Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Call of Duty: Advanced Warfare - A jövő katonái

  • Dátum | 2014.11.09 19:30
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Minden évben felmerül az igény a Call of Duty megváltoztatására - hiszen a sorozat évek óta pontosan ugyanolyan. Azt már viszont nehéz megmondani, hogy mégis milyen irányba kellene változnia, ha pedig valaki előjön valami ötlettel, az legtöbbször a Battlefield felé próbálná terelni a szériát - nagyobb terekkel és több játékossal. Én speciel nem igazán látom be, miért lenne jó bárkinek is, ha két ugyanolyan multiplayer FPS jelenne meg minden évben, ráadásul úgy tűnik, hogy minden károgás ellenére azért továbbra is elég sokan úgy szeretik a CoD-ot, ahogy van.


Éppen ezért garantálható, hogy a játék sosem fog teljesen megváltozni. Néhány ponton azonban fejlődhet, alakulhat és továbbléphet, ami most meg is történt. Az Advanced Warfare ugyanis az első Call of Duty az utóbbi években, melyen már nem kettő, hanem három évig dolgozhatott a stúdió. Ez a stúdió pedig nem más, mint az újhús Sledgehammer Games. A Dead Space vezető fejlesztői által alapított csapat először a Modern Warfare 3 elkészítésébe segített be, miután az Infinity Ward létszáma megtépázódott az alapítók és a velük tartó munkaerő távozása után, majd a brigád megkapta a lehetőséget arra, hogy a nulláról készítse el saját elképzelését a sorozatban.

A Sledgehammer pedig gondolt egyet, és jóval távolabb merészkedett a jövőbe a legújabb résszel, mint eddig bármelyik Call of Duty-epizód. Persze azért annyira messze nem, hogy ne legyen minden felismerhető, és ne maradhasson meg a sokak által kedvelt alapvető játékmenet. 2054-et írunk, a háborúk pedig - nem meglepő módon - még akkorra sem szűntek meg. Főhősünk Jack Mitchell, akinek nem csak a hangját adja a mostanában minden második játékban feltűnő Troy Baker, de még a kinézetét is a színészről mintázták. Egy kevésbé sikeres akció után emberünk bal karja kissé hiányossá válik, és miután átesünk a videojátékok történetmesélésének eddigi legmélyebb pontján (nyomd meg a négyzetet, hogy leródd a tiszteleted az elhunyt bajtársad sírja előtt), megjelenik az Advanced Warfare igazi sztárja, Kevin Spacey, azaz Jonathan Irons.


Spacey Hollywood egyik legtehetségesebb színésze, aki mostanában ismét visszakerült a reflektorfénybe az Egyesült Államokban borzasztóan sikeres House of Cards című sorozattal. A Sledgehammer Games nem gondolkodott sokat a dolgon, és egy az egyben beimportálta a színész karakterét a sorozatból, így a "szemét politikus" leírás tökéletesen illik rá, még ha itt éppen nem is politikus. Jonathan Irons egy futurisztikus magánhadsereget vezet, mely Atlas néven fut, és mindenféle high-tech kütyüvel tudja felszerelni katonáit - főhősünk szerencséjére robotikus kar is szerepel a felhozatalban, így nem kell abbahagynia az egyébként nem túl fényes katonai karrierjét. Ezt követően bejön a képbe a KVA terrorszervezet, aminek technomán vezetője mindenféle rosszaságot követ el szerte a világban, nekünk pedig meg kell állítani őt, miközben már Spacey első bemutatkozásakor pontosan tudjuk, milyen “csavarok” várhatók a történet során.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 43.
    2014. 11. 27. 19:36
    A menüben el állítottál valamit,már nem tudom fejből,hogy mit,de én is így játszottam vagy 1 hónapig a Ghost-al
  • 42.
    2014. 11. 14. 14:15
    Látom van itt so kfélrebeszélés rendesen
    Sanbox ennyit takar NEM LINEÁRIS JÁTÉKMENET
    Semmi köze a játék végéhez. A sanbox arra vonatkozik hogy szabadon vállasztható ÚTON, MÓDON játszod a VÉGÉIG a játékot. De nem létezik 249 féle vége animáció, vagy enginemovie csak azért mert sandbox ra épül a játék. Mindenkienk ugyanaz lesz a vége(pozitiv negativ illetve 1-2 vége persze ettől még lehet, de a sandbox nem)! Máshogy ne mis lehet! Nincs olyan hogy neke mugy lett vége hogy megültem mindenki a saját bandámból és lesitteltek, nekem meg ugy hogy megöltem a fele bandámat és én kerültem hatalomra és ez végtelen variációval !!!!!!!!!!!!!! erre vonatkozik csak ennyi
  • 41.
    2014. 11. 14. 14:06
    A világ legbénább fps-e megszületett 2014 végén
    Grafika: NFS Underground 2
    Hang: Super Mario
    Pálya Dizájn: CS
    Game Options és Loading: Április 1.
    GUI UI: Rózsszín Párduc
    Szavatosság: Lejárt.
  • 40.
    2014. 11. 12. 18:49
    Vannak még így is gondok a grafikával, de jobb, mint a Ghosts.

