Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Hírek

Thief – Garrettet átszabják

  • Dátum | 2013.03.14 19:01
  • Szerző | Morte
  • Csoport | JÁTÉK
Az Eidos Montreal átalakította a legendás Thief sorozat főhősét, Garrettet. Állításuk szerint kevésbé lesz "gót", sokkal inkább fog hasonlítani a "mai modern főhősökre". A képen látható sápadt, karikás szemű figura mindenesetre eléggé gótnak látszik, ennél már csak akkor lehetne gótabb, ha vámpír lenne (a "mai modern" igényekhez igazítva esetleg még csilloghatna is).

"A kezdeti koncepció az volt, hogy tiszta lappal indulunk és teljesen újratervezzük Garrettet" – magyarázta Nicolas Cantin, a játék rendezője. "Meg akartuk tartani az alap DNS-t, Garrett lényegét. Nem akartuk nagyon megváltoztatni, hiszen már jól bevált, mint főszereplő."

Az eredeti Thief játékoknak, melyek közül az elsőt 1998-ban adták ki "kissé más hangulata volt" – tette hozzá Steve Gallanger narratíva tervező. "Változnak az idők. Az új Garretett a modern konzolos közönség igényeihez igazodva akartuk kialakítani. Többet fog akciózni a játékban, és ezért azt akartuk, hogy ezt a ruhája is tükrözze."

"Kezdetben eléggé gót volt, de aztán kivettünk mindent, amitől még gótabbnak tűnt, pl. a feketére festett körmöket és hasonlókat. Már nem így néz ki. Szeretnénk, ha ennél jobban hasonlítana a modern főhősökre. Igen, darkos karakter, de nem igazán szeretnénk azt mondani, hogy gót, bár a Viktóriánus kor eléggé ilyen hangulatú."

Nem értjük a dolgot, mert az eredeti Garrett egy szarkasztikusan beszólogató antihős volt, és nem volt köze sem gótokhoz, sem az átlag futószalagon gyártott főhősökhöz. Feketére festett körmök? Annak mindenesetre örülünk, hogy ezt kivették, de mi jöhet még, ha ilyesmi egyáltalán eszébe jutott az alkotóknak? Cantin Garrett antihős stílusát Jokeréhez és a The Crow főhőséhez hasonlította (aha, szóval innen fúj a szél!). Az ő népszerűségükből kiindulva úgy gondolja, hogy Garrettel jó úton járnak.

Nagy örömünkre szolgál majd, ha Garrett személyisége megmarad olyannak, amilyen az eredeti játékokban volt, bár a fentiek alapján ez eléggé kérdésesnek tűnik. Valóban a feketére festett körmöktől és szemektől lesz egy főhős "darkos"? Ha a Brandon Lee-s "gót" Crow külső nem jött be az alkotóknak, és Joker festett bohócarca sem játszik, akkor jöhet az átlagos jóképű egyen modellarc, amiről az alkotók azt gondolják, hogy a mai generációnak bejön?

A másik, ami viszont sokkal nagyobb aggodalomra ad okot, hogy Garrettből modern akcióhőst akarnak csinálni. Végül is ez csak az eredeti Thief sorozat lényegének lenne a sárba taposása. Azért reméljük a legjobbakat, elvégre ennek a csapatnak köszönhetjük a Deus Ex: Human Revolutiont is.


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 26.
    2013. 03. 18. 09:59
    Aki összekeveri az emo-t a goth-al vagy buzinak titulálja őket, annak gratula a hozzá nem értéshez. Jobb lett volna meg sem szólalni ilyen ügyben!
  • 25.
    2013. 03. 17. 15:59
    Ha a szinkronja valamint a dialógusok és a játék történetszálának írója a régi marad, tán nem lesz nagy gond az új fizimiska. Optimális esetben úgysem fogjuk őt magát látni játék közben...
    Az akciódús jelző pedig egy kategória-teremtő First Person Sneakernél ajánlott, hogy még több árnyékban lopakodást, még több kioltható fáklyát, leüthető/elkerülhető/kijátszható őrt és természetesen még több kiüríthető zsebet/erszényt jelentsen!
  • 24.
    2013. 03. 16. 13:47
    Ez a kiherélt emo kinézet rettenet
  • 23.
    2013. 03. 16. 11:43
    Sajnálatos hír ez. Egyrészt: Nem ok nélkül hordott fekete ruhát Garett, hisz ő egy TOLVAJ. Nem az utcán, "hiding in plain sight" bűnöző, mint mondjuk az Assassin's Creed főhősei, hanem lopakodós.

