Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Dark Void - A Bermuda-háromszög titka

  • Dátum | 2010.01.22 12:01
  • Szerző | Daks
  • Csoport | JÁTÉK

A Bermuda-háromszög körül immáron évszázadok óta keringenek mindenféle tengerész legendák. A legtöbb történet hajók és repülőgépek rejtélyes eltűnéséről szól, de sokan beszélnek földönkívüli, paranormális jelenségekről is. A Bermuda, Florida és Puerto Rico által határolt atlanti-óceáni területet az Ördög háromszögének is hívják, és míg egyes kutatók egyszerűen képtelenségnek tartják a köré szőtt legendát, addig mások teljes meggyőződéssel állítják, hogy van ott valami különös. Rendellenes halálesetek, vészjelzés nélkül elsüllyedő hajók, nyomtalanul eltűnt legénység, évekkel később előkerülő roncsok, ezekre nem lehet tudományos választ adni.
 
A világ egy hősért kiált
A világ egy hősért kiált

A Dark Voidban fény derül a Bermuda-háromszög titkára, azonban készüljünk fel, hiszen a magyarázat minden korábbinál hihetetlenebb lesz. A játék 1938-ban játszódik, az események középpontjában pedig egy napjait teherpilótaként tengető William Augustus Grey nevű fickó áll, aki mint lenni szokott, ezúttal sem tudja, hogy életét egy furcsa és különös eseménysorozat forgatja fel hamarosan. A történet elején egy fuvar a karibi-térségbe szólítja hősünket, a megbízó és egyben a kísérő pedig nem más, mint régi, évekkel ezelőtt elvesztett szerelme, Ava. Az utazás azonban nem csak a közös múlt miatt válik feszültté, hanem azért is, mert az óceáni szigetvilág felé érve hirtelen egy különös repülő tárgy suhan el hőseink előtt. A gépük azonnal irányíthatatlanná válik, a műszerek megkergülnek, a motor leáll, majd bekövetkezik az elkerülhetetlen, és lezuhannak valami ismeretlen dzsungel kellős közepére.
 
A lenti robottól illik tisztes távolságban maradni
A lenti robottól illik tisztes távolságban maradni

A másodpilóta nem éli túl a katasztrófát, ám hőseinknek szerencsére egy haja szála sem görbül. Will felett ezen a ponton vesszük át az irányítást, Avával elindulunk segítségért, azonban már az első lépések után kiderül, hogy a szigeten bizony nincs minden rendben. Gázálarcos, fegyveres fickó bújik ki a legközelebbi szikla mögül, majd feltűnik mögötte egy krómozott, kék fényben izzó robotforma, ami azonnal végez a szerencsétlen névtelen harcossal. Nincs mese, felvesszük a géppisztolyt, hiszen ki tudja milyen szörnyűségeket rejt még a dzsungel.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 10.
    2010. 01. 25. 02:11
    cod6ban már zavart hogy nagyon hollywood-os lett... főleg a vége kíhuzom magamból a kést és egy jólirányzott dobással vége is az egésznek
  • 9.
    2010. 01. 24. 21:20
    végigjátszottam nekem nagyon tetszik és tényleg elég furán van vége illetve kár hogy rövid bár még ígyis jóval hosszabb mint a cod6
  • 8.
    2010. 01. 24. 15:46
    ja igen első oldalon van a kép amikor az Arkh-ot kell védeni azoktól az izéktól a legegyszerűbb ha az Arkh egyik ágyújához beülsz és onnan lövöd szét őket de ha vki elég merész akkor kilövöd a 4 őirosan világító izét a lábánál... jatpack ot érdemes maxig fejleszteni a mágneses rakéták hasznosak tudnak lenni lv3-on .. nah de ha kivan lőve a 4 lába utána fogod odamész a fejéhez éss csinálod ait ír a kérpernyőn aztán ki is nyírtad ...
  • 7.
    2010. 01. 24. 15:42
    jó játék volt de tényleg 1 délutános (kivéve ha nem skip cinematicolod végig az átvezető részeket ) a repüléshez meg kb 5 perc volt hozzászokni hogy kicsit elöbb kell mozgatni az egeret... csak az eleje volt nekem egy kicsit vontatott... illetve a vége volt fura... de többi rész tetszett...
    boczko1 3 episode van benne a végén egy 3 fejű izével harcolsz aztán tolnak egy felettébb érdekes befejezést...
  • 6.
    2010. 01. 24. 14:53
    Blade: "Hát nemtom, aki egy délután alatt végigjátszik egy ilyen játékot az már a mániákusság határát súrolja..."

    Ugye milyen elkötelezettek az íróink?
  • 5.
    2010. 01. 24. 13:05
    hát nekem nem jött be a game
  • 4.
    2010. 01. 23. 18:00
    "alapvetően minden formájában egy szar GoW"

    Ez bődületes baromság. A demó és a cikk alapján kb annyi köze lehet a GoW-hoz h lehet lőni meg fedezékbe vonulni (amit ugye még kétszáz játékról el lehet mondani). A GoW meg a maga nemében nem kicsit ütős játék (mind a két rész) és nem igazán értem miért csak 12 éves kisfiúk élvezhetnek egy adrenalinpumpáló akciójátékot. Ezen a fórumon lenéznek mindekit aki nem csak olyan játékokat szeret ahol lépésenként fél órát kell gondolkozni...szánalmas és nevetséges is egyszerre.
  • 3.
    2010. 01. 23. 16:34
    Meglepően pozitív cikk egy játékról ami a kreativitás fogalmát sem ismeri, és alapvetően minden formájában egy szar GoW (ami meglehetősen szar volt, hacsak nem egy 12 év alatti kisfiú vagy).
  • 2.
    2010. 01. 23. 16:27
    valaki mondja már meg hogy hány episode van a játékban mert én most tartok a 3. nál és már két délutánja játszok
  • 1.
    2010. 01. 23. 11:59
    Hát nemtom, aki egy délután alatt végigjátszik egy ilyen játékot az már a mániákusság határát súrolja...