Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Battlefield: Bad Company 2 teszt

  • Dátum | 2010.03.08 15:12
  • Szerző | Chocho
  • Csoport | JÁTÉK

A Battlefield sorozatot talán senkinek sem kell bemutatni, hisz 2002-es feltűnése óta ragyogó csillaga a többjátékos módra specializált FPS-eknek. Épp ezért volt érdekes próbálkozás a fejlesztő DICE-tól a Bad Company alcímet viselő, kizárólag konzolokra (PS3, X360) fejlesztett epizód, mely ahelyett, hogy a jól megszokott multit helyezte volna át a tévék képernyőjére, masszív egyjátékos móddal felszerelve érkezett, és a készítők a fejlesztés ideje alatt is váltig állították, hogy ez lesz a program legerősebb része. Nos, akár igazuk volt, akár nem, a játék jó lett és fogyott belőle elég, így most itt a folytatás, ezúttal PC-re is! Az első résznek voltak apróbb hibái, és nagyon kíváncsiak voltuk, hogy vajon sikerült kiküszöbölni ezeket?

Főhősünk itt nem csak egy váz, hanem valódi személyiség
Főhősünk itt nem csak egy váz, hanem valódi személyiség

Sivatagi cápák

Nos, nem csigázom tovább a Kedves Olvasót: igen, sikerült. Sőt, az eredmény olyannyira magasan emelkedik ki az átlagos FPS-ek közül, hogy már most megválaszolnék egy korábban sokat taglalt kérdést, melyre a válasz szintén igen, azaz a legújabb Battlefield még a tavalyi év legvártabb (és talán legjobban sikerült, bár ezt sokan vitatják) katonai akciójátékát, a Call of Duty: Modern Warfare 2-t is heveny shareware demóvá avanzsálja. Persze ez a kijelentés elsőre botrányosnak tűnik, ám amint kipróbáljuk a Bad Company 2-t, megemésztjük, hogy igaz, még akkor is, ha már hónapok óta az Infinity Ward üdvöskéje előtt töltjük minden szabadidőnket.

A sztoriközpontú kampány a játék igen erős része
A sztoriközpontú kampány a játék igen erős része

Az első dolog, amiben a Bad Company 2 tetézi a konkurenciát, az egyjátékos mód, ami már az előző részben is fontos szerephez jutott, ám ott még nem volt ennyire jól megszerkesztett és stílusos. A történet szerint szedett-vedett csapatunk ezúttal egy elveszettnek hitt, már-már mitikus, a második világháborúban kifejlesztett titkos fegyver nyomába ered, melyet egy megalomán orosz neokommunista tábornok akar megszerezni. Az Aurorának nevezett eszköz felkutatása adja a tizenhárom küldetésre tagolható, jó 10 óra hosszú kampány gerincét, és bár maga a sztori kissé B-film szagot áraszt, a karakterek elviszik a hátukon a közepes forgatókönyvet. A Bad Company első részéből ismerős fickók ugyanis mindig hozzáfűznek valamit az eseményekhez, és egyfajta bizarr humorral fűszerezik a kalandokat, mi több, a játékos is egy hús-vér embert alakít, akit Preston Marlowe-nak hívnak, s kinek kidolgozott személyisége, véleménye van. Végre nem egy "nem szól szám, nem látszik fejem" fickóval kell végigszaladni a világon, arról már nem is beszélve, hogy scripthegyek helyett igazi játékmenetet kapunk.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 117.
    2011. 02. 22. 16:27
    TacticalBacon: "ha tényleg figyeltél akk valameik katona meg is említi hogy siessenek mert küldenek pár heartbeat-senzoros elit katonát helyettük"

    Angol tudás FTW! Igazából az van a szövegben, hogy Sarge (most így hirtelen nem jut eszembe a neve) azt mondja, hogy Braidwood-nak ki kellett volna tisztítania a helyet. Sweetwater erre frappánsan válaszól azzal, hogy ö csak szívverés szenzoros szarjancsikat küldene helyettük.
    Ez egy utalás a Modern Warfare 2-re mit a DICE direkt belerejtett a játékba. Van még egy: http://www.youtube.com/watch?v=Zazq1rOMqSM ebben az van, hogy azt mondja Sweetwater: a hómobil punciknak való.
  • 116.
    2010. 05. 08. 18:47
    hello!
    ezen a konfigon menne fullon?

    Intel Arrandale Core i5-430M processzor 2.26Ghz
    4GB DDR3 memória
    Ati Mobility™ Radeon® HD5470 1GB GDDR3 VRAM VGA kártya
  • 115.
    2010. 04. 03. 22:18
    Végre egy multi fps ami talán átveszi a BF2 helyét nálam. Valahogy a BF2 óta idáig egy olyan fps sem jött ki ami kicsit is megfogott volna multiban.. (nálam a cod már a demónál elvérzett, de ez csak személyes ízlés kérdése) És ráadásul még a hd3870-emmel is jól fog menni!
  • 114.
    2010. 04. 03. 21:23
    Hi all ! Elhatároztam hogy alapítok egy klánt és arra keresek normális embereket Egy jó társoságot szeretnék és várom a jelentkezőket az alábbi címen: msn: deak94@hotmail.com
    vagy xfire: 2eqw REMÉLEM MINNÉL TÖBBEN!!!! Jó Játékot
  • 113.
    2010. 04. 03. 10:05
    Helo!

    feltelepítettem a battlefield bc2 -t a helyi Drogram Files:electronic Arts: Battelfield bad Company 2: be és a cracket átmásoltam ugyan abba a mappába de ha rámegyek a crackre azt írja : helyezze be az EREDETI dvdt és ha autorun PLAY akkor is ezt írja! letöltöttem másik craket az csak 18 mega azt is bemásoltam az meg azt írja hogy a WINDOWS MŰKÖDÉSE LEÁLLT! interneten nem talál megoldást! updatéltam is!
  • 112.
    2010. 03. 15. 22:41
    Teljesmértékben egyetértek mateo130-cal.A hangzás nagyon el lett találva.Nekem egy Asus Xonar D1-em van Logitech Z5500-zal.Hát mit mondjak.Nagyon jó.Sőt.Mikor testvérem meghallotta azt kérdezte hogy "ez mi???"Mondom egy játék.Erre ő azt mondta"Jobban szól mint egy film.".És ez így van.
  • 111.
    2010. 03. 15. 15:25
    Hát szerintem ha valami, akkor a hangzás a játék legjobb része. Iszonyat élethűek a hangok, szerintem mindent egybevetve ez a legjobb része a játéknak amellett, hogy valóban szép és a rombolhatóság is nagyon nagy lehetőségeket tár a játékos elé.
  • 110.
    2010. 03. 15. 13:27
    Szerintem grafikailag szebb mint a crysis.Játszom mindkettővel és ráadásul ezzel több fps-t ér el a gépem.Teljes pompában tündököl mindkettő de a crysis jobban fogja gépeket.Ja meg ez sokkal magábaszippantóbb atmoszférával rendelkezik.
  • 109.
    2010. 03. 15. 13:24
    A lényeg hogy az ember jól érezze magát és tiszteletben tartsa a másik izlését.Nekem Dirt neked NFS.Nem ez számít.Meg kell próbálni összehozni egy kisebb játékot és majd azután lehet beszélni.
  • 108.
    2010. 03. 15. 07:18
    Na akkor nézd meg ezt [LINK] vagy ezt [LINK].
  • 107.
    2010. 03. 15. 06:56
    Ejj ejj gyerekek!
    Vérrementek, hogy BFBC2 vagy MW2, pedig mindkettő,( sőt, minden amibe a gépeitek előtt ülve "beavatkozhattok" csak JÁTÉK!
    Az esetleges realisztikai hibákat nem tudnátok egy kis fantáziával helyettesíteni?
    Realitást akartok? Hát adjátok el a Gépeteket, az árán vegyetek repülőjegyet pl:Afganisztánba, aztán lesz realitás, élsimítás meg minden ami megadja a jó feelinget...
    és egyúttal kiderül, mit ér a sok-sok óra multis játékidő egy "jó grafikával felvértezett pályán
    Kíváncsian várjuk az élménybeszámolókat!
  • 106.
    2010. 03. 14. 11:48
    Alig játszott profil? 79 óra játékidővel?
  • 105.
    2010. 03. 13. 19:32
    Emlékszetek mikor megjelent anno a BF 1942 ? Szerintem egyik játék se karcolta meg annak idején . Ez most olyan hasonló érzés . Egyébként Cod 6-ozok mivel az elmegy az integrált videókártyámmal , ha volna Fps -em azonnal visszatérnék BF-ezni ez nem kérdéses . Aki csak orrba szájba akar hentelni annak elég a Cod . BF ennél öszetettebb azért egy csöppet . A pilóta szerepek különösen jók voltak BF -ben / minimum joystick / mondjuk ilyen Cod - ban NINCS , BF ben pedig már 10 éve VAN , na meg a 10x akkora mapok . Nem egy súlycsoport a két játék szerintem nem kell összehasonlítani .

