Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.11.14.

  • Dátum | 2017.11.14 22:02
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK
Késnek a Call of Duty WW2 mikrotranzakciói

Amit valószínűleg a kiadón kívül az ég világon senki nem bán. Akárhogy is, a Sledgehammer Games bejelentette, hogy habár ma kellett volna elindulnia a mikrotranzakciós rendszernek, most elcsúsztatják november 21-re, hogy előbb fontosabb dolgokkal tudjanak foglalkozni.

A fontosabb dolgok jelen esetben a különböző hálózati problémák orvoslását jelentik, és általánosan a multiplayer stabilitásának növelését. Fontos szerepet kap az is, hogy visszatérjenek a dedikált szerverek, melyeket limitált formában elméletileg hamarosan egész Európa kipróbálhat majd.

De utána nem menekülhetünk tovább, menthetetlenül elkezdhetünk valós pénzt költeni a Call of Duty WW2-ben is.

Megmagyarázza a fejlesztő a Rime teljesítményproblémáit Switch-en

Akik eddig próbálták a játék megjelenés előtti verzióját Switch-en, egyöntetűen hosszú töltési időkről és esetenként komolyan leeső framerate-ről panaszkodtak. A Tequila Works pedig nekiállt megmagyarázni a dolgot, meglepően őszintén.

A fejlesztő azzal kezdi, hogy a Rime szinte teljesen stabil 720p-ben és 30fps-sel fut, ha a Switch dokkolva van. Viszont, mivel a játék több ponton eléggé nyitottá válik, nem sok választásuk volt: vagy betesznek még több töltőképernyőt, vagy újraépítik a játékot úgy, hogy szűkebb legyen, de ez elvett volna a játékélményből. Szóval inkább úgy döntöttek, hogy néha essen le a framerate.

Hasonló a helyzet akkor is, amikor a Switch handheld módban van: vagy lejjebb veszik a felbontást, vagy eltávolítanak/lecserélnek fontos részeket a pálya geometriájában, vagy bevállalnak még nagyobb esést a framerate-ben. "Végül itt is az utóbbit választottuk, ezzel ugyanis megőrizhettük a játékélmény integritását".



Hitman TV-sorozat készül a Hulu berkein belül

A Deadline megtudta, hogy a Hulu készít tévésorozatot a Hitman alapján. Ráadásul jó hír, hogy a lap szerint a forgatókönyvet az a Derek Kolstad írja, aki a John Wickért is felelős, ami pedig egy egészen kiváló akciófilm volt.

A másik jó hír pedig az, hogy az író igyekszik majd annyira közel maradni a Hitman-játékok hangulatához és mitológiájához, amennyire csak lehetséges.

Érdekes módon a Deadline azt is írja, hogy jelenleg két Hitman-játék készült a függetlenné vált IO Interactive-nál. Szóval vagy a lap értesülései rosszak ebből a szempontból, vagy tudnak valamit, amiről még a stúdió nem beszélt a népnek.

Előkerült a Rainbow Six: Siege egy új karaktere

Ahogy arról már beszámoltunk, a november 19-én érkező új kiegészítőben Dél-Koreába látogatunk majd, és egészen más hangulatú ütközetekben vehetünk részt, mint eddig. Nem csoda, hogy ebbe a miliőbe illeszkedik az egyik új karakter is:



Újabb 100 ezer játékostól búcsúzott el a PlayerUnknown’s Battlegrounds...

...ráadásul csak ezen a hétvégén. Mióta a készítők mindennél komolyabban veszik a csalók elleni harcot, ráadásul a Battleye csalási elleni szoftverét is bevetik, a korábbinál sokkal hatékonyabban tudják felvenni a küzdelmet azok ellen, akik élvezhetetlenné teszik mások számára a PUBG-t.

A Battleye most a hivatalos csatornáján közölte, hogy a múlt héten újabb biztonsági frissítéseket telepítettek a rendszerbe, így a hétvégén már összesen 100 ezer csalót azonosítottak és tiltottak ki.

