Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Bombshell - nem igazán bombasztikus

  • Dátum | 2016.02.10 08:01
  • Szerző | Morte
  • Csoport | JÁTÉK

A Rise of the Triad újrafeldolgozását készítő Interceptor Entertainment, ami megvette a 3D Realms-et, még nem is sejtette, hogy mibe keveri magát, amikor 2014-ben jóhiszeműen bejelentette a Duke Nukem: Mass Destructiont. Nem kellett sok időnek eltelnie, hogy a jelenlegi jogtulajdonos, a Gearbox beperelje őket. A felek ezután hamar tisztázták a helyzetet, és miután kiderült, hogy a név jogai mostanság valóban a Gearboxnál vannak, az Interceptor tovább folytathatta fejlesztést, csak más címen és más főszereplővel. Így született meg a Bombshell, melynek főhőse a nagyszájú Duke helyett ezúttal a morcos arcú Shelly Harrison nevű hölgyemény. Dr. Proton helyett Dr. Heskelt kapunk, és pár egyéb dolog is megváltozott, amelynek neve mögött ™ meg ® szerepel, de a játék lényegében ugyanaz az izometrikus nézetű, lövöldözős akció-RPG, aminek eredetileg készült.

Shelly Harrison, becenevén Bombshell, a Global Defense Force bombaszakértője volt, de egy bevetés során elvesztette csapatát, és fél karját, amikor egy földönkívüliek által készített bomba felrobbant. Miután leszerelték, Shelley a privát szektorból kapott egy kihagyhatatlan ajánlatot és az idegen lények technológiáját használó műkart, amelyre különböző fegyvereket lehet csatolni. Azóta zsoldosként tevékenykedik, és amikor az elnököt elrabolják, kapva kap az ajánlaton, hogy levadássza az idegeneket. Annál is inkább, mert az egészért ugyanaz a Dr. Heskel a felelős, aki miatt annak idején Shelley élete felfordult.

A játék egy teljesen átlagos darab, a szokásos ZS-kategóriás ökörségekkel: az elnök félszemű, amerikai zászló-mintás szemkötővel, van egy őrült tudósunk, aki félig már kiborg, fröcsög az idegen és az emberi vér, radioaktív rovarok robbannak az arcunkba és röpködnek a szokásos egysorosok. A dögös zene, a bevezető, és a látványos menü mind felhőtlen szórakozást ígérnek, ezt ígéretet azonban a meglehetősen középszerűre sikerült játék sajnos nem mindig tudja megtartani.


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 7.
    2016. 03. 10. 10:21
    Diablo-fanként simán like-olom a game-et, ha hoz olyan szintű játéktechnikai megoldásokat, mint a D3.

    SZERK: Steam Sale-en 3-4 eurot biztosan megér szvsz.
  • 6.
    2016. 02. 11. 21:56
    Igen, pont ezért van Diablo-ban a shift. De elég csak megnézni a Space Siege-et, amiben szintén ez a koncepció és teljesen jól működik. És még a kamerát is tudod forgatni.
  • 5.
    2016. 02. 11. 20:05
    igen baromi okos megoldás amikor ugyanazzal a gombal mész meg lősz
    aztán ha picsit mellényomsz odamegy az ellenfél lába elé

  • 4.
    2016. 02. 11. 11:11
    pedig van ebből a genréből kurvajó, megunhatatlan: Alien Shooter, Crimsonland...

    el nem bírnám képzelni wasd+egér mint célkereszt kombó nélkül
  • 3.
    2016. 02. 10. 22:12
    Ó mester, mondd hogyan oldanád meg az egyszerre mozgás és célzás problémáját?
  • 2.
    2016. 02. 10. 16:25
    Mennyire utálom a WASD irányítású izometrikus játékokat. Azért ilyenek, mert tervezőik lusta, vérnősző senkiházi helóták, akik nem tudnak leprogramozni egy útkereső algoritmust. pedig az "Oda katintok és odaballag a karakter"-t már a Diablo I. is nagyon jól tudta.

    Ezek az ezerszer látott, macsó allűrök sem tesznek jót a játék megítélésének, hát csupa idióta 12 éves dolgozik ezeknél a cégeknél?
  • 1.
    2016. 02. 10. 13:21
    Nagyon fos játék lett...