ezer éves játék... számomra is csalódás ez a játék
  • 7.
    2012. 06. 10. 16:17
    Hát szerintem sem kellett volna kiadni... Amennyire jó volt a Dirt 1-3, ez akkora fos lett.
  • 6.
    2012. 06. 10. 15:05
    ha a koporsó átmérője 0.5m, a 3. pálya lassan bootol be a showdown-ban, akkor colin mcrae mennyit fordul a sírjában 25 perc alatt...
  • 5.
    2012. 06. 10. 14:59
    Nekem semmi bajom nincs a játékkal...oké nem rally, azt sokkal jobban szeretem, de nekem ez sem rossz egyáltalán...
  • 4.
    2012. 06. 10. 14:47
    Na látom király game lett. Az értékelés reális, ez a 72% sajnos mindent elárul a játékról, sok helyen olvastam, hogy csalódás lett és inkább ki se kellett volna adni. Ez már az amerikai nyáladzás felső foka.
  • 3.
    2012. 06. 10. 12:11
    Lélektelen és unalmas, ez jellemzi leginkább.
  • 2.
    2012. 06. 10. 12:09
    kullo1, sajnos egyet kell, hogy értsek, lehetett volna jó roncsderbis játékot is csinálni, ha már ez a cél, de kár volt ennyire arcade-osra csinálni, szerintem pont az a jó hogy ha van a kocsinak némi tehetetlensége, itt meg megnyomom kicsit a féket aztán már meg is állt a kocsi. Nem szeretek mindig a FlatOut (1,2, uc) sorozattal előhozakodni, de messze veri ezt a játékot.
  • 1.
    2012. 06. 10. 11:18
    Tudtam hogy egy kalap sz@r lesz,de azért mégis érdekelt mennyire.Kb 15 percet élt meg a gépemen,valami borzalom az egész.Plusz ugyan azt eljátszották mint a Dirt3-ban 2 perc játék ,aztán 5 percig nézegethetjük a kezdő-záró videókat a töltő képernyőt meg hallgathatjuk a menüben ken block baromságait ,hogy mennyire atom-állat-ószom vagyok.Az meg mindent elárul a játékról, hogy még egy rohadt kilométeróra sincsen,nagy jóindulattal 50%.