Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Archeblade – Erővértes törpék versus miniszoknyás piromancerek

  • Dátum | 2014.08.06 10:30
  • Szerző | Freelancer
  • Csoport | JÁTÉK

A videojátékipar kegyetlen hely, éppen annyira mint bármelyik másik nagy iparág, melyben sok pénz forog és kiélezett versenyhelyzetben vannak szereplői. Ezért aztán egy új játék sorsa a legtöbbször már a megjelenés utáni első napokban megpecsételődik. Ha kedvezőek a számok, szinte biztosra vehető a siker. Amennyiben azonban nem úgy alakul a nagy debütálás, ahogy azt az adott produktum készítői megálmodták, akkor majdhogynem garantált a süllyesztőben való nyom nélküli eltűnés.

A hölgy páratlan harcos... de van rajta valami, ami párosan jobb (bocsi)
A hölgy páratlan harcos... de van rajta valami, ami párosan jobb (bocsi)

Az ArcheBlade egy külső nézetes MOBA, melynek nem adatott meg a zökkenőmentes indulás, és nem robbant akkorát, mint ahogy a fejlesztők szerették volna. Ezért az Early Access fázis elhagyása után két hónappal némileg átalakult a program. A legfontosabb újítás a játék fizetési modelljének megváltozása lett. A korábban egyes esetekben csak valódi pénzért megvásárolható, tulajdonságokat növelő tárgyak mindegyike elérhetővé vált a játékban megszerezhető fizetőeszközt használva is. Ráadásul, az általuk biztosított bónuszok is semmissé lettek. Immár a fegyverek, vértek, és pajzsok csak esztétikai funkciót szolgálnak, és csak a játékosok tudása és tapasztalata dönti el, ki hogyan teljesít, nem pedig a vastag pénztárca.

Lássuk, elég-e ez a sikerhez, további változások lennének szükségesek, vagy netán minden a játék újraélesztésére tett kísérlet a nekromancia témakörébe tartozik, olyan szinten halott a program?

A játék egy koreai fantasy-regényre épül, amiben egy gonosz, és egy jó szuperhatalom, nevesül a Sötétség Birodalmának, és a Hetek Ligájának erői csapnak össze, hogy megvívják a mindent eldöntő, utolsó csatát. Mi a két oldal egyik bajnokának bőrébe bújhatunk bele, a feladatunk pedig az ellenfél totális megsemmisítése.

Nemes célunkat egy egyszerű, leginkább az egér gombjainak nyomkodásával előhívható kombókra épülő harcrendszerrel érhetjük el. A fapados kivitelezés azonban nem megy az élmény rovására, kellő teret kapunk a taktikázásra, ráadásul, nem túl komplikált mivoltuk miatt hamar el tudjuk sajátítani az alapokat – legalábbis, egy figuránál biztosan.


A tizennégy – pontosabban az egyik karakter alternatív változata miatt inkább tizehárom és fél – bajnok mind másban jó ugyanis, így lehetetlen nem megtalálni a harcmodorunkhoz leginkább illőt, ráadásul, jó időre le tudja kötni az embert valamennyiük ha nem is mesteri, de elfogadható szinten történő használatának megtanulása.

Egyik hős sem hétköznapi figura. A prímet egyértelműen Elika, a sötételfek biztosítási ügynökként is dolgozó királynője viszi, de Gaspar, a leginkább Dr. Robotnik kiborg-változatára hajazó őrült tudós is érdekesen néz ki. Akad még alternatív kosztümként a 47-es ügynök öltönyét viselő elf íjász, és három méterre megnőtt, egy szegényebb ország egész éves kohászati nyersanyagigényét kielégítő méretű és súlyú karddal hadakozó óriás is.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Még nem érkezett hozzászólás.