Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Asura's Wrath - Ne akarj rosszban lenni vele

  • Dátum | 2012.02.29 05:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Tisztán emlékszem arra a pillanatra, amikor az első előzetes megjelent az Asura’s Wrath-ból, és csak tátottuk a szánkat, bambán bámulva a monitorra. Akkor valószínűleg sokan azt gondoltuk, hogy ez egészen fantasztikusnak tűnik, de nem igazán tudjuk elképzelni, miként lesz ebből játék. S valószínűleg találgathattunk volna a világ végéig, akkor sem tudtuk volna helyesen betippelni a végeredményt. Az Asura’s Wrath ugyanis nem hasonlít semmire, ami korábban létezett, egy egészen új és különleges élmény a játékiparban, olyan, ami igazából sajnos egy teszt keretein belül nem igazán leírható, vagy bemutatható. De azért próbálkozzunk meg vele.



A játék világa és környezete a különböző keleti népi motívumok és vallások egyvelege. Bár leginkább a hinduból merít, találunk benne egy jó adag modern kori Japánt is, mindezt pedig egészen bizarr módon keveri össze a sci-fivel. Ennek megfelelően már az első pár jelenet ki fogja robbantani agyunkat a helyéről. Az alapfelállás szerint a világon eluralkodott egy rettenetes démoni faj, a gohma, akik ellen a shinkoku néven futó emberek küzdenek, hogy megvédjék Gaea (gyakorlatilag a Föld) lakóinak életét. A véres harc sosem ér véget, a gohma ereje ugyanis egy hatalmas lényből ered: ő Vlitra, és nem lehet elpusztítani, csak eléggé legyengíteni ahhoz, hogy egy időre eltűnjön, és ezzel újra és újra beköszöntsön a rövid béke.

A játékba ott kapcsolódunk be, amikor éppen a shinkoku hatalmas űrflottája készül megtámadni bolygó körüli pályán a gohma sereget. Utóbbi mindenféle repkedő lényből áll, és az egész jelenet úgy bontakozik ki, mintha a Star Wars legnagyobb csatajelenetét megszoroznánk ezerrel, és hozzáadnánk mindenféle elmebeteg ötletet, például a mitikus hindu fegyver, a Brahmastra űrhajó megfelelőjét. Az egész zavarba ejtő és különleges. Nincs azonban sok időnk töprengeni, ugyanis a nyolc félisten, Shinkoku őrzői akcióba lendülnek, s mi is egy ilyen fazont alakítunk. Ő Asura, és rögtön rájövünk, hogy képességei döbbenetesek, amikor az űrben repkedve és manőverezve lövöldözünk a gohma lényekre.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 19.
    2012. 03. 02. 21:16
    Az effajta japóságra rendszerint nem vagyok vevő, de a demó alapján ez egy nagyon-nagyon jófajta játék.Ameddig nincs új god of war mindképpen ajánlott ránézni.
  • 18.
    2012. 03. 02. 19:10
    dragon: az, hogy képtelenek emészthetően kivitelezni ezt a feleslegesen sok átvezetőt. Konkrét játék alig van, ami mégis az teljes kiszámíthatósággal fel van szekciózva. Bunyozz egy kicsit (ami szintén minden alkalommal annyiból áll, hogy addig ütöd az aktuális bosst, vagy irtod a végtelenített ellenfeleket amíg meg nem töltesz egy csíkot), várd végig a nevetségesen hosszú filmecskét, amiben az összes interakció a néha felvillanó qte, aminek többnyire mindegy, hogy jó gombot nyomsz-e vagy sem, az folytatódik tovább (ilyen szempontból hasonlít a Heavy Rainhez, leszámítva, hogy ott kevesbé feltűnő és fényévekkel gördülékenyebb az egész koncepció), majd újta ugyaz, helyenként megspékelve on-rail lövöldözős részekkel. Az ilyen fajta repetitív és kiszámítható játékmenet megöli az egész játékot. Pocsék volt az Assassins Creedben, pocsék itt is.
  • 17.
    2012. 03. 02. 15:32
    +1 kontra: Ez sem jelenik meg PC-re.
  • 16.
    2012. 03. 01. 10:14
    A demo után biztos lettem abban, hogy kell nekem ez a játék.
    Baromi jó a hangulata, a szinkron tényleg király és a design is fantasztikus.
    Nekem nagyon tetszik ez a játék. Grandiózus!
  • 15.
    2012. 03. 01. 08:42
    Japán termék. Az európainak azaz nekünk bizonyára nem menő ez és valószínű. nagyon sok embernek nem tetszik.
  • 14.
    2012. 03. 01. 07:47
    Blade, miért "elcseszett" a design? De ne azt mondd, hogy azért mert túl sok és túl hosszúak az átvezető videók, mert akkor tényleg csak a másságát kritizálod. Azon túl mi benne az elcseszett?
  • 13.
    2012. 03. 01. 07:19
    Nem azert tartom szemetnek mert animes, hanem azert mert ez a velemenyem rola. Mar egyszer le lett irva, attol, hogy "mas" meg nem lesz jo. De igazabol attol, hogy nincs egyensulyban a jatek es atvezetok aranya meg nem lesz "mas" es nem tartalmaz jatekmenetileg semmi olyasmit amit mashol ne lattunk volna valamilyen formaban, elegansabban kivitelezve.
    A Heavy Rain is "mas" volt es a neha ellentmondasos es logikatlan sztorit leszamitva nagyon is tetszett. Ennek mar a demojatol is hanyingerem volt. Nincs azzal bajom ha valakinek tetszik, de nehogy mar en legyek begyoposodott mert nem istenitem csak azert mert egyeseknel az elcseszett dizajn azt jelenti, hogy "mas".
  • 12.
    2012. 03. 01. 00:42
    Mert "animés", akkor már szemét? LULZ.