    Enyhén spoileres.
    Valami gyalázat a játék vége. Megszökünk csak úgy a Föld egyik legjobban őrzött haláltáborából, menet közben véletlenül meglátjuk hogy menni fog a vegyi támadás és végül besétálunk a nyitott ajtón és szétőjjük a rakétát, miközben azt éppen kilövik és ömlik belőle az edzett acélt is tócsává olvasztó lángtenger. Kíváncsi vagyok kinek a 9 éves fia vagy unokaöccse írta ezt.
  • 39.
    2014. 11. 12. 11:27
    @malvoisen
    oke legyen pro / hivatasos / kompetitv, nem erdekel hogy hivod, csak ne jojjon ki ilyen minosegben PC-re. bar amerre most haladunk, remelem ezek a ipari hulladekok hamar kikopnak Pc vilagbol, most hogymar fullHD / 60FPs be lehet nyomulni consoloeon. Onnantol hogy nem befolyasolja fejlesztesi tendenciakat PC-n nem erdekel hogy ki mit csinal console-ra.
    nem is baj ha a nagykozonseg szamar megdoglik a PC piac, ra is fer mar egy verfrissites.
  • 38.
    2014. 11. 12. 11:11
    @wishformore

    Neked tenyleg nincs fogalmad a pro/competitive/community szavak jelenteserol.

    Egy kis szelete a teljes communitynek, akik lelkesek/bekepzeltek es competitive modon jatszanak, nem lesznek prok, csak attol, hogy jatszanak a sajat szabalyaik szerint, mert a prok magabol a jatekbol elnek, ezert mondjuk rajuk, hogy "hivatasos". Attol, hogy szuttyogsz valami moddolt COD4 szerveren es x a KD-d, meg nem vagy hivatasos.

    "az akkor nem sandbox, magadnak mondasz ellent."

    Vagy amint lentebb is irtam, beszelj arrol, amirol elkezdtel, ugyanis a single miatt kezdtel el fujolni. Meg jo, hogy azt varjatok, hogy az EVE vagy a DOTA szintjen legyen egy shooter campaign modja.

    Amugy koszonom, szerencsere nem vagyok handicapped, erettsegiztem, raadasul a magyar nyelv szabaJait is viszonylag jol ismerem (egyebkent tenyleg a masik intelligenciajat kell firtatni, mikor ekkora batar hibat kovetsz el?).
  • 37.
    2014. 11. 12. 10:47
    Mar sok-sok hsz-szel korábban történt, de a single playeren kezdett el vergődni.
  • 36.
    2014. 11. 11. 23:04
    @malvoisen
    joh, igazad van, megadom magam, valoban itt es most elismerem csak neked, legyen a Black ops meg tarsai competitiv, jatek, en ertekelem es becsulom is akik ebben el is ertek valamit, vegul is a paralimpia is egy szep dolog, es tisztelendo, hogy annak handicappelt retegnek, mint amilyen te is vagy (az itt villantott hozzaszolasaid alapjan), csinalnak egy mesterseges kornezetet, ahol megmerkozhetnek egymas ellen, hogy egy kicsit nekik is meglegzen a prö gamernek eleterzes.
    Azert ott van az a korlat ha meg is orra esnenek, meg a dobogora is rampa visz vel, de a reflektor az majdnem olyan felnyes es az a lenyeg.

    Hazi feladatot meg nekem olyan ne adjon aki alapveto fogalmakkal nincs tisztaban.

