Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Deus Ex: Human Revolution – The Missing Link

  • Dátum | 2011.10.29 10:01
  • Szerző | dragon83
  • Csoport | JÁTÉK

Lassan két hónap is eltelt az év egyik legjobb szerepjátékának megjelenése óta, ez idő alatt bizonyára mindenkinek volt ideje akár többször is befejezni a Deus Ex széria legújabb részét. A mai trendeket figyelembe véve nem meglepő, hogy a fejlesztők gyorsan elkezdtek dolgozni az első komolyabb letölthető tartalmon, amelyet az előző héten már volt is lehetőségünk letesztelni. A 11 euróba, azaz körülbelül 3200 forintba kerülő DLC tovább bővíti az alapjáték már amúgy is szövevényes történetet, de vajon megéri-e ennyi pénzt beruházni erre a mini-kiegészítőre?

Szegény Adam nincs túl jó bőrben
Szegény Adam nincs túl jó bőrben

A The Missing Link nem az alapjáték lezárását követően játszódik, hanem egy közbeeső eseménysort mesél el, amiről korábban nem sok mindent tudtunk meg. Nem szeretném lelőni a poént, hátha valaki még a Human Revolutiont nyúzza, de annyit elárulhatok, hogy a játék egy pontján hősünkkel 3 napra megszakad a kapcsolat, ami alatt nem tudjuk mi történik vele. A DLC ennek a pár napnak a történéseit mutatja be. A játék két fő helyszínen játszódik, kezdetben egy hatalmas teherhajót fogunk bejárni, majd miután a hajó kikötött, egy tengeri bázison kavarhatjuk fel az állóvizet. Kalandunk nem kezdődik túl fényesen, hiszen amint a nyitó képsorokból is látszik, Jensent elfogják, és alaposan helybenhagyják a katonák. Egy furcsa berendezésnek köszönhetően ráadásul minden implantátumát lenullázzák, így tulajdonképpen megint egyes szintről kell kezdenünk karakterünk fejlesztését. Emiatt a DLC eleje elég nehézre sikeredett, mindenképpen ajánlott a lopakodást preferálni a szemtől szemben vívott tűzharcokkal szemben. Szerencsére gyorsan lehet szerezni már praxis pontot, amiket felhasználva ugyanúgy több irányba is fejleszthetjük Jensent, mint az alapjátékban. A kiegészítőre is jellemző, hogy több módon is el lehet jutni A pontból B-be, így megtehetjük, hogy végigdaráljuk magunkat az őrökön, de ha el szeretnénk kerülni a vérontást, akkor nyugodtan használhatjuk a szellőzőjáratokat is. A számítógépek, zárak feltörésével pedig extra információkhoz és felszerelésekhez juthatunk.
 

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 10.
    2011. 11. 02. 10:20
    A legnehezebb fokozatot ezek szerint még nem próbáltad, ott ugyanis nincs célkereszt, és ha már rádálltak, akkor úgy lőnek ki, hogy kihajolni sem lesz időd, nem hogy lőni - a lopakodós hátulról elkapós módon azért még mindig ki lehet üríteni a pályákat
  • 9.
    2011. 11. 02. 01:11
    OKalman: Hajós játék, ami ütős? Cold Fear? Szerintem ott kihozták a maximumot egy hajóból...

    http://www.youtube.com/watch?v=uUTO4pNwjYY
  • 8.
    2011. 10. 31. 11:07
    Soha nemértettem és más se rajtam kivül a fejlesztő azt mondta hogy ADAM augmentjei nem müködnek de akkor hogy tud menni? O_O és hogy használja a kezeit és a szemét? O_O az egész ember augmentalt...
    EPIC FAIL?
  • 7.
    2011. 10. 30. 23:56
    Szerintem jobb, ha tudja az ember azt, hogy
    - a bio-scanneléses betöltés rohadt unalmas
    - a lineáris pályán min. 3x oda és vissza kell menni.
    Szánalmas!
  • 6.
    2011. 10. 29. 17:23
    Xp szempontjából mondjuk a játék a lopakodós megközelítést favorizálja szintén. Ha 2 embert leszedsz egyszerre non-lethal takedown-nal, az összesen 125xp, míg ugyanez a 2 maki simán fejbepuffantva pisztollyal már csak 20xp összesen. A szakaszok végi "Ghost" és "Smooth Operator" bonuspontokról nem is beszélve.
  • 5.
    2011. 10. 29. 13:55
    Marha könnyű az egész, ha előjössz fedezékből, a célkereszt ugyanott marad mint ahol fedezékben, tehát gyakorlatilag legnehezebb fokozaton is pisztoly/revolver+fejlövés kombóval könnyen végigvihető!
  • 4.
    2011. 10. 29. 12:59
    mondjuk én is kivánicsi lennék rá, aki a darálást választja, azt hogy? Mert ebben a játékban a legnehezebb fokozaton esélytelen. Asszem 3 vagy 4 fokozat van, de akciózni benne totál öngyilkosság, mert kap az ember 3 lövést azt kész. Vagyis lehet benne darálni, de akkor túl sok a töltőképernyő.
  • 3.
    2011. 10. 29. 12:23
    Na igen hát ez a Deus Ex nem egy FPS, sokkal inkább szerepjáték. Ne tévesszen meg senkit a képen látható pisztoly. Az már nagy gáz ha azt kell használnod és ha használnod kell, csak néhány másodpercre hosszabbítja meg a játékidőt, aztán töltheted újra. Lopakodni, cselezni, kikerülni, becsapni kell az ellenfeleket, na jó leütni, leszúrni. A lövés, hangtompító nélkül csak oda vonzza a számunkra felesleges ellenséges erősítést.
  • 2.
    2011. 10. 29. 12:18
    Az alapjáték remek volt, ha nem az idei év eddigi legjobb játéka. Fantasztikus hangulatú lebilincselő játék. Azért lehet sokszor végig játszani mert az aktuális játékstílusodhoz igazodik. Még nagyon sokat kell aludni az új ACR-ig.KB.:14-et ha jól számolok.
  • 1.
    2011. 10. 29. 10:58
    A leírás alapján jónak tűnik a kiegészítő, viszont az érdekes dolog, bár nem vagyok nagy FPS játékos úgyhogy tévedhetek, de nekem úgy tűnik, hogy a bármilyen hajó igencsak mostoha környezet FPS szempontból holott nagyon látványos dolgokat lehetne csinálni egy FPS-ben hajó helyszínnel. Utoljára a No One Lives Foreverben volt hajós pálya emlékeim szerint.