    Ez itt például egy alig játszott BF2( 2005 ) profilom amit 2 éve hagytam abba [LINK]

    A Cod 6 profilomat valyon hol találom meg a neten ? ? ?
  • 104.
    2010. 03. 13. 18:16
    Azt nem tudom észrevettétek-e, hogy lehet ásni a C4-essel. Jó fél óráig szórakoztam a fűrésztelepen, mire kiéltem vele magamat. Pár robbantás és máris csinál az ember rókalyukat magának.
  • 103.
    axe
    2010. 03. 13. 11:03
    Szerintem a BF BC2 és a CoD MW2 alapjaiban más, 10x akkora a Battlefieldben a pálya, van benne gravitáció, golyósebesség (élethű) míg a codban nincs. Egyik sem rossz játék, de szerintem nem összehasonlítható.
  • 102.
    2010. 03. 12. 17:38
    Nem tudom mit eszel azon a SZAR mw2-őn.
  • 101.
    2010. 03. 12. 17:20
    Pacific Assault a legjobb MOH rész! Nekem nagyon bejött!
  • 100.
    2010. 03. 12. 13:57
    én cod párti vagyok de ennek jobb a grafója,
    a cod viszont jobban viszi az adrenalinszintet.
    én játszottam mind a 2vel és személyes tapasztalataimat mondom
  • 99.
    2010. 03. 12. 11:40
    Nekiestem a cikk után ennek a játéknak, mondván nagyon jó lehet és nagyon régen nem játszottam FPS-t. De engem módfelett idegesített, hogy két percenként elvette az irányítást tőlem. Miután kiszedtem egy tankot egy havas pályán az elején (gondolom sok lett volna még hátra) hagytam a fenébe. Nem tudom milyen idegbecsípődésük volt a fejlesztőknek, de ez elég .... lett így. Graf meg hangzás és egyebek nem voltak rosszak, de nem tudom más FPS-sel összehasonlítani. Asszem a Pacific Assault volt az utsó ez előtt
  • 98.
    2010. 03. 11. 22:21
    Pfff az mw2nek jobb a története jobb a grafikája nem tudom mit esztek ezen a SZARON.
  • 97.
    2010. 03. 11. 15:19
    a cod mw2 -nek ne szoljatok be, föleg ennyire elfogultan ne, ez nem cikk hanem ugyan olyan komment mint az enyém...
    (a helyesirástol eltekintve )
  • 96.
    2010. 03. 11. 14:17
    LaTigra erre csak annyit tudok írni: ámen!
  • 95.
    2010. 03. 11. 06:59
    LaTigra Nem értem miért mondják rossznak a mw2 multiját. Nagyon sokat játszottam és néha még játszok is az MW-vel és nagyképűség nélkül állíthatom, hogy nagyon jól megy. Viszont az MW2-ben gyengébben szerepelek, ami cáfolja azon véleményedet, hogy könnyebb lenne a multis része. Bár talán ez annak is betudható, hogy sokkal több az úgymond tisztességtelen játékos (folyamatos kempelés miközben állandón gl-el lőnek ki), mint az MW-ben.Ja és még az adminok hiánya is vonzza őket. Az igaz, hogy a második részt leegyszerűsítették a rengeteg perkkel, aminek használta megkönnyítheti a játékot. Sajnos a BC2 multiját nem próbáltam, így nem tudok véleményt mondani róla.
  • 94.
    2010. 03. 11. 01:00
    xenon77

    A CoD-ban jobb volt az emberek szervezett mozgása, meg az is hogy kilőttek 200K skulót a semmire

    Én Call of Duty 4 függő voltam amig volt időm játszani (heti 60 óra játék sem volt ritka)
    összesen vagy 2000 órát játszottam vele.
    Az MW 2-nek tetszett a single része a jó filmszerű sztori miatt (meg ugy általában), de a multi az a nyomába sem érhet a bad company 2-nek de főleg az előd CoD4-nek.
    Úgy kaki az egész ahogy van. Arra van kitalálva, hogy bármilyen béna FPS játékot nem játszó ember is élvezze a multit, és ne csak 0/25-ös statja legyen. <-- ez nem vitatható ugyanis ezt a készítők is elmondták.

    Csakhogy arról elfeledkeztek, hogy vannak olyan játékosok is akik az előző részt egy kicsit komolyabban vették (na ők fikázzák az MW2-t és fogják is)

    A Bad Company 2 multija meg annak nem tetszik csak aki nem tud vele játszani.

    Mindez persze csak az én egyéni véleményem amit senkire sem akarok ráerőltetni, és senkit sem akarok vele megbántani.

    Ha sikerült ennek ellenéra akkor I.J. ennél nagyobb sértést ne kapjon senkitől

  • 93.
    axe
    2010. 03. 10. 21:49
    hogy lenne már szebb a crysis-nél? amúgy még mindig nem képes belépni sehova már a winfost és még most sem jó. Kidobom a kukába az egészet vissza STEAM-hoz az legalább talál szerókat.
  • 92.
    2010. 03. 10. 21:27
    Aki nem tudja irányítani menjen vissza a COD-ra Ez Egy más játék meg kell szokni vagy élni
    Személyszerint jobb mint a cod de ez saját vélemény...
    Ez pedig még mindig érdekes felvetés, hogy szebb-e a Crysis új részénél mikor még most 2010-ben születnek a gépek amik a Crysis 1-et is tudják maxon futtatni akkor mi lesz a 2-ben?
  • 91.
    2010. 03. 10. 19:54
    "Semmi szervezettség nincs embereink mozgásában és sokszor céltalanul bolyonganak."

    Ha ezt az SP részére írtad (mi másra ) már mondtam hogy eddig egyik BF-nek se volt SP része és azt is írtam hogy ez nem egy SinglePlayer játék!(egyébként igazad van én is tapasztaltam)
  • 90.
    2010. 03. 10. 19:45
    Miközben haladsz, a fegyver úgy ringatózik emberünk kezében, mintha egy kacsa irányítását vettük volna át! (totyogós) és a harctéri mozgás is hagy némi kívánnivalót maga után. Semmi szervezettség nincs embereink mozgásában és sokszor céltalanul bolyonganak. Nagyon sokat kéne fejlődnie a játéknak ahhoz, hogy mw kihívó lehessen. Az emberek egyszerűen csak belebeszélik, hogy jobb a cod-nál! Lehet utálni az iw-t a szívóskodásai miatt, de szerintem azért ennyire nem kéne elrugaszkodni a valóságtól!
  • 89.
    2010. 03. 10. 19:37
    én eddig csak codoztam,de ez a game is jó, habár irányítás fura még
  • 88.
    2010. 03. 10. 19:19
    axe: Én prímán tudok gamelni. Igaz nem minden szerón de 5-ből kb 2-3-ra feltudok menni.