    Továbbá ő nem bérgyilkos, hanem tolvaj. Nagy különbség. Ebből is eredt a hatalmas játékélmény. Bár volt egy rövid tőröd, illetve normál nyilak is az íjadhoz, az esetek 90%ában agyonvert egy őr ha meglátott. Ezért volt jó játék, mert az eszeddel és az ügyes lopakodásoddal kellett végigvinned a küldetéseket. Akármilyen plussz akció lerombolná a játékot, ez nem Dishonored...

    A másik dolog, hogy ő egy antihős. Azaz egyik oldalról nézve hős, megmenti a világot, stb, de azért a módszerei nem mindegyike teljesen tiszta. Pl. mert egy tolvaj. De nem gyilkos, a személyisége miatt sem.

  • 22.
    2013. 03. 16. 11:22

    " Kezdetben eléggé gót volt, de aztán kivettünk mindent, amitől még gótabbnak tűnt, pl. a feketére festett körmöket és hasonlókat."

    Garett darkos, vagy gót ? hogymivan???? nem értem, ez a "stílus" már a Viktoriánus korban is megvolt ? Mi az, hogy a Viktoriánus kor gót/dark hangulatú ?
    Szerintem Garett eddig is fekete ruhában járkált, de ettől még nem volt dárkos szerintem. Az, hogy kifestik a szemét, meg befestik a körmét...hát tényleg óriási ötlet, gratulálok, erre már csak rá kellett mondani, hogy olyan dárkos.....

    A végén még kiderül, hogy Garett egy 185 cm magas, 40 kilós (de ettől függetlenül erőnléte, mint Herkulesnek) meleg dárkos, a modern kornak megfelelően