Közölték azt is, hogy a Battleye segítségével már összesen 700 ezer bannolásnál járnak.

A zeneszerző is majdnem elsírta magát a Final Fantasy 15 új dalán

A Final Fantasy 15 hamarosan érkező Comrades nevű kiegészítőjéhez a legendás zeneszerző, Nobuo Uematsu is komponált egy dalt, amiben a japán énekesnő, Emiko Suzuki énekel. És úgy tűnik, hogy egészen jó lett, Uematsu ugyanis a következőt mondta:

"Az utóbbi években azért jelen voltam már jó néhány felvételen, de őszintén megmondom, hogy ez volt az első alkalom, amikor erősen küzdenem kellett, hogy visszatartsam a könnyeimet. Remélem mindenki mást is annyira megérint a dal, mint engem."



Mindenképp visszatér a Cuphead

A Studio MDHR-t két testvér, Chad és Jared Moldenhauer alapította. A fejlesztésbe szinte belerokkantak, jelzálogot kellett felvenni a házukra, és egy ideig még az alkalmazottakat sem tudták fizetni. Azonban mindenki hitt a projektben, így hosszú évek alatt elkészülhetett a játék.

Most pedig, amikor arról kérdezték őket, hogy kaphat-e esetleg folytatást a játék, viszonylag egyértelmű választ adtak: "Mindenképpen látni fogjuk még Cupheadet valamikor a jövőben."

Hogy kifejezetten folytatásokra vagy esetleg kiegészítőkre gondoltak, arról még nem beszéltek, ugyanis "a játék még csak most jelent meg, és nulla idejük volt gondolkozni, vagy egyáltalán levegőt venni".

Launch traileren a Farming Simulator 2017 Platinum Edition

Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer egy farmolós szimulátor játék annyira népszerű lehet, hogy még platinum kiadást is kap, de hát itt vagyunk. Akárhogy is, a csomag első hallásra jól sikerült.

Új járműveket kapunk olyan márkáktól, mint a Stara, TT, Random, FMZ és a Gessner Industries, így összesen már 80 gyártó 280 gépszörnyetege érhető el. De most már dolgozhatunk cukornádföldeken, bekerült egy Dél-amerikai pálya, éééééés... most először teszik tiszteletüket a játékban a MALACOK.



A Freedom Fighters is az IO Interactive-nál marad

Hakan Abrak, az IO Interactive vezetője elárulta, hogy sajnos nem minden címüket tudták megszerezni a Square Enixtől a függetlenné válás során. A Kane & Lynch és a Mini Ninjas a japán kiadónál maradt, a Freedom Fighters jogai azonban a fejlesztőkkel jöttek.

Abrak ezzel együtt megerősítette, hogy most teljesen az új Hitmanre koncentrálnak, de persze "másik világok és karakterek elkészítése is a vérünkben van". Szóval reménykedhetünk benne, hogy a közeli jövőben ha új Freedom Fighters nem is (pedig nagyon jó lenne), de valami friss azért készül majd a csapatnál.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 2.
    2017. 11. 15. 10:05
    Pedig egyszerű a képlet. Mindenki azért játszik, hogy örömet okozzon. De vannak olyanok akik egy mamutot sem találnának el a mező közepén 15x scope-al. És ahelyett, hogy elővennének valami más single player easy játékot inkább csalnak. Az ilyenek sajnos a való életben is képesek lopni, csalni, hazudni.
  • 1.
    2017. 11. 15. 09:05
    Soha nem fogom megérteni ezt a 700 ezer kitiltott PUBG csalót...
    Ahhoz valami lelkibetegség kell hogy egy egyenlő esélyeket adó játékban valaki más szabályokkal akarjon játszani.
    Olyan mintha sakkban valaki felrakna a parasztok helyett kiránynőket és azon élvezkedik hogy megnyerte, Mit nyert meg mert sakkor biztos nem...