    "Meg sandboxban is, ha a tortenetet jatszod, akkor is veges kimenete van a jateknak, pont annyi, amennyit a keszitok beletettek"
    - az akkor nem sandbox, magadnak mondasz ellent.

    "A nerfek/buffok erdekes modon osszhangban vannak azzal, amit a pro community ker"
    - nem abbol lesz a community hogy, felmegy a sok handicappelt majom a forumra, es sirnak mer eros a csipa. azert az ennel egy picivel tobbol all.
    De nembaj, majd egy par evet meg eltoltesz jatekokkkal, talan kozbe le is eretsegizel es ha majd megtanultal kovetkezteteseket levonni adott tenyekbol, akkor talan majd mas szemmel latod ezeket a dolgokat. Ebbol all az evolucio folyamatosan fejlodunk, es valtozunk.. ki tudja, hatha egyszer majd en is lehet prö black ops HC player. es akkor majd egyutt mehetunk egy "kulon szobaba" es jatszhatunk HC szabajok szerint.

    UI: csak miattad kapcsoltam magyar ekezet abban az egy szoban, hogy erezd hogy torodom veled, ha mar voltal olyan kedves es adtal hazi feladatot...
  • 35.
    2014. 11. 11. 23:02
    "Meg sandboxban is, ha a tortenetet jatszod, akkor is veges kimenete van a jateknak, pont annyi, amennyit a keszitok beletettek."

    Fogalomzavart erzek az eroben Igazi sandbox jatekba maximum belecsempeszve van singleplayer-szeru / story content, de a jatekot a playerek cselekedetei valtoztatjak. Pont ez a lenyeg, nem egy elore definialt story-t viszel vegig, hanem te csinalod a story-t! Azert volt jo az EVE-es peldaja, mert pl. a politikai rendszer kokemenyen tudja befolyasolni a playerek donto tobbseget. Ezen felul a playerek kontribucioja, vagy destruktiv cselekedetei is erezheto hatassal tudnak lenni minden resztvevo szamara.

    A hazi feladat kiirasra adhatok en is egy sajat valaszt? Dota2.
  • 34.
    2014. 11. 11. 20:36
    @wishformore

    Nem, hat. MW2 felett nincs elet... Ja, csak Black Ops. (Meg utana a teljes competitive/pro community.)Szerintem most hagyd abba. Elobb vegyel meg egy-ket jatekot, utana mondd a tutit.

    Hazi feladat:
    -community
    -competitive
    -professional
  • 33.
    2014. 11. 11. 14:49
    @malvoisen
    hajjaj, Elder scrolls es a GTA naggyon messze van a sandboxtol... inkabb themepark-nak hivnam oket...

    MW2- tol felfele nincs pro community, mert nem adja meg a kereteket a fejlesztocsapat , ezert probalkoztak az AlterIW-vel anno.

    A pro community megcsinalja maganak, es nem ker, mint ahogy azt rengeteg mas jatekban megoldottak, pont azert mert elternek az igenyek, versenyekhez, configokhoz kell igazodnod, ezek nem fejlesztoi / kiadoi hataskorok, pont.
    Egy fegyver mukodese az config, igenyekhez, kornyezethaz szabhatoan kellen mukodjon szerver oldalon, ezt ugy hivjak hogy config, ilyen. Ez a nerf buff balance amit muvelnek a "fejlesztok" vicc, pont akkora mint a pro-nak nevezni azokat az embereket akik forumon sirnak a balance-ert...

    AW val nem jatszottam es nem is fogok, a legkozelebbi uj FPS ami szoba johet nalam az UT4 lesz.

    "Latom, labilis idegzeted van. Ha ezt inzultalasnak vetted, akkor csak gondolj arra, hogy nekem a velemenyed, amit erosen probalsz megfogalmazni, nem teny"

    Latom te teljesen felre akarod magyarazni a dolgokat, pedig direkt bekezdesekbe szedtem, hogy ertheto legyen, egy egy kontextus elkulonitheto, legyen, a velemenyektol es a tenyektol.

    Latom folyatod a szemelyeskedest, reszemrol befejeztem a veled valo vitat. gl hf.
  • 32.
    2014. 11. 11. 14:36
    Elder Scrolls, GTA, stb. mind sandboxnak szamitanak. Jatszhatsz a vegtelensegig a story nelkul, de csak azok kozott a keretek kozott, amiket megengedtek. Ergo nem hozol valodi donteseket. Ha meg valodi open-ended jatekot akarsz, akkor miert nem a gary's modot tolod?