    [i]"A minden országban fellelhető gót közösség a 80-as évekig nyúlik vissza, ez az őspunk egyik al-szubkultúrája, a normál társadalmi értékek alapvető elutasításának örököse. A gót, grufti, dark fogalmakat nehéz tisztázni, többnyire a közösségek tagjai sem tudják elmondani pontosan, mi a különbség ezek között, s ők hol is helyezkednek el pontosan. "
  • 21.
    2013. 03. 16. 10:35
    Egy szóval nem mondtam, hogy tudnék azonosulni egy meleg karakterrel, mert nem is tudnék, viszont azt nem hiszem, hogy egy meleg ne tudna azonosulni vele. Tudod mi a közkedvelt játék a melegek körében? A Sims, vajon miért.
    Ehhez mondjuk hozzátartozik, hogy pl se Vaas, se Garrett nem meleg és egy meleg se tudna velük azonosulni, de Garrett új kinézete eleve nevetséges, mert a körme nem attól lenne kifestve, mert olyan a szexuális irányultsága, hanem mert azt hiszik a fejlesztők, hogy ettől sötétebb lesz a hangulat, ami szánalmas.
    A meleg karaktert nem úgy kell elképzelni, hogy szoknyában hadonászik, habár vicces, amit írtál. A Bioware egy jó ideje beépíti ezt a lehetőséget a játékaiba és mégse mondod meg a főszereplőkről, hogy melegek. Választási lehetőségként megkaptuk már játékokban, senkinek semmi baja nem volt vele, mert választhatott és attól, hogy valaki meleg, nem feltétlenül visel szoknyát és beszél csőbuzi módjára, mint ahogy szokták eltúlozni, ugyanis ez túlzás.
    Olyan főhőssel nem hiszem, hogy fogunk játszani, aki így el van túlozva, mert azzal tényleg senki nem tudna azonosulni, nem lenne értelme, így ebben igazad is van, már ha így értetted.
  • 20.
    2013. 03. 16. 01:07
    Hogy vannak lightos karakterek, az egy dolog, és hogy a főhősökből divat lett olyan meleg karaktert csinálni, amit csak ronggyal lehet megfogni, az egy másik. Ki tud azonosulni egy búzavirág hőssel? Még csőbuzi sem. Képzeld már el, ha Skyrimben kiugranál a bokorból miniszoknyában csatakiáltással, az ellenfelek nem a kardodtól, hanem a röhögéstől pusztulnának meg.
  • 19.
    2013. 03. 16. 00:35
    @gabesz7630
    Érdekes, hogy te beszélsz erről, hol milyen korosztály játszik, de kb. olyan stílusban írsz, mint egy 16 éves. Egyébként meg úgy rémlik, hogy PC-n is a CoD meg az AC fogy legjobban, az olyan ős PC-s műfajok, mint az RTS, pedig haldoklik, pedig ott volna az érett PC-s közönség aki megveszi... csak mégsem.
  • 18.
    2013. 03. 15. 23:41
    @gabesz7630:
    Természetellenes? Deviancia? Vicces vagy.
    Mondom, a te egyéni problémád, ha homofób vagy, attól még pl. a Far Cry 3 negatív hőse az egyik legjobb karakter lesz a játékok történetében és ehhez a festett szeme és a "kappan" hangja is hozzájárul.
    Gondolom a Gay Tony-s GTA kiegészítővel se játszottál, mert undorító, visszataszító és természetellenes a karakter, véletlenül se szórakoztató és jól megírt.
    Van egy hírem, te vagy lemaradva gondolkodásban a többi embertől és nem ők tőled, szóval vagy fogadd el, hogy ilyen jellegű dolgokkal fogsz találkozni vagy ki lehet szállni.
    Nem akartam OFF-olni, de hát ennyire beszűkült elmével muszáj vitába szállnom.
  • 17.
    2013. 03. 15. 23:03
    Phantomstranger:
    Talan azert mert konzolonfoleg kis 10-16 evesk jatszanak es csak az o igenyeiket nezik.
    Ha ez forditval lenne igy akkor pc gagyinak hivnak.
    Aztmeg hogy tele van e a faszod nem tudom, de nem hiszem, hogy rank tartozna.
    Jatsz kevesbbet es uritsd ki valakibe
  • 16.
    2013. 03. 15. 22:58
    Dr tre:
    Meg vagyunk egy paran akik nem vevok az ilyen jellegu termeszetellenes, de mostansag nem csak divatos hanem lassan kotelezo devianciara.
    De pl ha neked bejon az meg a te gondod....
  • 15.
    2013. 03. 15. 20:07
    Miért kell az ember legszebb PC-s emlékeit megerőszakolni?
    A "modern konzolos közönség" azt sem tudja mi az a Thief, akkor meg miért nem vezetnek be egy új címet? Azt elszabhatnák kedvük szerint.
  • 14.
    2013. 03. 15. 16:20
    Most nem ezért vagy azért, de több akció? Minél több? A Thief 1-2-ben pont az volt a lényeg, hogy tolvaj vagy, nem egy tank, akkor csináltad jól a dolgodat, ha egyáltalán nem tűnt fel senkinek, hogy egyáltalán arra jártál, és egyetlen őr is kicsinált, ha nem hátulról ütötted le... Az volt a kihívás, hogy egyáltalán ne legyen akció.
    Előre borítékolható, hogy gagyi lesz.
  • 13.
    2013. 03. 15. 15:51
    vicces h mindenki itt éli ki magát
    @Terror szerintem az rendjén van h többségében a fiatalok "játszanak" és ez jóval kevésbé jellemző a felnőtt populációra.
    az általánosítás elítélendő de mégis talán azt lehet mondani h a játékipar a bevétele túlnyomó részét konzol piacról szerzi ahol olyan vásárlók vannak akik erősen casual-nak számítanak. lásd: cod őrület(minden évben ugyan az, dlc lehúzások, gamepad billentyű+egér helyett ->aim assist... stb.). ezért a pc inkább csak konzol portot kap és ez az ultra casual réteg határozza meg a kínálatot.
  • 12.
    2013. 03. 15. 15:16
    Például a rövidke, de igazán ötletes és szórakoztató Dishonored hiába kapott jó kritikákat és hiába áradozott róla a keménymag, szinte a megjelenés pillanatában elindult a feledés homálya felé. Egyszerűen nincs igény a jó szoftverre, a játékosok 90%-a tízéves nyomorék, és a menni-lőni játékmeneten kívül nem vesznek tudomást semmiről.
  • 11.
    2013. 03. 15. 15:13
    Nem értem miért jó, hogy mindenből idióta akció-TPS lesz, mintha másra nem is volna igény. Ráadásul orbitális mennyiségben. De hogy egy jó Szerepjátékra, vagy RTS-re évekig kell várni az tényleg kár.
  • 10.
    2013. 03. 15. 14:41
    @deatom & gabesz7630

