Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

A Doom és a Fallout 4 uralta a Bethesda első konferenciáját

  • Dátum | 2015.06.15 08:01
  • Szerző | Magrathea
  • Csoport | JÁTÉK

A Bethesda első E3 showja (a linkre kattintva végignézhetitek az egész műsort) pazarul sikeredett, ennél láttunk már E3 veteránoktól sokkal rosszabbakat, szóval érdemes volt a vasárnapról hétfőre virradó néhány órát a képernyő előtt tölteni. Amennyiben mégsem virrasztottátok át az éjszakát, összefoglaljuk nektek, hogy mi is történt! A házigazda a Bethesda Softworks PR marketing fejese, Pete Hines volt, aki az alkalomhoz illően ultra eposzi zenére vonult be, vagyis a Skyrim fő témájára. Majd jó sok üdvözlés és köszöngetés után felkonferálta az id vezető producerét, Marty Strattont, aki nyomott nekünk egy kis Doom törit és elmondta, hogy szerintük a DOOM három alappillérét a következők képezik:

- badass démonok
- Kibeb*szott nagy fegyverek (BFG FTW)
- állati gyors mozgás

A rövid hangulatkeltő beszéd után jött egy rövidebb, majd egy eszméletlen hosszú játékmenet bemutató (fenti linken), amiben az iszonyú meggyőző látvány mellett szépen sorban demonstrálták nekünk, hogy miért is érdemes várni az új Doomra.


Visszatér az összes klasszikus fegyver, amiket egyszerűen nem lehet megunni! A duplacsövű shoti, a plasma gun, a láncfűrész és persze a BFG is! A fegyverváltás instant, és egy kör alakú menüben intézhető, ami radikálisan lelassítja az időt, így mindig a legjobb gyilokszerszámot választhatjuk ki az adott szituációhoz. Ha pedig ez nem lenne elég, akkor kaptunk látványos közelharci kivégzéseket is.
Fontos azt is megjegyezni, hogy nem csak a grafika és a dizájn kiemelkedő, de a pályatervezés is figyelemreméltó, valóban törekedtek arra, hogy mozgásban tudjunk maradni és nem csak horizontálisan, hanem vertikálisan is van bőven lehetőségünk. (Elvégre a Doom nem egy „puhány fedezékshooter”…)

A szép hosszú single bemutató után előkerült a multiplayer is, ami a pörgős aréna harcra épít, a térképek között pedig lesz minden a marsi UAC állomástól kezdve a pokolig. Ha pedig már térképek, a multi legnagyobb dobása a Doom Snapmap, ami egy pályaszerkesztő készletet és egy online platformot takar, mely segítségével megoszthatjuk kreálmányainkat. A Bethesda úgy gondolta, hogy most már itt az ideje, hogy a konzolosok is készíthessenek saját pályát és játékmódokat, szóval ezt az egyszerű, de részletes pályaszerkesztőt mindhárom platformon használhatjátok.

Végül de nem utolsó sorban elárulták a tágabb megjelenési dátumot, a Doom 4-re jövő tavasszal számíthatunk PC-n, PS4-en és Xbox One-on.

Bethesda.net

A színpadra visszatért Pete Hines, aki a Doom Snapmap kapcsán rögtön rátért arra, hogy mennyire fontos számukra a sok mod és hatalmas és aktív modder közösség, ami körülveszi a játékaikat. Éppen ezért elmondta, hogy ki akarják kupálni a saját kis platformjukat ami összefogja a játékaikat és ezáltal a közösséget is. A Bethesda.net tehát nagyjából olyan lesz, mint a Blizz féle Bnet.