    "számomra az irányítás elviselhetetlen(COD-okhoz nem mérhető) "

    A codot szoktad meg. Meg nem értem milyen irányítás? Még ha autós játékról lenne szó. Ugyanúgy egérrel nézel ide oda. Annyi hogy nincs fekvés. Ami nem is nagyon baj. Sima BC-be se volt. Ja meg sprint közbe nem lehet oldalra menni de ez 1 óra game után megszokható.

    Azt meg hanyagoljuk már hogy szebb a graf a crysisnál. A crysis-ba csak arra gyúrtak. Amúgy rohad jó game lenne a crysis ha valami élvezhető sp-t csináltak volna hozzá.

    Az hogy forog a lánctalp vagy nem stb. Mondjál egy olyan játékot amibe nincs bug.

    Az utolsó hozzáfűzni valóm meg az lenne hogy ez nem egy SinglePlayer game. Azt le kell szarni. Én is egyszer kinyomtam azt annyi. MW2-őt is egyszer kijátszottam és kész, utána multiztam.


    Szerk.: xenon77: Mert a CoDokba aztán rengeteg féle ember volt. Mozgás röhejes? Ezt fejtsd ki bővebben pls.

    Ja és még valami. Azok közül akik furcsának találják az irányítást és egyéb dolgokat játszottak komolyabban mondjuk a BF2-vel vagy a BF2142-vel? Vagy csak CoDoztak életükbe?
  • 87.
    2010. 03. 10. 19:14
    Nem tudom miért istenítitek ezt a gammát! Nem vagyok MW fanatikus, de annál tisztán érezhető a "profizmus". A játék minden porcikája profin van összerakva, már-már filmes érzést kelt, de ez a bad company 2 nekem egy csalódás volt. Többet vártam tőle a sok ajnározás után. A mozgás röhejes, és szinttén nevetséges, hogy úton-útfélen klónozott emberekkel találkozok. Amit pozitívumként tudnék említeni az a hang. Az sokkal profibb, mint az MW 2ben csak nekem ez nem volt elég ahhoz, hogy fél óra játék után ne uninstaláljam a játékot.
  • 86.
    axe
    2010. 03. 10. 18:00
    (természetesen eredeti, méghozzá gyűjtői)
  • 85.
    axe
    2010. 03. 10. 17:58
    Na jó, én feladtam! Akárhogy próbálok csatlakozni szerverre keres egyet amikor el kellene sötétednie a képnek visszadob a "main" lapra. Nem értem mi a problémája. Szívesen játszottam volna vele multit, de du. 4 óta mostanáig próbálkozok vele, azóta 5x cseréltem ip-t és kb 10x indítottam újra a gépet.
  • 84.
    2010. 03. 10. 17:11
    Szerintem közel se olyan jó a grafika, mint a Crysis-ben. Például: csak nálam van úgy, hogy az első küldetésben a japó tanknak nem forog a lánctalpa? Vagy ez így van a game-ben? Mert ha ez nem egyedi hiba akkor elég szánalmas De a hangok szerintem odabasznak a COD-nak.
  • 83.
    2010. 03. 10. 16:34
    Nagyon szép és jó játék, de hogy szebb lenne a crysisnál az egy kicsit túlzás sztem, bár tényleg jól néz ki.
  • 82.
    2010. 03. 10. 16:24
    "Azonos nehézségi fokon játszva a Cod6 rövidebb, ezen kár vitázni."

    nandee~?
  • 81.
    2010. 03. 10. 14:33
    Na meg a másik, attól hogy felveszed a nehézségi fokozatot és 86 ezerszer meghalsz a tényleges játék idő még nem növekszik.

    Ha nem tudod elviselni, hogy az emberek többségének már nem a COD a favorit a bálvány, akkor inkább ne szólalj meg. Fojtsd magadba.
  • 80.
    2010. 03. 10. 13:58
    Tacticalbacon: Mielőtt leírsz valamit, legalább tájékozódj. A DICE 1988-ban alakult, az IW meg 2002-ben. Hülyeségeket azért ne írjunk...
  • 79.
    2010. 03. 10. 13:03
    Azonos nehézségi fokon játszva a Cod6 rövidebb, ezen kár vitázni. Azért kíváncsi lennék, hogy hány éves vagy, hogy csak így len00bozod a mai játékosokat.

    "Ja és a COD6-ba legalább tettek a SOAP fejére napszemüveget. Ez van akkor ha az IW-nél fiatalabb kis csapatocska próbál meg ledönteni egy FPS ikont!"

    Ezt nem értem, hogy jön ide a napszemüveg? Amúgy arról az IW-nél fiatalabb kis csapatocskáról beszélsz, amelyik több, mint 10 évvel idősebb, mint az IW?
  • 78.
    2010. 03. 10. 13:03
    2. kép alatti szöveg...

    igen erős része, ja
  • 77.
    2010. 03. 10. 13:01
    Én teljes mértékben egyet értek Tacticalbacon-nal.
    Utáltam a SP részét. Gagyi, a sztorija katasztrófa, számomra az irányítás elviselhetetlen(COD-okhoz nem mérhető) és tényleg nagyon rövid volt, vessetek meg de rövidebb volt mint az MW2. Nem vagyok Codfan, ez csak egy vélemény, de legalább az izgalmas volt.

    A vége az egy vicc volt
    Szétlövünk mindent egy repülön, majd kispisztollyal belelövünk egy HYPERSZUPER titkos fegyverbe, ezután leereszkedünk egy nyílt tisztásra ejtőernyővel, és mit ad az isten pont arra jön egy katonai konvoj, SŐT a parancsnokunkal... annyit mond hogy megyünk Alaszkára. The End, Uninstall

    Nem értem mit imádtok benne (most nem a multiról beszéltem)
  • 76.
    2010. 03. 10. 12:30
    Ja és a COD6-ba legalább tettek a SOAP fejére napszemüveget. Ez van akkor ha az IW-nél fiatalabb kis csapatocska próbál meg ledönteni egy FPS ikont!
  • 75.
    2010. 03. 10. 12:29
    COD6-ot nem easy-n kéne tolni, aztán mindjárt nem 4 óra lenne... ezt sokkal rövidebb idő alatt végigtoltam... nem tudom miért gondolja mindenki h hosszabb. Bár esetleg gondot okozhat a sok nubnak, mert én még régi jó fps-eken nöttem fel, a mai játékosok meg ilyen WoW-on, meg japán szeméten, aztán nyilván kamilláznak amikor kidől a fal... mert ugye olyan nincsen az RPG-be.
  • 74.
    2010. 03. 10. 11:58
    Hűha, itt valakinek nagyon a tyúkszemére léptek. COD6-nál rövidebb a BC2? Lol! Mármint a arról a CoD6-ról van szó, aminek 4 órás az egyjátékos módja?
  • 73.
    2010. 03. 10. 11:12
    Tacticalbacon: voltál már hóhatár felett napsütésben? Szerinted miért napszemüvegben sielnek?

    Amúgy tényleg nem szebb, mint a krajzis...

    Dzsungeles részeken ha megnézed a talajt, olyan lapos mint far cry 1, ben vagy halo 1 ben, nincs semmi mélysége csak oda van rajzolva valami, meg azért 1-2 textúra nincs a topon szerintem. Meg a fegyver váltás rendszere egérgörgőről olyan, mint egy átok csomószor ez miatt haltam meg, nem azért mert lebontották mellőlem a falat.