    A listen serverek azert meg mukodnek... Kb 2 honapja tettem fel az MW2-t, hogy megnezzem az Iris erejet (nyilvan azert azt, mert nem vartam csodat). 30mp-n belul jatekban voltam, 50-es pinggel. Ellenben a BO2 eraban alig lehetett olyan szervert talalni BO-n, ahol volt legalabb 8 ember. Aztan az egyetlen hely, ahol elfogadhato ping volt, egy 100 lepcsos Gun Game volt - hulla unalmas.

    Latom, labilis idegzeted van. Ha ezt inzultalasnak vetted, akkor csak gondolj arra, hogy nekem a velemenyed, amit erosen probalsz megfogalmazni, nem teny -.-

    A nerfek/buffok erdekes modon osszhangban vannak azzal, amit a pro community ker, gondolj csak arra, mekkora siras-rivas volt a verpistikek reszerol, mikor nerfet kapott az egyik sniper BO2-ben. Ellenpelda?

    Egyebkent egy utolso kerdes: az AW-val jatszottal mar?
  • 31.
    2014. 11. 11. 13:03
    cod2 lesz az a Cod3, mar nem tudtam editalni, soz
  • 30.
    2014. 11. 11. 12:52
    @malvoisen
    egy jatekot nemcsak a story miatt lehet jatszani, ezert mondtam, ha sztorizni akarok akkor leulok baratok koztet nezni, vagy elolvasok egy Asimov konyvet.
    ha taszani akarok akkor meg szeretk gondolkodni, magam utjat jarni, es nem egy virtualis csoben story driven "donteseket" hozni.
    egy sandbox rendszer abszolut nem story driven, ha az lenne, nem lenne sandbox....
    a jatekfejleszto fejlesszen jatekot, az iro meg irjon storyt. S sztem pont ez a mai ilyen stilusu jatekok rakfeneje, hogy a designer irja hozz a story-t. Ez kb egy kulon szakma, amin szoktak sporolni.

    "de ha ez megszunik, akkor nem lehet csak ugy nosztalgiabol odaulni, mert csak pangas van." - ez igaz mindenre, arra is ami nem community driven. szoval nemertem ezt az ervelest.

    "A "killstreak [...] gamekiller". Talan olyasvalakihez van szerencsem, aki nem nagyon szerez ilyeneket?"
    UT / 2004 / 3 / quake 3, Cod3, Cod 4, mondj egy szero IP cimet, aztan 1v1, akarmikor, az ilyenekre meg szabit is vagyok hajlando kivenni, hogy elkenjem a szadat, nem szeretem a szemelyeskedest, en nem csak a szamat szoktam jaratni, ha akarod vegig is streamelheted, es ha jobb vagy akkor meghajlok elotted, de addig ne inzultalj ilyen hozzaszolasokkal.

    az utolso mondatomat, nem ervnek szantam hanem tenynek.
    nezd meg az osszes kompetitiv jateknak ami perpill kint vana piacon annak 90% custom modokbol szuletett, ez ellen valoban nehez ervelni, es nem lennek a helyedben most

    Az hogy valaki sir forumon es nerfelnek / buffolnak a keszitok valamit, azt ne keverjuk mar ossze a moddingal, meg custom balance-al, meg a community driven developmentel, mert csak egyszeru weekend gamerek sirasa az semmi tobb, akiknek kesobb el akarjak adni a jatekot, vagy megvetetni a kov kieget...
  • 29.
    2014. 11. 11. 06:29
    Majd ma megnezem...nem remlik
  • 28.
    2014. 11. 10. 23:29
    Akkor mirol beszelsz? Mit akarsz alteralni a vegkifejleten? Meg sandboxban is, ha a tortenetet jatszod, akkor is veges kimenete van a jateknak, pont annyi, amennyit a keszitok beletettek. Ez lehet 1, 12 vagy vegtelenul ismetlodo.

    AlterIW, custom MW, stb. _amig voltak_. Pont errol beszelek. Az emberek igenyeihez addig lehet/erdemes igazitani, amig van egy stabil bazis, de ha ez megszunik, akkor nem lehet csak ugy nosztalgiabol odaulni, mert csak pangas van.

