Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Battlestar Galactica Deadlock – Mind így szólunk!

  • Dátum | 2017.09.29 08:01
  • Szerző | Nephin
  • Csoport | JÁTÉK

Az eredeti Battlestar Galactica-sorozatot csak alkalmanként követtem figyelemmel, egy-egy német adón elkapva a részeket. Nem is ragadott meg túlságosan. 2004-ben viszont Ronald D. Moore elhozta nekünk a széria újragondolt változatát, női Starbuckkal, modern cylonokkal, friss látványvilággal és Bear McCreary lenyűgöző zenéjével, én pedig szerelembe estem; a sorozat szerintem ott van a valaha készült legjobb sci-fi sorozatok által alkotott ranglista első három helyezettje között.

A széria játék-formába öntésére már voltak kísérletek, például a böngészős MMO Battlestar Galactica Online képében, de valahogy ez sem volt az igazi. A Battlestar Galactica Deadlock újabb esélyt adott arra, hogy talán értékelhető alkotás születik a témában, így nagyon kíváncsi voltam, sikerült-e összehozni ezt.


A játék nagyjából negyven évvel a BSG eseményei előtt játszódik, kedvenc Adama admirálisunk még csak egy fiatal pilóta csupán, a cylonok már fellázadtak, de még nem fejlődtek tovább, a négy éve tartó háborúban épp patthelyzet alakult ki. A cylonok aztán megtámadják a Picon kolóniát, illetve egy meglepetésszerű csapással elpusztítják a flotta főhadiszállását. A parancsnoki szerepkör Lucinda Cain admirálisra marad, ő lesz a feljebbvalónk, célunk pedig az, hogy megvédjük a 12 kolóniát és újra létrehozzuk a flottát. Persze nem megy majd minden egyszerűen…

Parancsunk szerint a Daidalos nevű mobil bázist fogjuk irányítani néhány űrhajóval egyetemben. A flottakezelés központi képernyőjén látjuk a 12 kolóniát, melyek négy rendszerben helyezkednek el, köztük ugrásokkal tudunk közlekedni minden kör végén. Az első küldetések egyfajta oktatómódnak is felfoghatóak, szépen elmagyarázzák bennük a játékmechanikát. A Daidalos mellett összesen hét űrhajónk lehet, a flotta létszámát pedig tisztek toborzásával és betanításával növelhetjük; lehetőség van a tapasztalati pontok és a hajók alrendszereinek fejlesztésére is.

A sztorit előremozdító főküldetések mellett mellékfeladatok is várnak minket, ezekkel tyliumot, illetve az új űrhajó-tervrajzokhoz szükséges pontokat gyűjthetjük. Sokszor előfordul, hogy az új hajók megalkotása szükséges feltétel egy adott főküldetés elvégzéséhez, így a mellékküldetéseket sem érdemes elhanyagolni. Sajnos ezek sablonszerűek, néhány változat ismétlődik és az ellenfelek támadása is nagyjából mindig ugyanúgy zajlik le – ez a könnyen unalomba fulladó repetitív jelleg a játék legnagyobb hibája.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 1.
    2017. 09. 29. 08:21
    Köszi a tesztet, most kicsit elbizonytalanodtam, mert maga a film/sorozat tetszett, de ha akciós lesz, szerintem adok neki egy esélyt