    De akkor is haláli jó kis játék, pont nekem való mert csak a szabadnapjaimon tudok sokat játszani.
  • 72.
    2010. 03. 10. 09:57
    Mi a rák ez a szebb mint a Crysis szöveg Chocho? Hogy tegyelek a tűzre...
    Eleve ez ezerszer lineárisabb mint a az, úgyhogy a képernyőn körülbelül fele annyi dolog van. Másrészt ha jól megnézed az utolsó elötti képedet, akkor megnézheted, hogy a háttér oda van hányva, és azért ha a Crysis-ba nézegelődsz, akkor tőled ezer km-re is akad egy-két fa... Aztán imádtam ezt a rohadt undorító képelmosós bloom-szerűséget, ami az égvilágon minden, csak nem realisztikus, és a kedvencem, hogy minden fehér meg világos dolog úgy világít mint egy tíztrillió wattos xenon fényszóró, szóval ha a havas motorosszános (COD6 ctrl+c, ctrl+v) akkor a rohadt hó-tól nem látsz semmit, csak egy retinaégető fehér pacát. A modell részletességről annyit, hogy a Crysis 2007-es, de még ebbe is lazán felveszi a versenyt vele (még ha nem is említjük a High-Res Texture Pack-ot) mert nézzed csak meg az első képen a csávó hihetetlen müanyag fegyverét, meg hogy úgy van a ruháján a textúra ugyanabból a képreészletből össze ollózva, a tájról meg annyit, hogy egyrészt nem igen kell majd kövek mögé bújnod, de a kövek ugyanolyan szánalmasak mint a Crysis-ba, csak ott nem volt egy undorító elmosás, amivel el lehet rejteni azt ami ronda... Hozzáteszem, az egyik pályán van egy szikla, ami félig nagy- meg félig kisfelbontású textúrából van, amikor megláttam a fejet vertem a falba, olyan szánalmas volt... Aztán had ne magyarázzam el, hogy a Cryengine 2 ezerszer több effektet tud mint ez. Egyrészt a külön tárgyas elmosás (pl. ha autózol akk a kocsi kereke külön motion-blurt kap), aztán a Volumtric Lightingot nem kell bemutatni, csak úgy tünik te soha nem láttad még a játékot Very-High-on Chocho... Meg eleve az egész müanyag hatásu, majdnen olyan szar mint az UE3. Fizikába szintén köze nincs egymásnak a kettőhöz, mert ha vetsz egy pillantást két matyi közt a játékra, akkor a fal nem kettérobban, hanem odadobod a robbanószert, nagy füst, a fal eltünik (és nem robban, hanem teleportál...), azt odavágnak mittomén tíz repkedő ködarabot... ezzel ellentétbe igen a Crysis-ba tégla épületet nem rombolhatsz, de amit igen, az tényleg darabokra esik, és szétrobbantás után is megtalálod a darabjait...
    Egyedül müvészi oldalról veri meg, de mivel a Crysis sokkal inkább REALISZTIKUS, mint müvészi, úgy ilyen téren még a Soldier of Fortune 1 is megveri... és ettől függetlenül a Crysis lesz a világ legszebb játéka minimum konzolgeneráció váltásig... vagy ha nem, akkor se fogja SOHA olyan játék megverni, ami cross-platform...

    Játékról annyit, hogy egy szkriptes hulladék amibe a COD6 99%-át nagyon durván lelopták (ha tényleg figyeltél akk valameik katona meg is említi hogy siessenek mert küldenek pár heartbeat-senzoros elit katonát helyettük (ofc ezt a havas pályán, azon jót nevettem)). Élvezetesnek persze élvezetes, de a COD6-nál rövidebb, kevésbé változatos, kevésbé pörgős, de a plot egy icipicivel jobb, és a karakterek szeméylsiége, meg a humor tényleg jó. Mondjuk a COD6-ba se bábok az emberkék, csak tényleges személyiségből kevesebb van (konkrétan Soap, meg Price, esetleg Makarov), meg kevesebb hangsúly van rajtuk... a 95%-ot a multi meg minden miatt meg megérdemli, de ez a szuperlatívuszos megnyilvánulásod eléggé egy cikkírói fail lett... belegondoltál pl abba, hogy véletlen kijelentetted hogy ez a világ legszebb játéka? Átérzem, hogy ezért nem kapsz pénzt, meg nem kell olyan óvatosnak lenni mint az újságokba, meg a Gamespothoz hasonló nagy oldalaknál, de azért itt se kéne ilyeneket betrollkodni, hogy a MW2 nem ér semmit ehhez képest...
  • 71.
    2010. 03. 10. 07:33
    A videókártyán (HD 2600 PRŐŐ 512 agp) muszály nekem tuning. A dzsungeles pályán néhány helyen kemény 3 fps-t produkált. Felvittem 850-re(600 alap) a GPU és 540(400 alap)-re a memóriát. 3->20-25 fps.
    8800 meg ugye eleve erősebb az én kis hádémnál, na meg lehet ez is nvidiára lett optimalizálva.
  • 70.
    2010. 03. 10. 03:41
    3.3mon futtatott athlon240
    8800gts 512
    4gb ddr2
    win7 32bit

    Advanced beállításon 4x aa-val majdnem mindig megvan minimum 30-35 fps, nagy füstös zúzdáknál azér akad kicsikét.

    A sivatagi mapon 2x kellett elmennem a szemüveges gyerekkel az egyik jeladó nemtommihez, mert először hátulról gurultam oda, a társam valahol lemaradt, én lesétáltam azon az ösvényen ahol fel kellett volna jönni. Tök üres volt, mikor visszamentem már jött is a golyózápor az enemy től ugyanott .

    szóval nem szkriptelt a játékmenet
  • 69.
    2010. 03. 09. 22:12
    Steam az egy nagy rakás sz*r. utálom! miért nem maradt meg simán online boltnak. annyira zavaró, hogyha egy gyenge gépen a játék alig tud elfutni, de még futnia kell egy ilyen agyonlassító programnak is. Talán azért is utálom még ennyire, mert jó magyar szokás szerint én inkább "kipróbálom" jó alaposan a játékot mielőtt megvenném...
    Xlive meg a másik ilyen. Ott zaklat játék közben, hogy csináljak onláááájn felhasználót meg mindent mert az nekem is jó meg nekik is. offline-t meg jól elrejtik nehogy megtalálja a játékos aki már rég játszana, ha nem kellene 3000 biztonsági intézkedésen végigmennie(amit ugye úgyis feltörnek, szal a vásárlót sz*patják (lsd. Ubisoft))
    Sima DVD ellenörzés kellene... azt egy mezei user nem tudja feltörni. Ha pedig jobban értenek hozzá, akkor meg tökmindegy milyen xlivesteamsecuromdéerem védelem van rajta.

    A játékról is azért.
    Szerintem nagyon ott van. Igaz jót röhögtem, mert haverral valahol olvastuk egy fórumon (na jó ő olvasta és elmondta nekem ), hogy a sok dicsérés közepén volt egy kritika: "Nekem nem tetszik, mert túlságosan rángat a célkereszt... túl élethű!" Háát ezen jót röhögtem.
    Grafika szép, de ami a legjobban tetszett, az az összedönthető épület. Igaz kicsit sok gránát kell egy kis épülethez, de egy megfelelő mennyiség után jöhet a showtime. Tankos küldetésnél pedig beálltam fedezékbe... ház oldalán keresztül be és megáltam bent és néztem ki az ablakon.
    Az AI tényleg sokszor nagyon buta! A csapattársaim pl. mindig lemaradtak, pedig nem vagyok az a rambó stílusú, hogy megyek és aprítok. Az átvezető videókon nekem sajnos csúszott a szöveg alúl így egy idő után meguntam az olvasását, ezért nem nagyon tudom miről szólt a történet.
    A gépigény magas lett. Jobb skálázhatóság kellett volna.(igaz ehhez készült egy külön program, szóval megoldva)
    Modern Warfare 2-vel valahogy nem tudom összehasonlítani... valahogy egy szinten van nálam a két játék. Sajna mindkettő rövid. Hol vannak már azok a jó kis 30-40< órás gameplay-ek?
    Úgy összességében ennyi. Airborne után készült az egyetlen normális EA játék... Dice érdeme.
  • 68.
    axe
    2010. 03. 09. 21:45
    hát sorry, de nekem elég volt a steamból mi az, hogy a playerek közül valaki a host? örülök ha 100-as ping alatt vagyok. Miértnem a steam csinál hozzá szerókat gigabit nettel miért a mi gyengécske feltöltésünkkel szolgáljunk ki még 10 embert?
  • 67.
    2010. 03. 09. 21:40
    CoD:MW 2 akkor is jobb...mint ez a EA-s sz*r...
    A multi igen, az jó,de az MW-be is fasza,jobb, szebb fegyók...
    CoD-ot majdnem fél éve adták ki....így már könnyű,szal...így már könnyü jobbat kiadni.