    A "killstreak [...] gamekiller". Talan olyasvalakihez van szerencsem, aki nem nagyon szerez ilyeneket?

    Az utolso mondatod pedig nem erv, de azert nekifutok meg egyszer: a keszitok pl. a Ghostsban eltoltak a robbano eszkozok erejet, de az a community donto tobbsegenek seggfejsegen mulott, hogy a nerfekig tkp jatszhatatlan volt a jatek az IED mogott campelo idiotak miatt, ha nem tettel be 1-2 perket.
  • 27.
    2014. 11. 10. 21:56
    Úgy látszik még egy darabig maradok a CoD4-nél...
  • 26.
    2014. 11. 10. 21:33
    @malvoisen
    "Ameddig a programozo keszit neked alternativ befejezest, addig teljesen mindegy. A jatekba epitett valasztasi pontok csak replay erteket adnak, valodi valasztast nem."

    nem tom hogy te mit olvastal ki a hozzaszolasombol, de en is errol beszelek...

    az hogy van competitiv hc szerver, es van public, eg es fold a kulonbseg. attol mert meg custom config, lehet jo, tok jo pelda erre az AlterIW, amig meg volt ahalozat, vagy anno a custom MW szerverek ahol ki lehetett kapcsolni a killstreak-eket, mert attol nagyob gamekiller gusztustalansag keves van...
    Az en tapasztalataim alapjan, casual kornyezetben is sokkal jatszhatobbak voltak a custom szerok, pont azert mert az emberek igenyeihez lehetett szabni, akar napi szinten, nemtom hogy te mivel jatszottal, vagy mi vette el a kedvedet ezektol, de sokat vesztettel az biztos.

    Ugy latszik sok mindenben nem ertunk egyet, viszont nekem Minecraft helyett nekem inkabb eve-online.

    De az hogy community rontja el a multikat, ez csak szimplan hulyeseg...
  • 25.
    2014. 11. 10. 21:22
    Nincs nálam bekapcsolva piros de igen ha be lenne kapcsolva az torzítja el a célzó színét.
    De az a leg kisebb baj a ghost az frankó jó színvilágú meg az mw2 is jó volt de ennyire gány egyik se volt mint ez!
  • 24.
    2014. 11. 10. 20:20
    @mazacar, rics87

    Nalatok nincs veletlenul bekapcsolva a Color Blind Assist?
  • 23.
    2014. 11. 10. 20:11
    Semmilyen szín nincs a helyén tisztára olyan gagyi mint a titanfall de azt a rózsaszínt lehet állítani legalábbis ghost-ba lehetett itt nekem még nem tűnt fel mert minden szín rossz!
  • 22.
    2014. 11. 10. 19:55
    Ameddig a programozo keszit neked alternativ befejezest, addig teljesen mindegy. A jatekba epitett valasztasi pontok csak replay erteket adnak, valodi valasztast nem. Ha valodi valasztast akarsz, akkor ott a Minecraft, amin lehet sajat, tetszoleges szervered.

    A multin egyebkent nekem nem hianyzik a configolt szerver, mert csak annyit eredmenyez, hogy a regebbi jatekok a casual gamernek jatszhatatlanok, mert nem jon ossze eleg ember egy meccshez.

    Amugy viszont a commuinty rontja el a multikat. Az egy dolog, hogy a pl. a Ghosts tele volt balance gondokkal, de senki nem kenyszeritette a jatekosokat, hogy 20000 kill utan az IED legyen a legtobbet hasznalt fegyvere. Erre viszont jelenleg is van megoldas, ha valaki a haverjaival akarja tolni, akkor elmegy kulon szobaba vagy jatszhat kompetitiv szabalyok szerint, ha annyira komolyan veszi magat.
  • 21.
    2014. 11. 10. 18:48
    Nincs.
  • 20.
    2014. 11. 10. 18:43
    "Az is egyértelmű, hogy a széria jövője biztos kezekben van, hiszen a Treyarch bizonyított a két Black Opsszal"