Battlecry

Ennél a résznél kezdtünk el kicsit elálmosodni, és sajnos egy csatakiáltásra sem nyitottuk nagyobbra a szemünket, pedig egymást követték a Battlecry gameplay jelenetek, melyekben végignézhettük az összes kaszt bemutatkozását is. A játék az eddig látottak alapján nem tűnt korszakalkotónak, de erről hamarosan Ti is meggyőzőzhettek. Ha bírjátok a multiplayer mókát, akkor jobb ha tudjátok ugyanis, hogy a globális bétára már most jelentkezhettek a battlecry.com-on. A játék az E3-on játszható, de ha Ti épp nem az USA-ban rostokoltok, akkor ősszel eshettek csak neki a tesztnek. A játék az őszi béta után nem sokkal meg is jelenik, még idénre ígérik.


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 18.
    2015. 06. 17. 11:52
    Pergősnek tűnik a játékmenet, a Quakre emlékeztet. Sokan már azt sem tudják mik az elvárások! Grafika legyen csodaszép, ez még semmi...Sok játékosnak az sem lenne elég, ha kirepülne a monitorjából egy lost soul és elkezdené harapgálni. Vannak határok amit nem igazán lehet túllépni. Amit én kiveszek az egészből, hogy a grafó az tetszetős, de maga a játék nem lesz annyira parás, mint az előd volt. Majd lássuk.
  • 17.
    2015. 06. 16. 12:16
    Amiket felsoroltál(Doom,Quake,stb) anno azok miatt szerettem meg a játékokat.Réges régen nem is érdekelt semmi más csak az fps játék.
    Ha az új Doom egy kicsit emlékezteti velem ezek az időket akkor hiba nincs.
  • 16.
    2015. 06. 16. 09:24
    Igaz. A másik, hogy a fószernek ebben teljesen igaza van.

    - badass démonok
    - Kibeb*szott nagy fegyverek (BFG FTW)
    - állati gyors mozgás

    Számomra a Doom erről szól. Én nem várok magával ragadó történetet, meg fejlődési rendszert, meg ilyeneket. Aki ilyenekre számít azt csalódás éri. Nekem az az igazi Doom amit a videóban láttam. Ahogy nekem a Rage is tetszett. Valami van az id játékaiban, ami egyszerűen olyan mintha kifejezetten nekem készült volna. Lehet, hogy a Doom is agyatlan hent mások szemében, de én akkor is ilyeneken nőttem fel. Quake, UT, Doom stb.

  • 15.
    2015. 06. 16. 06:54
    Doom!
    Lehet kételkedni meg kritizálni,benne van a pakliban hogy nem úgy sikerül ahogy elvárnák,de ha megnézzük az eddigi részeket egyik sem volt kudarc,sőt!Nem évente dobnak ki egy vackot amihez majd adnak fizetős javítást...
    Aki ezeken nőtt fel szerintem kifejezetten várja
  • 14.
    2015. 06. 15. 21:05
    Lehet, hogy nagyot bukott a Rage, de nekem rohadtul bejött, akárcsak a Doom gamplay videó! Tátott szájjal néztem végig! A Dishonored 2 is várós, imádtam az első részt!
  • 13.
    2015. 06. 15. 19:08
    Akkorát bukna, mint még senki. Esetleg Rage?
    Egyébként akár lehetnek realisztikusan mozgó falevelek is, ez csak egy techdemo egyenlőre, simán lehetnek nyitott helyszínen játszódó pályák. Na jó, lehet olyan helyeken, ahol a falevél nem élne meg...
  • 12.
    2015. 06. 15. 18:22
    "Az hogy megcsinálták hogy a pitboyt a kezedre veheted és mobilod lesz a belseje és arról léphetsz szintet a játékban ez egy új szintje a játékoknak."