    "Call of Duty: Modern Warfare 2-t is heveny shareware demóvá avanzsálja" ez meg milyen szánalmas 1 szöveg...? Azé sztem az MW2-nek sincs szar grafikája....

    A gépigényről nem is beszélve....
    Pfff....a szerverek....az meg 1 másik lol dolog
  • 66.
    2010. 03. 09. 19:27
    őőőőőő... ezt a bemásolós dolgot kipróbálom

    Tervbe van véve hogy megveszem, csak mivel elég vegyesek a "kritikák" gondoltam kipróbálom, mielött pézt dobok ki az ablakon. Olyan jól nem állok, a zord magyar valóság engem is üldöz...

    De köszönöm a hozzászólásokat!
  • 65.
    axe
    2010. 03. 09. 19:15
    de ezt már velem együtt 600-an leírták a low-oknak fórumba, csak ott sem vagytok képesek visszaolvasni.
  • 64.
    2010. 03. 09. 19:11
    igen igy kell csinálni,hogy jo legyen.
    Vagyis hallottam rola ott voltam ahol mesélték!
  • 63.
    2010. 03. 09. 18:08
    A Crack mappába lévő összes fájlt másold be. Még a 2 verset is. Meg a cd key generátor exe-t meg dll-t is.
  • 62.
    2010. 03. 09. 18:04
    ...ennyire nem, csak nyomtam egy frissítést, szóri
  • 61.
    2010. 03. 09. 18:04
    Kicsit olyan érzésem van, hogy nem origi a gaméd...
  • 60.
    2010. 03. 09. 18:02
    Kicsit olyan érzésem van, hogy nem origi a gaméd...
  • 59.
    2010. 03. 09. 17:49
    Nekem van egy kis gondom játékkal...
    Betölti az első pályát, fogom a kést, aztán ahogy hozzáérek az egérhez, vadul nézek fölfelé, oszt enyi.
    Kipróbáltam már mindent, új ATI drájver+egér drájver+reinstall, direktx frissítés, stb. de semmi változás.

    Kicsit dühít, mert nagyon kiváncsi vagyok a játékra, nagy BF2 fan vagyok, erre nesze...
    Minden más "új" game gond nélkül megy, csak ez szivat.

    Egyébként 64bites WIN7 Enterprise-t használok, van valakinek ötlete, mi a szrt csináljak?

    Kicsit olyan érzésem van, hogy összeb...ták ezt a játékot...
  • 58.
    2010. 03. 09. 17:36
    uuristen melyik irta oda hogy ....Buta AI... Chocho... a BF nem is az AI röl szol hanem a multirol bakker

    De igaz hogy buta, akár BF2 ben meg nem tetézem inkább.
  • 57.
    2010. 03. 09. 16:39
    Hát MW2 be se volt hihetőbb a mellkasból kihúzott kés és fejbedobás. Egyébként látszik hogy SP-t még nem csináltak a DICE-osok. Egyetlen bf-be se volt sp. Vagyis volt de az multi volt botokkal.
  • 56.
    2010. 03. 09. 16:19
    Itt a multiplayer a lényeg.. a singleplayer csak egy bónusz. Ajándék lónak meg ne nézd a fogát
    Az SP tényleg nem egy maradandó élmény, de azért rossznak sem nevezném.
  • 55.
    2010. 03. 09. 16:15
    Zolti77: ez multiplayer game, nem single. a single részét játszottad, ugy kell neked.
  • 54.
    2010. 03. 09. 16:13
    Nem értem miért vagytok oda annyira ezért a játékért de mindenki nem szeretheti ugyan azt...
    Nekem kb ez a játék egy "szépen csillogó hú de szép, viszont miről is szól??játék" első pályán ahol is a 2. VH-ban történt eseményeket próbálják elmondani hát az valami szörnyű 1 percenként azt hittem elromlott a gép a karakter nem csinál semmit megy a feje után én meg csapkodom a billentyűt aztán kiderül ez már videó/jelenet vége, sajnos ez a többi pályán sem változott "nagy szabad bejárható pályák" na azt hiszem ez is az első 2 pályán/esemény alatt de mintha 1 ösvényen mennénk és nem tudsz menni sehova csak 1 szimpla folyosón téli pálya végén abba is hagytam miután a gránátvetős fegyverem 7/7 tárből már a 30. gránátot lőttem ki jött 1 páncélozott autó (tudom több is jön) aztán a kis szar fegyverrel felrobbantom nagyon illúzió romboló na meg ellövöm a gránátot nézem ahool becsapódik aztán kb 10-20 méterrel arréb robban valami eldobtam 1 gránátot a havas pálya végén a platóról látoom hova esik majd mi történik az út másik felén hatalmas robbanás. Na meg ugyan ez mikor a fedett hídra berepül a helokopter az volt a csúcspont nem tud lelőni oldalról annak be kell oda repülni hogy kb szemen tudjam köpni a pilótát és attól majd felrobban a gép ez a játék kb a vicc kategória......


    30/100 nálam
  • 53.
    2010. 03. 09. 16:00
    Jogi értelemben, meg a PR dumában nyilván egy komplett új és saját fejlesztésű motorként kezelik (amúgy jogdíjt kellene érte fizetni lol), de ha a képességeit és a limitációit nézzük, akkor közel nem akkora ugrás mint mondjuk a half life motor volt a quake 1 motorhoz képest ha már a valve-ot is említjük.

    Ami különbség id tech 3-hoz képest az a többrétegű textúrák használata (mint id tech 4-ben), a lightmap / shadowmap a pályatextúrákba égetve, bloom (még valódi HDR-t se tud, azt is csak imitálja az épületekből ki-be járáskor és a pályatervezőnek kell kézzel megcsinálnia egy egyszerű képernyőszűrő effekttel.. sötétítés világosítás, ezért nincs sok fanok által gyártott pályán "HDR" cod4-hez) + dinamikus árnyékok. Plusz ami nem látható az az "ablakolás" vagy minek lehetne fordítani, ami kikapcsolja a látótérből kieső polygonokat (szintén id tech 4)
    Attól hogy újraírták, meg kigyomlálták az id tech 3-at meg modernizálták kicsit, attól még nem lett egy radikálisan fejlettebb rendszer. Nem véletlen hogy olyan simán fut minden gépen.

    Technikailag a cod motorja kb id tech 4-el (doom 3 stb) van egy szinten, csak nyilván a művészi megvalósítás nem 2003-as szinten van úgyhogy a látvány az szép, de attól még nem lesz cod-ban hatalmas nyitott pálya full dynamic lighting-al ahol a nap valós fényforrás (A világítást csak fixen beégetik a pályatextúrákba.) 1000000+ polygonnal, sok részletgazdag karakterrel, elpusztítható környezettel meg valós idejű (nem animáció alapú) fizikával, nem tud valós időben streamelni, stb stb. Ahogy már mondtam, elavult technika.

    Megbízható, meg lehet jó játékot csinálni vele, de ez nem változtat a tényen.
  • 52.
    2010. 03. 09. 15:17
    ByrDer:

    Itt egy link, ami bizonyítja, hogy az első rész után (COD1), "dobták" a tech3-as motort.
    http://www.pcgameshardware.com/aid,668371/Engine-Evolution-Call-of-Duty-2-vs-Call-of-Duty-5/News/
    „Unlike Call of Duty 1 the second part did not use the id Tech 3 Engine, but a self developed structure. „
    Remélem nem kell lefordítani.