    Az én olvasatomban a Treyarch nem bizonyított semmi, azon kívül, hogy tudnak játékot csinálni! Jó játékot még nem csináltak! Utáltam a BO-kat!
    A régi IW-s csapat...Na azok tudták mi a jó játék!!!
  • 19.
    2014. 11. 10. 15:15
    Jo volt a single,a multi mar kevesbe tetszik.
  • 18.
    2014. 11. 10. 14:02
    Sziasztok!
    nem keritettem nagyobb ugyet a dolognak..de mar kezd idegesiteni...a kepeket elnezve nalam a hiba..a piros szint..egyaltalan nem pirosnak mutatja..hanem rozsaszinnek a jatek..a ghost-nal is ez volt...illetve talan mar a black ops-oknal is..mi lehet a hiba? Valami allandoan el van allitva?
  • 17.
    2014. 11. 10. 12:10
    Ha filmet akarok nezni, akkor megnezek egy filmet, ha konyvet akarok olvasni akkor elolvasom,
    ha viszont jatekot akarok jatszani, akkor alteralni szeretnem a cselekmeny-t, szeretnek kulonboz vegkifejletet.
    es most ne gyere azzal hogy van 10 fele befejezes, amibol 5 abban kulonbozik hogy mas a sapka a foszereplon, vagy eppen 1 el kevesebb ember lesz a killshoton miutan fejbelotted a fogonoszt. ehhez nem kell kreativitas, ez nem interaktiv, ez nepbutitas, es illuzio, semmi tobb...


    az ami meg egy cod BF4 multiban van, az egy valoban, egy agyatlan bohockodas, semmi tobb...
    en szeretnek legalabb valami competitiv egyensulyt / elmenyt es minoseget. meg ha agyatlan hentelesrol is van szo...
    sajnos 10 eve nem igy volt. 10 eve voltak dedikalt szerverek. lehetett configolni a szervereket, lehetett configgal balanceolni. volt community content, pont az ami ezt a mufajt naggya tette, most nincs, hanyatlik is rendesen....
  • 16.
    2014. 11. 10. 11:42
    Tényleg sok új nincs egy CoD-ban sem és túl sűrűn adják ki vég nélkül, de mi ez a baromság, hogy több KREATIVITÁS egy filmtörténet alapú akcióban? Ezt most komolyan képes volt leírni valaki? Egy hasonló regényben vagy novellában, esetleg filmben hol találkozol ilyen jellemzővel? Ilyen hadsereg centrikus fps játékok lényege a hentelés, nem az agyhasználat. Hazaérve kiengedni a suli vagy munkahely gőzét egy gyors multizással, szétlőni pár balfasz ellenséges idióta fejét és boldog vagy. Ebből ennél többet kihozni nem lehet... Ez már 10 éve is így volt. Aki akarja használni az agyát, először is nem ezt veszi elő, főleg nem single player, hanem utánanéz mi az ami megdolgoztatja az agyát annyira, amennyire kívánja. Mondjuk egy kis tb stratégia vagy valami hc rpg játék, talán egy puzzle krimi kalandjáték. Komolyan srácok, ne legyetek már hülyék Amire kitalálták bőven jó, hozzáadják az alapokat és egy normálisnak elfogadható grafikát, aztán ennyi. Ha valami különleges kell, várjatok a sorozatban felbukkanó mmo típusú fps cuccokra, talán egyszer lesz egy normális.
  • 15.
    2014. 11. 10. 11:01
    Nem fáj, hogy létezik a CoD, de a sorozat hatalmas sikere hatással volt a játékipar más szegmensére is, ami nem tetszik. Hiszen mindenki látta, hogy mekkora pénz van a gyors tempójú, lebutított, cső FPS-ekben, így boldog boldogtalan ezt az utat kezdte el követni.

    Ami a multit illeti, népszerűvé tette a grindelős, fegyver és ability unlockolós többjátékos módot, ami minden multi rákfenéje.
  • 14.
    2014. 11. 10. 10:49
    @tomboy013
    nekem pl bajom van azzal hogy leteznek ezek az elcseszett IP, azert mert ezek befolyasoljak a piacot, ami igy is egyre sekelyesebb, de az ilyenek referenciat adnak a piacnak, es megfertozik a PC-s vonalat. a kutyat nem erdekli hogy mivel vakitjak a parasztot meg a consolejaikat, de a PC-t hagyjak ki a francba, mert csak idegrangast kapok minden cikk utan. Consolra jo, oda eleg, PC re ez a szinvonal keves, ennyi a bajom vele semmi tobb...

    ez a "Hold S to Pay Respect" elmond mindent....
    a tokeletes illuziojat kelti annak hogy ott vagy befolyasolhatsz valamit, de nem, e nelkul max ott acsorognal este 8 ig a temetobe, ez a content sracok, ez kell a nepnek, igy valoban sikerul hosszu tavon kiirtani az emberekbol a kreativitast, es a kihivast. Semmit tobb mint egy egyszeru nyari mozidelutan,
    es az aktualis "block buster" interaktiv movie....


