Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

BlazBlue: Continuum Shift - Apokalipszis


Jövőnk a mélybe veszik, megváltóként tekintettünk rá, de csak bizonytalanságot hozott. A Véres pengéjű Ragna visszatért, és kész leszámolni a népet elnyomó Novus Orbis Librarium Armagus hatalmával, ám ha ez sikerül neki, akkor a mostaninál is szörnyűbb napok köszöntenek ránk. A városban mindenki a pentákulum jelenésekről sugdolózik, többen megmagyarázhatatlan, pusztító robbanásokról számoltak be, a Librarum mély hallgatása azt engedi sejtetni, hogy valami hatalmas dolog van készülőben. Mit máskor tűzijátékkal és szórakozással ünneplünk, azt most vér és szenvedés sötétíti be, ha tényleg ő a Földet egyszer már romba döntő Fekete Démon leszármazottja, akkor csak imádkozhatunk, hogy terve bukásra legyen ítélve. 2200-at írunk, ma van az újév első napja.

Visszatért!
Visszatért!

A Continuum Shift ott folytatódik, ahol a Calamity Trigger befejeződött. Kagutsuchi városát hatalmas összecsapások rengetik meg, a gonosz köztünk van, helyt kell állnunk ebben az őrült világban, és túlélni a borzalmakat, a háború immáron elkerülhetetlen. Az új történet egy pörgős animével kezdődik, üvöltő j-pop kíséretében mutatkoznak be a szereplők, a menüben pedig nincs más dolgunk, mint rányomni a story gombra, és máris felpörögnek az események, egymásnak feszül a jó és a rossz oldal. A világ sorsáról oldalnézetes, egy az egy elleni összecsapásokkal dönthetünk, a játék karakterei saját történeti szállal kapcsolódnak be a kalandokba, elsőként pedig maga Ragna bizonyíthat, s ahogyan haladunk előre, úgy válik elérhetővé a többi szál is.

Van választék
Van választék

Izgalmas csaták, és véres leszámolások várnak az új BlazBlue játékban, a történeti szál mellett pedig van még hét játékmód, melyek mind különböző kihívást ígérnek nekünk. A tutorial egy új lehetőség, a segítségével egy virtuális térben ismerkedhetünk meg a játék harcrendszerével, a többlépcsős fejtágítás bárkinek elég gyakorlatot ad ahhoz, hogy szembe merjen szállni a legnagyobb harcosokkal is. Az arcade és a versus játékmódok igazi klasszikusok, előbbiben egy tíz ellenségből álló csapaton kell átverekedni magunkat, az utóbbi pedig a gyorsmeccsek otthona, de veteránoknak a pontvadász score attack sem csenghet ismeretlenül. A training a jól megszokott gyakorlópálya, a gép itt nem üt vissza, és az óra is ki van kapcsolva, a challenge viszont új, a játékmód keretein belül pedig minden játékosnak tíz egyéni kombósorozatot kell teljesítenie. A feladatokat sorra végre kell hajtanunk, mintha az összecsapások egy szigorú forgatókönyvre épülnének, amitől eltérni nem lehet, s aki hibázik, az kezdheti újra az egészet. Végezetül pedig, a lista végén ott vár ránk a legion játékmód, mely egy területfoglalós, csapatháborús háttered ad a bunyóinknak. Minden állomáson egy több karakterből álló csapat vár ránk, a legyőzöttekből egy ember a forduló végén csatlakozik a mi seregünkhöz, nehezítés pedig, hogy a harcok között nem töltődik újra a karakterünk élete, s aki egyszer meghalt, azt már nem hozhatjuk vissza.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 7.
    2010. 12. 26. 13:29
    justiltt lehet a legkevesebb munkával a legtöbbet keresni
    Tudod milyen nehéz a Cell-re optimalizálni?
    Ipadnak:Engem egy konzollal ne akarjanak lehúzni.
    Ilyen szar egy konzol?
  • 6.
    2010. 12. 17. 14:57
    Az első rész az nagyon nagy azt sokáig toltam "PC-n!" állati kis játék jobb mint a Mortal Combat 4
  • 5.
    2010. 12. 17. 09:31
    Én is így vagyok. Engem egy konzollal ne akarjanak lehúzni.
  • 4.
    2010. 12. 16. 21:56
    pedig pofon1xű: a konzolban van a nagy pénz. ott lehet a legkevesebb munkával a legtöbbet keresni. pont ez az, ami miatt nem veszek konzolt, inkább nem, vagy régi játékokkal játszom.
  • 3.
    2010. 12. 16. 14:22
    Már egy éve kint van a Taito Type X2-es másolata, az simán megy pc-n.
  • 2.
    2010. 12. 16. 12:42
    Az első rész kint van PC-n, úgyhogy semmi sem zárja ki, hogy ezt nem adják ki előbb-utóbb
  • 1.
    2010. 12. 15. 16:04
    MÁR MEGINT! PC-N NEM KAPHATÓ!
    Én nem értem ezeket a játékfejlesztőket: oké, hogy a pc már öreg platform, de azért nem kellene cserben hagyni!