    Bár igaz, hogy a COD2 még mindig a '99-es tech3-ra épül, de olyannyira átírták, módosították, hogy korántsem lehet annak nevezni. Alig maradt benne tech3 kód, így gyakorlatilag sajátot írtak.
  • 51.
    2010. 03. 09. 15:12
    ByrDer:

    „csak felszínes és statikus csilli villi effektekkel próbálják elrejteni hogy valójában milyen elavult motort használnak (felturbózott quake 3 motor) „

    Nekem ebből valahogy ez jött le. Az, hogy a tech3 SDK csomagja hasonlít az Infinty Ward saját SDK csomagjához természetes, mivel a tech3 alapjaira építkeztek, de hogy az eredeti tech3- motorból nem sok maradt az biztos, ugyanis az teljesen OpenGL alapú, míg a COD2-től a COD széria DX9 alapú, tehát olyannyira átírták azt a motort, hogy gyakorlatilag egy teljesen újat írtak már. Ugyanez volt amikor a Valve a tech2-es (Quake 2) motort használta fel a Half-Life-hoz. KB. 70-80%-ban írták át az eredeti tech2-t. Ezért is hívják azt HL1, nem pedig tech2-es motornak.
    A lényeg, amit mondani akarok, hogy a COD2 is a tech 3 motorjára épül, de olyan nagy mértékben átírták (OpenGL → DX9 többek között), hogy itt már nem beszélhetünk tech3-as motorról, gyakorlatilag egy teljesen új, saját eninge-t készítettek.
  • 50.
    2010. 03. 09. 14:53
    Huskydog:

    Nem azt mondtam hogy a quake 3 motort használja hanem egy "felturbózott quake 3" motort.
    Ha használtad már a cod SDK-ját meg kb sejted hogy működik a motor akkor elég nehéz nem észrevenni a hasonlóságokat (Ráadásul ugye az első cod-nál véletlenül pont id tech 3-at használtak..). Ha használtál már id tech SDK-t akkor COD SDK-vel sem lesz gondod. (Software developer kit, vagy mod tools)

    Infinity Ward sok "next-gen" effektet ráaggatott (A legtöbb statikus, olcsó imitációja a crysisban látott dinamikus effekteknek.) meg gondolom valami pofás új nevet is kitaláltak neki, de teljesen egyértelmű hogy mire épít, és sok szembeötlő limitációja is megmaradt az id tech 3-nak. (Pl esélytelen olyan mennyiségű polygont mozgatni vele játszható szinten mint mondjuk egy cryengine 2-vel, de ez csak a jéghegy csúcsa.)

    Ugyanakkor az id tech 3-nak az előnyös tulajdonságait is örökölte: az egyik legjobb, ha nem a legjobb netkód. A találatregisztráció majdnem tökéletes cod-ban (jó ping mellett legalábbis.. antilag nem az erőssége.)
  • 49.
    2010. 03. 09. 14:44
    agocsadam:

    Gondolom warez verzió, azoknál van ez a hiba rossz a törés, cseréld le a cracket másikra vagy patcheld a játékot. Az megoldja.
  • 48.
    2010. 03. 09. 14:10
    Heló.
    A játék nagyon tetszik de van egy problémám.
    Elkezdek játszani és amikor kilépek a játékból és késöbb újra belépek hiába megyek rá hogy resume nem folytatja a játékot, sőt nem is csinál semmit.
    Esetleg valami tipp hogy hogyan kell menteni?
  • 47.
    2010. 03. 09. 13:41
    ByrDer:
    Beregeltem, mert muszáj ezt a hatalmas ostobaságot kijavítanom!

    A Call of Duty sorozatból csak az első(!) rész használta a Tech3-as (Quake 3) motort. A 2. résztől teljesen saját engine-t készítettek a fejlesztők!
  • 46.
    2010. 03. 09. 13:40
    Igen eddig. Mindig közbe jött valami. Most legújabban az extrás elköltözés
  • 45.
    2010. 03. 09. 13:32
    JamesBond: MW2 be hány fal dőlt is ki pontosan? Gránáttól meg mióta dől ki egy betonfal? A gránátnak nagy robbanóereje nincs. A repeszek ölnek. A lépcsős dologról meg annyit hogy minden játékba van bug. MW2-be is találkoztam jó párral. A hajolgatást is azért vették ki mert lusták voltak megcsinálni rendesen a látást vagy hogy mondjam. MW-be sok volt ez a bug. Kihajol ki van a sisakja és simán lelő mert ő lát én viszont nem vagy alig.
  • 44.
    2010. 03. 09. 13:26
    "Buta AI" Jah, tényleg az.
    Én multi részére 100/100-at adok, ha nem nálad 70 fegyverrel előrébb lévő emberekkel dob egy szerverre, akik ellened vannak (nekem megesett jó párszor hogy jött egy Assa 4x zoomos Auggal, én meg mentem a kis f*s XM8-ammal...

    De ezt leszámítva multiplayer tökéletes.

    Jah, amúgy ha valaki SP-zik, akkor utána ne lepődjön meg ha lekapják 1000x multiban ... sokkal több HP-d van SP-ben, mint multiban, és könnyebben is hal meg az ellenség SP-ben...

    Összeségében én is 95%-ot adnék neki.


    @axe
    Nem tudom, nekem ez a probléma nem tűnt fel, nekem egyelőre csak annyi tűnt fel mint idegesítő dolog, hogy nem kaptam meg a veteránságomért az M1 Garandot... pedig járna.
  • 43.
    2010. 03. 09. 13:04
    Kész az EliteClockers!!! LOOL Szóval a "nem tart soká" eddig tartott.
  • 42.
    2010. 03. 09. 11:21
    TH0R08: teljesen igazad van, ahogyan játszottam ezzel a játékkal valahogy folyamatosan úgy éreztem, hogy ilyennek kellene lennie a COD sorozatnak,valahol olyan érzés töltött el a Bad Company 2 játszása során mint anno egy COD2-nél, na az még COD volt, meg ugye az első rész és annak kiegészítői... de az újak, főleg az 5 meg a 6...
  • 41.
    2010. 03. 09. 11:14
    Hát én abszolút nem értem az embereket mit esznek az MW2 -n. Nekem a MW után csak egy felcsinosított kiegészítésnek tűnt alig pár óra alatt végig toltam, a multit meg félóra alatt meg untam és hagytam a fenébe.
    Pedig az MW -vel mennyit játszottam anno, megunhatatlan volt. de az mw2 nagy nagy csalódás volt.

    A BD2 pedig úgy király, ahogy van Az átvezető animációk fantasztikusak, végre jól kidolgozott karakterek, akiket lehet kedvelni/útálni. Nekem ez hiányzott még az egész COD sorozatból
    , valahogy nekem azok a karakterek egyszerű "bábnak" hatottak, nem tudtak megfogni.

    Már csak meg kellene venni a multi miatt, de az még várat magára
  • 40.
    2010. 03. 09. 11:10
    Ritka egy hangulata volt/van a BC2-nek.
    "Nehéz" most így bármi mással folytatni a single rész kivégzése után...
  • 39.
    2010. 03. 09. 11:03
    A multiplayer az igazi ász.. de elég gyatrán működik egyenlőre. Mármint amikor sikerül bejutni egy jó szerverre akkor zseniális. Csapatmunka, "szerepjáték" (class-ok), járművek földön vizen levegőben, és közös cél amiért harcolni kell (rush mód). Lényegesen komplexebb és változatosabb a játékmenet mint az ilyen cod féle agyatlan run-n-gun hülyéskedésben, amit egy hét alatt megunok. Itt mindíg történik valami új. De sajna a server browser iszonyat lassú, nem emlékszik a bállított filterekre, nem lehet ping szerint igazgatni (illetve csak rendszergazdaként) és az EA masterserverei állandóan túl vannak terhelve és iszonyat nehéz egyáltalán játszani. De idővel valószínűleg megoldják...