    Sokan a Heavy Raint, meg a To the Moon-t sem tartják annak, pedig azok. Csak kicsit nyitottabbnak kéne lenni... a manapság hihetetlenül egysíkú játékstílusok és játék mechanikák mellé csak befér, nemde?

    Nálatok ha már valami kicsit "más", akkor az szemét. Fasza.
  • 11.
    2012. 02. 29. 21:56
    A demonak reklamszerepe is van, igy talan tobb anime fanhoz eljut az oromhir. Mas ugysem fog ilyen szemettel jatszani.
  • 10.
    2012. 02. 29. 21:33
    Ha a jatek fejezetenkent ennyire elter,akkor mi ertelme volt a demonak?
  • 9.
    2012. 02. 29. 21:24
    A Fairy Tail-t (eddig ennek az animenek százrész megláttása után jelentem ki) tuti nem übereli, de azért (ha már a DBZ-t a cikk író megemlíti ) túlépheti egy darab számmal Kérem nézzen utána, mer mielőtt belekezdtem volna a fent említett animébe épp akkor végeztem a DBZKai-al is(-ami ugye teljesen filler mentes manga alapon nyugszik). Majomkirály felbőszülése az utolsó képen jól látható, amint felajzottan morogja le a cikkírómegvetését japán "Gambatemasu!" munkakultura iránt.
    "de érthetetlen miért kellett még a nem létező reklámoknak is szünetet hagyni, hogy ötpercenként bámulhassuk a „To be continued” feliratot. Szintén érthetetlen, hogy miért kell minden egyes új fejezet alatt kiírni, hogy ki készítette az animációt a következő 10 perces játékrészben, főleg, ha az"
    egyszerűen nem jutott reája idő, ua. mint a Tengen Toppa Gurren-Lagann-ban, ahol a pure überelés volt a lényeg mindég az előző részekhez képest.
  • 8.
    2012. 02. 29. 20:39
    Leon121

    Ez sajnos megint egy rétegjáték igazából, mint ahogy jópár a közelmúltban tesztelt játékok közül. Neked nem tetszik, én nem próbáltam a demót, de valószínűsítem, hogy nekem se tetszene
    Másnak nagyon is tetszik Nem vagyunk egyformák, hála a jó Istennek!
  • 7.
    2012. 02. 29. 19:24
    Demót próbáltam, borzalmas volt. Egy játék legyen alapvetően játék, mert ha animét akarok nézni, akkor animét nézek, ha játszani szeretnék, akkor meg játszani szeretnék. Az egyediség önmagában még nem menti meg.
  • 6.
    2012. 02. 29. 15:43
    InGennek abszólút igaza van. Ez egy olyan műfajú játék, aminek nem sok, vagy nincs is párja manapság és nehéz értékelni/elemezni. A teszt remek lett, a játék úgyszintén. Én többre értékelek egy ilyen játékot, mint egy tucat CoD/NFS-t...
  • 5.
    2012. 02. 29. 13:38
    Kimerítő leírás. Köszönöm szépen, érdekes és "izgalmas" volt.
  • 4.
    2012. 02. 29. 13:23
    magerg:
    Mint a jó öreg 90es évek eleji Mad Dog McCree. Maga idejében élvezetes játék volt. Ment a film, azt egy "pisztolyt fogó kéz" egérkurzorral hadonászni meg lőni .
  • 3.
    2012. 02. 29. 11:10
    Osztom InGen tesztjét és dragon83 véleményét!Végre egy értelmes teszt,ami megragadja ennek az egyedi játék lényegét!
    Aki nem értené,ez egy INTERAKTÍV játék/mozi,és ezt a készítők sem titkolják(az más kérdés,hogy valakinek ez nem jön be,ízlések és pofonok ugye...)!Nálam abszolút nyerő a sok tucat game mellett.
  • 2.
    2012. 02. 29. 10:08
    Én a 90-es évek gagyi interaktív mozijainak a viszatérését látom benne.
    Mint történet, film, lehet jó, de azért egy 2012-es játéktól többet várna az ember.
  • 1.
    2012. 02. 29. 09:14
    Kiváló teszt, InGen jól megragadta a játék lényegét. Valószínűleg sokan lesznek, akik negatívan értékelik majd a játékot a szigorúan vett játékmenet hiánya miatt (legalábbis kevés van belőle, és az is egyszerű), mint annak idején a Heavy Rain esetében is, pedig az ilyen típusú játéknak is ugyanúgy van létjogosultsága, mint a tucatjával megjelenő FPS-eknek, TPS-eknek.