    Mára alapnak kellene lennie is ilyesminek. Évek óta tabletek és okostelefonok lógnak mindenkiről, lassan már nagyobbak, mint az első PC-m monitora, ehhez képest alig van valami, ami valóban élne az általuk nyújtotta lehetőséggel (pl. Battlefield commander mód tabletről). Simán lehetne minimapnek használni, mehetne rajta az inventory management és még egy csomó minden. Az MS már az Xbox 360-hoz megcsinálta a SmartGlass-t, ami gyakorlatilag alig jó valamire, a lehetőségei töredékét nem használja ki.
  • 11.
    2015. 06. 15. 17:15
    Fallout 4 kegyetlen. Az hogy megcsinálták hogy a pitboyt a kezedre veheted és mobilod lesz a belseje és arról léphetsz szintet a játékban ez egy új szintje a játékoknak.
    Irigyeltem őket hogy kaptam olyan 20 dolláros játék figurákat a jelenlévők.
    A Power Armor-osat elfogadtam volna...
  • 10.
    2015. 06. 15. 15:48
    Marha jól néz ki a Doom, örülök, hogy nem a harmadik rész horror-stílusára építkeztek. De remélem, az E3-as videó gameplay részében easy fokozaton tolták, meg azért a plazmavető hangját én sürgősen lecserélném, mert nagyon erőtlennek hangzik. Viszont várós, nagyon.

    Btw, gameplay link: https://youtu.be/2KApp699WdE?t=30m29s
  • 9.
    2015. 06. 15. 15:23
    Eddig jónak néz ki a Doom, remélem, hogy most a "végtermék" jobb lesz, mint a demo/alpha/beta...stb. verzió... Nem úgy, mint az előző résznél!
    Ha megjön az első gameplay, akkor már tisztábban látunk.
  • 8.
    2015. 06. 15. 13:46
    Nekem rohadtul bejön az új Doom. (Mondjuk a régi is bejött.)
  • 7.
    2015. 06. 15. 13:42
    Remélem is,hogy egy végigrohanós retro fps lesz.
    Bízom benne,hogy semmiféle upgrade lehetőség nem lesz és semmiféle rang létra.Csak menni és menni ,játszani.
  • 6.
    2015. 06. 15. 13:25
    Nagyon királynak ígérkezik az új Fallout 4
  • 5.
    2015. 06. 15. 13:09
    A videók alapján pont a Doom 1-2 szellemében készül a 4. Az a kettő pedig nem volt több, mint végigrongálni a pályákon 10 fegyverrel és cafatokra lőni mindent, ami szembe jön. Sokan csalódottak is emiatt, mert a gamer generáció gerincét mostanság inkább azok adják, akiknek a Doom 3 "A Doom".

    Én majd a megjelenés után eldöntöm, mit gondoljak róla, egyelőre nem várok többet, mint egy gyorsan feledésbe merülő retro shootert, mint a Painkiller vagy az utóbbi idők Serious Samjei voltak. Bár a Wolfenstein is alaposan felül tudta múlni a várakozásaimat. Ki tudja, innen kezdve meglepődni csak pozitívan tudok.
  • 4.
    2015. 06. 15. 12:44
    Túl sok az elvárás a DOOM irányt.Félek nem fog megfelelni az igényeknek.A mai játékosok már ahoz vannak szokva,hogy a falevél is realisztikusan mozog a széllel.Nem tudom mit fognak kezdeni egy arcade stílusu lövöldével.Bár ha a grafika okés akkor csendben lesznek,mert a sz@rt is megeszik ha szépen mutat.
    Azon túl meg aki ismeri a régi részeket nagyon nagy elvárásokkal van a játék iránt, így ahogy olvasgatok mindefele ezt látom.
    Nem lenne jó ha akkorát bukna mint még senki de megvan rá az esély.
    Bizom benne,hogy jó lesz.
  • 3.
    2015. 06. 15. 10:34
    Fallout egy pipboyjal.. fincsi lenne, de kíváncsi lennék az árára és a használhatóságára is.


    Vajon ez a Doom értelmesen felépült bázist fog tartalmazni, vagy ez is olyan katonai támaszpont lesz ami jóformán egy csővezeték egy rakat titkos szekrénnyel amiben pont elfér egy démon aki előjöhet ha mi elmentünk előtte?
  • 2.
    2015. 06. 15. 09:58
    Nekem pedig instabuy lesz a Doom :-D
  • 1.
    2015. 06. 15. 08:54
    Néztem reggel a Doom 4 videókat: sárga, véres, lassú, pocsék fegyverhangokkal, kábé ennyi maradt meg. Ez ebben a formában gáááz...