    A singleplayer elég jó, nem épp állleejtős fúdejó, de el lehet vele szórakozni.. sokkal jobb lehetne ha kihasználták volna a motor lehetőségeit és nem ilyen "CoD-osított" lineáris pályák lennének hanem még sokkal nyitottabbak lennének (No persze azért így is elég hatalmas területeket lehet bejárni minden áttöltés nélkül és cod hoz viszonyítva nagyobb a szabadság is, de akkoris többnyire elég korlátozott úton haladunk, pl crysis-hoz viszonyítva.) Az első rész sokkal nyitottabbnak tűnt.

    A grafikát meg nevetséges összehasonlítani CoD-dal, mert ott apró statikus és lineáris pályácskák vannak és csak felszínes és statikus csilli villi effektekkel próbálják elrejteni hogy valójában milyen elavult motort használnak (felturbózott quake 3 motor).
    Olyan mintha egy szép rajzolt képeslapot hasonlítanánk egy kétórás animációs filmhez.
  • 38.
    2010. 03. 09. 10:21
    Nekem bejön ez a játék, jó pár pályán túl vagyok már de azért ilyen pontokat nem adtam volna.
    Ha ennek a látványa 10 akkor egy CoD6 vagy Resident Evil 5-é 10es skálán 16os. Egy gyenge 9es elég lenne neki bőven. Hangzásban azt nagyon jól megcsinálták, hogy amikor egy épületen belül vagy, akkor visszhangos a lövés (ha jól emlékszem ez a CoD 6ban nincs, de lehet tévedek). Játékélménnyel viszonylag egyet értek. Szavatosság pedig, ha a multira értitek akkor jah, de single mode-ban 7nél többet nem adtam volna.
    Összességében, tekintve hogy EA csinálta, egész jó lett, mondhatni EA egyik legnormálisabb játéka amit a közelmúltban kiadott.
  • 37.
    2010. 03. 09. 10:15
    Nekem egy bajom volt vele, hogy marha rövid, még talán a MW2 nél is rövidebb.
    Mire belejöttem már vége is lett.
  • 36.
    2010. 03. 09. 10:13
    (A hangok tényleg nagyon jók 5.1-el)
  • 35.
    2010. 03. 09. 10:13
    Most őszintén, csak szerintem lett szar úgy ahogy van?

    Rá lőttem egy lépcsőre, és a töltény nyom úgy maradt ott, mint valami paca 10 centivel felette, a lépcső fokok se nagyon érdekelték...

    5 percenként ki veszi egy videó, vagy távcsőbe nézés az irányítást a kezedből, szerintem kurv@ idegesítő...

    A rombolhatóságról meg annyit, hogy egy fal mögött se éreztem biztonságban magamat, de csak a külső falak robbantak szét a havas pályán, és csak a gránát vetőtől...

    Kézigránától semmi....

    ÉS CSAK A KÜLSŐ FALAK......

    70%

    MW2 nyomába sem ér.........
  • 34.
    2010. 03. 09. 09:38
    Nem tudom figyeltétek-e a hangok terjedését, ergo a hang levegőben terjed. Pl a távolban (jó messze) belelősz egy benzines hordóba, látod a robbanást, és a távolság függvényében, késve hallod a hangot. Nekem ez hiányzott eddig sok más játékból.
  • 33.
    2010. 03. 09. 09:26
    és akkor most a lant kihagyták a multiból?pedig emlékszem mikor volt a codos botrány az iwnettel akkor beböffentette az ea hogy nem kell aggódni a BF-ben lesz dedikált szeró támogatás...persze itt mindenki arra gondolt hogy lehet majd lanozni de a jelek szerint itt is el van cseszve mert csak bérelni lehet szerót a leszerződött partnerektől...pfff úgylátszik a LAN fogalma kezd kikopni pc-s történetből...
  • 32.
    2010. 03. 09. 08:58
    Remek játék!
    tetszik
  • 31.
    2010. 03. 09. 08:47
    Nekem jobban tetszett volna ha a "haverjaimat" hátul tudtam volna tartani.
    Ha nem voltam elég gyors, előreszaladtak és leapritottak mindenkit.
  • 30.
    2010. 03. 09. 07:51
    hát gyerekek én nem tudom mit esztek ezen a COD 6-on... Egy idióta csőben rohanó össze-vissza lövöldözés amit egy baromi jó marketing-el és az elődök nagy nevével adtak el... A single kb harmada olyan hosszú mint a Bad Company 2-é. Utóbbi sokkal változatosabb, részletesebb sztem. Gépigény az meg van, de grafika is van hozzá... Ilyen 8600gt-ket meg lassan már a 2 magos procikat meg mindenki elfelejtheti játékra, sajnos, de ez van...
  • 29.
    2010. 03. 09. 05:12
    Semmi másba nem szólok bele mivel a single playert nem fogott meg fél óránál tovább, a multit meg csak kölcsönbe/bétán tudtam kipróbálni, de az hogy a hangok alulmaradnak a cod-ellen még viccnek is rossz.

    Az lehet hogy nem adja a füledbe azt a százezerszer hallot stúdióban felvett filmekben használt tökéletes fegyverropogást rohadtul nem azt jelenti hogy rossz.
    Az grafika és a gameplay helyett nekem az arcom leesett a hangoktol a játékban, végre igazi hangokat és háború zajt hallottam az akciófilm hangvilág helyett.
  • 28.
    2010. 03. 09. 01:29
    Az Alien vs Predator lehet hogy hú-de-szép (igaz én nem dx11-ben játszottam), azonban játékélményben gyenge, szerintem.

    Én is oda vagyok a jó grafikáért, csak az ne a játékmenet rovására történjen.....
  • 27.
    2010. 03. 08. 23:33
    Nem tudom ki, hogy van vele, de számomra hihetetlen, hogy 2010-ben egy dx11-es motor, az évek óta elavult multi-sampling algoritmust használja élsimításra. Az Aliens vs Predator után már reménykedtem, hogy elindulunk egy jó irányba, de ez a játék ismét kiábrándított. Ettől függetlenül szép a technikai megjelenítés.
  • 26.
    2010. 03. 08. 23:20
    Miért bántjátok már mindenhol axe -t ? mindenkinek lehet véleménye,kritikája, tapasztalata kinek ilyen kinek olyan és nem egyformán fogalmazunk... nem egyformák vagyunk.

    Játékról:

    Nagyon királyi game lett , a legjobb és legszebb és a lényeg játszható + élvezetes ! lehet ennél több / jobb ...? ezen a szinten jöhetnek a gamek - s mindenki elégedett lesz.
  • 25.
    2010. 03. 08. 22:58
    Azért én negatívumként az erősen scriptelt agyba főbe spawnolt enemyket megmlíteném. A nagy büdös semmibe sehol nincs enemy erre mikor x pontot eléred egyszer csak a semmiből jelennek meg, stb stb. Nem kevés helyen. A leglátványosabban talán mikor a dzsungelben kell valahova menni és lekell menni a folyómederbe. Na az ot tmár szégyenteljes ahogy oda spwanolja a script az ellent...A hongok pedig erősek, mondhat bárki bármit.
  • 24.
    2010. 03. 08. 22:55
    Bocs a dupláért, de még valami megfogott:

    A zene, de még inkább a hangok tökéletesek. Azzal, hogy "élővé" tették a hangokat, tehát real-time a fegyverropogás, becsapódások zaja, hihetetlen élvezetes lett a multi. Vegyük alapul a CoD-okat, úgyis mindenki ezekkel hasonlítgatja. Ott a háttérzajok előre generáltak és annyi izgalmat tudnak kelteni mint két nap kapás nélküli horgászat. Ellenben a BC2-ben a valódi hangokat hallod és véleményem szerint ezidáig ilyen minőségben soha sehol nem készült hasonló témában játék. A hangok 10/10-esek, efelől kétséged ne legyen kedves cikkíró.

