Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Destiny 2 - Teszteltük a PC-s verziót

  • Dátum | 2017.10.31 14:20
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

A konzol és a PC nem ugyanaz (az év megállapítása). Jellemzően eltérő módokon, különböző testhelyzetben, különböző méretű kijelzőkön, továbbá más beviteli eszközökkel játszunk PC-n és konzolon. Éppen ezért nagyon fontos, hogy konzolra jellemzően máshogy kell játékot tervezni, mint PC-re, és fordítva. Ez pedig különösen igaz egy olyan műfajban, ahol a (gyors) bevitel rendkívül fontos, úgy mint az FPS-ek esetében.

Éppen ezért lehetett a Halo az egyik első, igazán sikeres konzolos FPS. A Bungie kizárólag konzolokra tervezte, így minden egyes pontján el tudtak gondolkozni: ez most hogy működne jól Xboxon? Mert máshogy kell megoldani a pályatervezést, a karakter mozgáskultúráját, a célzást, máshogy kell viselkednie az ellenfeleknek, és még fegyvert is máshogy kell váltani ahhoz, hogy egy FPS igazán jól működjön konzolon.


A gépigény:

Minimum

CPU Intel: Intel Core i3-3250 3,5 GHz, Intel Pentium G4560 3,5 GHz
CPU AMD: AMD FX-4350 4.2 GHz
GPU Nvidia: Nvidia GeForce GTX 660 2GB, GTX 1050 2GB
GPU AMD: AMD Radeon HD 7850 2GB
RAM: 6GB

Ajánlott

CPU Intel: Intel Core i5-2400 3,4 GHz, i5 7400 3,5 GHz
CPU AMD: AMD Ryzen R5 1600X 3,6 GHz
GPU Nvidia: Nvidia GeForce GTX 970 4GB, GTX 1060 6GB
GPU AMD: AMD R9 390 8GB
RAM: 8GB

Ezt követően a Bungie több mint 15 évig kizárólag konzolokra készített FPS-eket, egészen mostanáig. A Destiny 2 az első olyan játékuk, ami megjelent PC-re, így rögtön felmerül a kérdés, ami az előző gondolatmenetem fordítottja: ha valamit alapvetően konzolokra terveztek, az jól működik-e PC-n? És egyáltalán, milyen érzés egy olyan stúdió játékával nyomulni PC-n, ami a konzolos körökben legendás szintre emelkedett, és egykor az Xbox definitív fejlesztője volt?

Az első gondolatunk persze az, hogy túl sok probléma nem lehet. Elvégre mi gond származhat abból, hogy feljebb tekerjük a grafikát, magasabb framerate-tel nyomolunk, és egeret-billentyűket használunk a kontroller helyett? Ettől legfeljebb jobb lehet minden, nem igaz? Nos, a helyzet nem ilyen egyszerű, pont a fentebb már említett dolgok miatt, mindenesetre azt le kell szögezni: a Destiny 2 nagyon más játék PC-n, mint konzolon játszva.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 12.
    2017. 11. 06. 20:36
    "Szóval, milyen a PC-s Destiny 2? Mint port, gyakorlatilag tökéletes. Mindenre odafigyeltek, amit egy PC-s játékos akarhat,"
    Ezt azért kicsit erősnek érzem, köhöm, text chat, köhöm.
    Beállítások felől egy tizedes értékekkel léptethető mouse sensitivity ráfért volna, 4-en túl lassú, 5-en túl gyors, és a FOV sem túl pontos.
    FPS ingadozások nálam nem jelentkeztek, de reddit tele van vele. Gondolom nem véletlen ahogy előttem is írták.
  • 11.
    2017. 11. 06. 11:42
    Hát ez így elolvasva, jó nagy kalap szarnak tunik.

    Pcn unalmas és végigfutom, a konzolon meg azért nehezebb, ert ótvar kontrollerrel kell lőnöm? camon man....

  • 10.
    2017. 11. 02. 16:19
    Az olyan klanoknal jelentkezik ahol US es EU tagok is vannak, marmint az inditasnal regiokenti eloszlasra ertem. Es a v-sync nem megy ugye g-sync monitornal nem kell lehet az is megoldas.

    Svindler: Semmi kulonleges, normal karakterek.

  • 9.
    2017. 11. 02. 09:59
    Konkrétan nem volt az utóbbi időben olyan AAA játék aminél bármi értelme is lett volna a gépigénynek....
  • 8.
    2017. 11. 02. 07:58
    Persze, hogy nem, ezért is írtam, hogy fura, AMD oldalról nézve meredeken eltúlzott. De, amíg,Te,Én és még sokan mások tudják ezt, addig az egyszerűbb usernek meg némiképpen félreveztő is lehet. Pl, ha pont emiatt a játék miatt szeretne új gépet. Persze ez nem csak ennél a játéknál fordult elő eddig, hogy valami nem teljesen kerek a hardverigényt illetően.
  • 7.
    2017. 11. 01. 17:08
    Klánban vagyok, több órányi játék után sem laggol, minden high-on van, pedig AMD procival vagyok.
  • 6.
    2017. 11. 01. 16:20
    Véletlenül nem valami fura klán nevetek van, mint pl. Drop table clans, vagy űűúúááőőő?
  • 5.
    2017. 11. 01. 11:10
    A gépigényekből a legtöbb esetben nem szabad kiindulni. Pl. most talán a FF15-nél nem adtak meg AMD GPU-t a gépigénynél, amiből ugye lehetne feltételezni, hogy el sem indul rajta.
  • 4.
    2017. 11. 01. 09:02
    Klánban vagyok és nálunk semmi probléma. Több órás játék után se jelentkezik szaggatás, vagy bármi más hibajelenség. Minden max. beállításon és fix 60 fps-el (vsync) fut. Nem lehetséges, hogy csak nagy létszámnál jön elő? Haverokkal nyolcan vagyunk klántagok.
  • 3.
    2017. 11. 01. 06:45
    Csak nekem furcsa az ajánlott gépigény?

    I5 2400/r5 1600x? Az i5 2400-et hozza egy R3 1200, ha az i5 7400-et nézzük, akkor az ellen kb ott az 1300x ami adott progi esetén kb egal, vagy minimalis lemaradást produkál. Vitázni nem szeretnék, nem is fogok "vita/személyeskedő" hsz-re reagálni. Avagy nem szeretnék AMD Vs Intel cirkuszt.

    tomm27 Remélem javítják a problémát minél hamarabb, elég meredek amit írsz.
  • 2.
    2017. 10. 31. 20:05
    Hát, az a helyzet, hogy ebben igazad van.

    FOS A PORT, INSTANT SHIFT+F8

    ((((((((((((((((((((((((((
  • 1.
    2017. 10. 31. 17:46
    Azert a jo porttal vitatkoznek, klan lista nem tolt be es ez memory leak-et okoz ami miatt PVE-ben 30 perc utan stutter es lag majd fps dropp lesz, PVP-ben erdekes mod tovabb birja akkor csak ilyen 1,5 ora utan kezdi el. Nem kicsit szaggat nem kicsit tordelt a kep, jatszhatatlan es mindig ujra kell inditani a jatekot. Mielott barki leszolna csereljem le a fa pc-m (Alienware 17 r4 1070 6820hk qhd panel) ez egy mindenki altal tapasztalt hiba aki klanban van, amint kilep az ember megszunik.