Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Hírek

Háborús VR-játékon dolgoznak a Titanfall fejlesztői

  • Dátum | 2017.10.13 10:01
  • Szerző | Nephin
  • Csoport | JÁTÉK
A Facebook, az Oculus VR és a Titanfallt késztítő Respawn Entertainment közösen dolgozik egy VR háborús játékon, jelentették be az Oculus Connecten (az eseményről szóló cikkünket olvastátok már?). Az alkotás mechek helyett ezúttal a Call of Duty-stílusú eszköztárhoz nyúl.


Ahogy a stúdió vezérigazgatója, Vince Zampella elmondta, autentikus élményt szeretnének nyújtani, pontosan és valósághűen átadni, milyen az, ha katonák vagyunk a csatákban. Testközelből élhetjük át a hadsereg tagjainak tapasztalatait, az ezzel járó feszültséget, paranoiát. A fő érzelmi hatásokat a félelem, a harag és az adrenalin jellemzi, sokkal rémisztőbb élmény, mint amit eddig láttunk, akár mondjuk az egykor az Infinity Wardot vezető Zampella korábbi játékaiban, a Medal of Honor: Allied Assaultban, néhány CoD-ban, vagy a két Titanfallban.

Kérdés persze, mennyire sikerül majd belevinni a játékba ezt a valósághűséget, hiszen az imént felsorolt alkotásokat sem lehet igazán ezzel jellemezni. Mindenesetre néhány évet várnunk kell, míg ez kiderül, hiszen a jelenleg cím nélküli projekt csak most kezdődik.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 8.
    2017. 10. 16. 14:35
    Előbb próbáld ki, aztán mondd, hogy könnyű. Mivel semmit nem látsz a valós világból, magát a billentyűzetet megtalálni se egyszerű. Ha az megvan, akkor a WASD már nem gond, de a nem teljesen fapados játékokhoz kell még jópár másik gomb is, amit nem biztos, hogy vakon eltalálsz.
    De ha még meg is találod a gombokat gyorsan és megbízhatóan, akkor is hozzá vagy köztve a billentyűzethez, ami korlátoz a mozgásban.
    Különösen hogy a Vive esetén egy 5x5 méteres területen szabadon mozoghatsz.
  • 7.
    2017. 10. 13. 14:50
    Még jó, hogy egér+billentyű+vr sisakról volt szó, de nvm...

    Nm látod a billentyűt? LOL? Kajak? Már nem azért, de már egy középkategóriás gamer is úgy tol bármilyen játékot, hogy rá sem néz a billentyűzetre, de hát mit vár az ember... nehéz is megtalálni a WASD-t, főleg h le se kel venned róla a kezed...
  • 6.
    2017. 10. 13. 14:45
    Jó az egér és billentyűzet, csak épp nem látod őket, ha sisak van a fejeden, és úgy nehéz kezelni.
    Meg egy VR kontrollerrel úgy tudsz célozni, mint egy valódi fegyverrel.
    A VR sisak maga pedig teljesen új szintre emeli a játék élményt. Ezt át kell élni, hogy megértsd.

    A mozgás problémáit pedig idővel megoldják. A Vive már most is alkalmas arra, hogy teljesen körbefordulj, így csak az előre-hátra mozgást kell kontrollerrel csinálni, és az már nem okoz hányingert.
    Sajnos ehhez kell némi hely, és a vezeték útban van, de ez utóbbit legalábbis meg lehet oldani.
  • 5.
    2017. 10. 13. 13:50
    Végre egy normális VR játék, az AMD kellene erőltesse a kábel nélküli VR -t és talán használható lesz a technológia.
  • 4.
    2017. 10. 13. 13:46
    Legalábbis Oculus kontrollerrel lehet mozogni, mert mindegyiken van két kis joystick. Alapból azért teleportálgatnak, mert sokan rosszul lesznek a mozgástól. Az a gond, hogy mozgás vagy inkább gyorsulás szimulálásakor zavarba jön az agy, mert hiányoznak az erőhatások, ezért azt gondolja halucinálsz. Van olyan játék, ahol kapcsolható a teleportálás és a joystick mozgás pl. Arizona Sunshine. Ugyanakkor VR lövöldözés sokkal nagyobb élmény, mint egér + bill. + 2D monitor.
  • 3.
    2017. 10. 13. 11:44
    Na hát igen, jól átgondolt ötlet, de nézd a jó oldalát, nem lesznek speed hackerek benne!

    Amúgy nem is értem miért kell ennyire erőltetni a vr kontrollert. Ott van a billentyűzet + egér, eddig is tökéletesen működött, a vr kontroller semmi előnyt nem nyújt velük szemben, viszont a mozgás impultjára képtelen.

    Ja de, látom a előnyét... Így letudnak húzni némi extra pénzt a vásárlókról, hisz a kontrollerek ára a sisakgyártók zsebében landol, és nem pedig egy másik gyártó zsebében...
  • 2.
    2017. 10. 13. 11:03
    Főleg ha ebben is (mint eddig szinte minden vr játékban) teleportálni kell majd.
    Csodálatos lesz.
  • 1.
    2017. 10. 13. 10:45
    Fasza lesz majd vr kontrollerrel fpsezni (nem).
    Ha a sima vr sisak nélküliek is harcolhatnak majd vr-esekkel, akkor a vrsek nagy hátrányban lesznek.
    Egyébként meg playerhiánnyal fognak küszködni.
    Szép kilátások.