    BF4 detto....
    Majd talan az uj UT hoz megvaltast.
  • 13.
    2014. 11. 10. 10:37
    "Hold S to Pay Respect"

    Hú, ez játéktörténelmi kihívás. Ehhez csak az Airborne Hero egygombos pályája fogható.
  • 12.
    2014. 11. 10. 10:27
    Jó ötlet!
  • 11.
    2014. 11. 10. 10:27
    Inkább maradjon ez, mint a két forintot nem érő BF4.
  • 10.
    2014. 11. 10. 09:46
    Az neked miért fáj, hogy létezik a sorozat? Kötelezett netán valaki, hogy megvedd? Sosem értettem az ilyen embereket mint te. Ha nem érdekel, vagy nem tetszik akkor ki lehet kerülni, de miért kéne megszüntetni ha dől belőle a pénz vagy netán még tetszik is az embereknek. Tipikus mentalitás, ha neked nem jó akkor másnak se legyen.
  • 9.
    2014. 11. 10. 08:59
    Hát igen, a COD-ot most sem a szingli miatt szeretik sokan.
    Egyébként nem értem a fejlesztőket. Bedobnak egy csomó jó ötletet, és nem dolgozzák ki.
    Simán az exo-kat is lehetett volna így csinálni: exoban sokkal erősebb, gyorsabb, stb. vagy, de egy EMP gránát lebénít. Vagy nem regenerálódik a vas.
    Akkor lett volna értelme választani hogy gyalog mész, vagy exo-ban.
  • 8.
    2014. 11. 10. 08:53
    Majd konzolokra megmarad a Vér Istvánoknak.
  • 7.
    2014. 11. 10. 08:16
    Én már azt sem tudom, hogy melyik COD merre hány méter. Kedves IPON, ha lehet ilyen javaslatom, írjatok egy átfogó körképet a COD világháborús részei óta megjelent összes COD részről, hogy a hozzám hasonlók kicsit utolérhessék magukat.
  • 6.
    2014. 11. 10. 08:12
    Tekintve, hogy a megszokottól eltérően sehol sem hallunk híreket arról, hogy milyen rettenetesen sokat adtak el a példányból, és PC-n se játssza senki (alig párezer játékos Steamen), remélem lassan eltűnik a süllyesztőben ez a sorozat.
  • 5.
    2014. 11. 10. 08:01
    A multi gyalázatos.
    Vagy ledobál a szerverekről, vagy csatlakozni sem lehet, ha mégis akkor meg olyan a latency, hogy mire észreveszek valakit aki szemből jön már beszoptam 3 találatot aztán várhatok a respawnra. Ha tehetném visszakérném a pénzemet.
  • 4.
    2014. 11. 10. 07:45
    PC alatt nektek normálisan megy a Multi mert nekem folyamatosan hibát dob amikor csatlakozni próbálok.
  • 3.
    2014. 11. 10. 07:42
    Mikor azt látom, hogy a 60 FPS az már PRO-ba tartozik, nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek
  • 2.
    2014. 11. 10. 06:49
    Sziasztok!
    nem keritettem nagyobb ugyet a dolognak..de mar kezd idegesiteni...a kepeket elnezve nalam a hiba..a piros szint..egyaltalan nem pirosnak mutatja..hanem rozsaszinnek a jatek..a ghost-nal is ez volt...illetve talan mar a black ops-oknal is..mi lehet a hiba? Valami allandoan el van allitva?

    Egyebkent a jatek jo...jobb..ha nem jatszottam volna a titanfall-al..akkor talan azt mondanam h szuper lett..a single tenyleg rovid...szombat este elkezdtem...masnap reggel folytattam...ennyi ido alatt ki is vegeztem...

    Varom megtisztelo valaszaitokat!
    Ui:290x kartyam van
  • 1.
    2014. 11. 09. 23:06
    Mondjátok, hogy még ebben is ott van Cpt.Price