    (Sennheiser 202-őt kölcsönözz Ipontól és próbáld ki, majd javítsd ki a cikk ezen részét )
  • 23.
    2010. 03. 08. 22:31
    "a fejlesztő DICE-tól (akkoriban még Digital Illusionsnek hívták őket)"

    Ugyanaz a nevük még ma is: Digital Illusions CE=DICE
  • 22.
    2010. 03. 08. 22:28
    ThePower: Ezen jót nevettem.
  • 21.
    2010. 03. 08. 22:28
    Ezt nem a játék hibájának írhatjuk fel.
  • 20.
    2010. 03. 08. 22:22
    Hát 8600GT-met reggilire bepuszilta normális 1280x1024-es natívon nem produkálta a játszható 30 fps-t low fos grafon... Míg az mw2 röpült med, med+ on... Szebb nem volt de tudtam vele játszani, ezzel nemtudok-.-'
  • 19.
    2010. 03. 08. 22:04
    MW2-be engem pont a zene idegesített. Megyek sd-be aztán bepofázza hogy én vok az uccsó hozzam le nagy zene közepette és sikeresen hátbalőnek mert nem hallom hogy trappol mögöttem. De ugyan ez HQ-ba stb.
  • 18.
    2010. 03. 08. 21:59
    Szerintem is nagyon jók a hangok, nagyon jól lehet hallani a fegyverek visszhangját és magasabb hangerőn se zavaró a játék. Persze attól is függ min hallgatjuk, én sztereóban (Denon + Magnat-on).
    Most nem bántam meg, hogy nem vettem meg az MW2-t, inkább erre szórom azt a pénzt.
    Amúgy dx10-el kicsit belassul a játék, kis késés van mozgásnál, pedig q9400-assal 4890-el játszom, Xp-n dx9-el nagyon pörög, de sajnos dx9 alatt sok minden nem úgy jelent meg ahogy 10 alatt.
  • 17.
    2010. 03. 08. 21:49
    én is 5.1 ben tolom, és van mikor csutkán fent van.... és egy kis + bass-t rá. had adja az érzést.
  • 16.
    2010. 03. 08. 21:44
    Én az ArmA2-t még nem próbáltam, de szerintem pont a hangok, az ami egyik nagy erénye a játéknak, én speciel utáltam magas hangerőn játszani a codot, olyan csattogósak, számomra zavaróak voltak a fegyverhangok. A BC2-ben pedig imádom a hangokat, a legtöbb játék alatt zenét hallgatok, de ennek imádom az akusztikáját!
    Ha még nem tette meg, akkor a tesztelőnek ajánlom, hogy amennyiben van rá lehetősége hallgassa meg egy komolyabb 5.1-es szetten!
  • 15.
    2010. 03. 08. 21:32
    Azt hiszem ezzel én is megtaláltam az új kedvencemet.
    Nem igen szoktam játszani, de ha szabad időm engedi akkor ezzel játszok multyba.

    Szerintem is igen csak ütősre sikeredett a játék!
  • 14.
    2010. 03. 08. 21:25
    A hangokat csak példának emeltem ki, mondhatnám a kampányt is ami inkább erős 5-6 óra mint 10. Persze hogy egy vélemény, nyilván mindenki jókat írna egy játékról ami neki nagyon tetszett csak lehet itt most kicsit átestetek a ló túlsó oldalára. De nem kötözködöm tovább, örülök h Chocho kolléga megtalálta az új kedvencét.
  • 13.
    2010. 03. 08. 21:06
    A teszt mindig egy vélemény, erről beszélgettünk Chocho-val, a hangra én is felkaptam a fejem. De tartotta, hogy bár a szinkronhangok nagyon jók, szerinte a hangeffektek csak simán jók. Valamit felhozott példának, hogy nála mi az etalon abban és ahhoz mér (talán ArmA II).
  • 12.
    2010. 03. 08. 21:00
    Véleményem szerint ez a teszt kissé elfogultra sikerült, nem rossz játék a bad company 2 de azért "a Call of Duty: Modern Warfare 2-t is heveny shareware demóvá avanzsálja" ilyesmit nem állítanék. Rengeteg pontban pont az ellenkezője szűrhető le belőle mint a nagy külföldi oldalak(IGN.com, Gametrailers.com) review -i ból. Akik pl a hang efekteket emelik ki legjobb tulajdonságnak míg a story-t gyenge közepesnek ítélik. Nyílván nem kell mindenkinek egyetérteni de azért ami jó az jó ami rossz az rossz és ha valaki mindent fordítva lát ott valami nem stimmel. Ezt építő jellegű kritikának szánom, véletlen sem flame nek vagy valami mw2 vs bbc 2 harc indítónak. Kicsit nagy volt a lelkesedés a szerző részéről...
  • 11.
    2010. 03. 08. 20:50
    hát nekem kevés időm van nézegetni qa tájat
    na majd egyszer
  • 10.
    2010. 03. 08. 20:42
    Szerintem szingliben MW2 nagyobbat ütött. Ez elég sivárnak hatott pár küldetés után, csak sima menj oszt lőj szét mindenkit érzés, codot feldobták a folyamatos scriptek és kb minden küldetésben volt valami plusz, BC2-vel ellentétben. Meg az a 10 óra nálam öt volt, pedig ámuldoztam eleget a grafikán. A multi viszont most is ver mindent mint az első résznél, az mellett messze eltörpül a gyengécske egyszemélyes kis semmiség.
  • 9.
    axe
    2010. 03. 08. 20:25
    overzer ADVANCED-re mész ott tudod beállítani részletesen mindent külön.
  • 8.
    axe
    2010. 03. 08. 20:24
    Smith166 győjtői változatom van számlával tudom igazolni hogy hol és mikor vettem mennyiér.
  • 7.
    2010. 03. 08. 20:16
    hali. valaki mondja már meg nekem hogy lehet a grafikát állítani nem csak a felbontást és a grafikát hanem a élsimítás meg ilyesmit átállítani mert nemtudom sehogyse valak isegitsen
  • 6.
    2010. 03. 08. 20:07
    hát nem hiszem el hogy akárhova jövök axe mindenhova behány valamit? Biztos a bugware warez verziód szórakozik Veled.

    Nagyon tuti játék! Hétvégén végeztem MW2-vel, most jön ez. Nem vagyok gamer csak élvezkedésből nyomom, ha 2x egymás után meghalok, azonnal kikapcs és majd jövő héten folytatom Nagyon jó és részletes a grafika, változatosak a pályák, minden olyan amilyennek lennie kell.
  • 5.
    2010. 03. 08. 20:07
    Istenkirály game.

    "Buta AI"

    Hát ja. Csináltak olyanokat sp-be. Durván nekem kellett lelőni mindenkit.
  • 4.
    2010. 03. 08. 20:00
    nagyon jó kis játék lett! Nálam is egyértelműen megkapja a 95%-ot, a modern warfare 2-t simán veri single-ben, minden szempontból (talán gépigényben nem, nálam 3ghz quad-on + 8800ultrán volt olyan h szépen belassult, mondjuk minden maxon volt élsimítással), régen volt már olyan hogy leültem egy játék elé és alig bírtam abbahagyni, na ez olyan volt . Mindenkinek csak ajánlani tudom, nálam eddig befutó az év FPS-e cím versenyében
  • 3.
    2010. 03. 08. 19:49
    én a multival sajna még nem játszottam,de remélem az általad említett hibákat kijavítják mire megyek

    a single voszont eszméletlenül tetszett.és igazatok van,a CoDMW2 volt hosszú ideig a kedvenc FPS-em,de ez bőven kenterbe veri...

    jah és nekem is az XM8-as volt a kedvenc puskám(meg persze az m249 )
  • 2.
    2010. 03. 08. 19:48
    axe: Túlterheltség...
  • 1.
    axe
    2010. 03. 08. 19:45
    Jó, akkor nekikezdhetnek a multiplayer javítgatásának mer eléggé instabil gondol egyet kilép a játék, néha kilép profilból néha akarja tölteni a szerót vagy csatlakozni azt kilép a menübe, néha azt írja hogy nincs 1 szerver se az egész bolygón, néha szimplán kilép keresés közben és azt írja ki jelentkezzek be keresés előtt, néha meg nem találja az ea servert.