    A f*szom ki van már, hogy ha elcsesznek egy játékot, akkor rögtön rohadék igénytelen konzolosok. Konzolon is van igény az értelmes játékokra, logikai feladványokkal tarkított stealth-action-re. Miért nem a multiplatform casual hülye gyerekeket veszik elő soha? Mert a sablonos szar játékokat minden platformon viszik, mint a cukrot. Ha konzol nem lenne, mindenki PC-n játszanak, akkor annyi változna, hogy PC-n annyival több casual szemetet adnának el.
  • 9.
    2013. 03. 15. 12:19
    @gabesz7630:
    A Far Cry 3-ban pont az volt a lényeg, hogy idegesítsen, hiszen a legfőbb ellenséged a szigeten, ő kapott el, ő végezte ki a barátaidat, a testvéreidet és nem utolsó sorban elmebeteg. Mit vártál volna? Nem értem. Ha pedig homofób vagy, az az egyéni szociális problémád.

    Köszönjük Nicolas Cantin az értelmetlen szövegedet, amivel magyarázod a hülyeségeiteket. Azok után, hogy festett körmökkel kezdték, én már nem várok semmi jót. Ilyen nem is tudom, hogy a büdös francba juthatott eszükbe, egyszerűen nevetséges. Emlékeznek még ezek egyáltalán az első részekre?
    Konzolos igények, hát igen, ennyi.
  • 8.
    2013. 03. 15. 08:11
    Egyebkent mert kellet a csavot kifesteni ez a metroszex vonal nagyon kezd gaz lenni.
    Ott volt a farcry 3 kifestett szemu punk buzija is .
    Jo lett volna rongya loni mar az elso percben.
    Idegesito volt a rossz kappan hangjaval.
    Gondolom a tulnepesedessl lehet kapcsolatban az, hogy mindenkibol ratyit akarnak nevelni.
    Okadhatnekom van...
  • 7.
    2013. 03. 15. 08:05
    deatom:
    Gagyi, akcioval teletomott, lehetoleg minden logikai feladvanyt, nelkulozo buta hent...
  • 6.
    2013. 03. 15. 02:47
    Úristen, hogy én mióta várom ezt a játékot.

    "Változnak az idők. Az új Garretett a modern konzolos közönség igényeihez igazodva akartuk kialakítani. Többet fog akciózni a játékban, és ezért azt akartuk, hogy ezt a ruhája is tükrözze."
    Remélem megmarad a régi hangulata a játéknak, és nem valami darálós rambót csinálnak belőle.
    modern konzolos közönség igényi: ezt tudja nekem valaki definiálni?
  • 5.
    2013. 03. 14. 20:00
    Erdekes elkepzeles.
    Szerintem semmi baj nem volt az ellozo Garret-el sem. Es annak meg az arcat se csinaltak meg rendesen, annyira lenyegtelen volt, hogy hogy nez ki.
    Mellesleg a Thief 3-ban szereplo cuccban is boven tudott harcolni, nem kellene ezzel foglalkoniuk. Inkabb a tartalmon erositsenek.
  • 4.
    2013. 03. 14. 19:47
    Terror
    A gothicot ne is emlitsd. Szegyen amit azzal a sorozattal csinaltak. Meg is erdemelte a JoWood, hogy becsodoljon. Remelem a Piranha Byte-s visszakapta a jogokat.

    Mondjuk a Risen 2 annyira nem fogott meg, az egy viszont meg egesz korrekt volt.
  • 3.
    2013. 03. 14. 19:38
    Human Revolution is tetszett, remélem, ennek is varázsolnak valami egyedi hangulatot. (Deus Ex-nél rengeteget dobtak a háttérzenék is)
  • 2.
    2013. 03. 14. 19:38
    Arcania Gothic 4 főhős, Wolfenstein főhős... ezekből is csak úgy simán buzit csináltak, emellé még maga a játék is eléggé pocsék volt.
  • 1.
    2013. 03. 14. 19:26
    R.I.P. Thief