Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Rendhagyó teszt Ednet termékekkel és bebikázott autóval

  • Dátum | 2015.12.11 08:01
  • Szerző | J.o.k.e.r
  • Csoport | FŐ EGYSÉG

Legfrissebb cikkünkben könnyedebb témával jelentkezünk: kipróbálunk néhány érdekes terméket a német Ednet kínálatából. Ezek között vezeték nélküli töltést támogató mobil akkumulátor éppúgy jelen van, mint WiFi-s IP kamera vagy éppen autót "bebikázó", de telefon töltésére is használható mobil akksi. Extraként még egy Bluetooth és NFC támogatással ellátott, igen szépen szóló mobil hangfal is bekerült a repertoárba, így meglehetősen sokrétű a kínálat. Mielőtt azonban rátérnénk a teszt szereplőinek bemutatására, mindenképpen érdemes pár szót ejteni gyártójukról.

Ednet – Mit kell tudni róla?

Az Ednet név tulajdonképpen nem egy gyártót, hanem egy nagy gyártó egyik brandjét takarja. Az Ednet mögött az Assmann áll, amelynek világszerte több országban is van központja. Ez a cég egy német vállalkozás, amely 1969-ben alakult Lüdenscheidben, azóta viszont multinacionális óriásvállalattá nőtte ki magát, ami nem csak a konzumerpiacon, hanem a professzionális megoldások szegmensében is képviselteti magát. A cégnek a konzumer szegmensben két erős márkaneve van: az egyik az Ednet – amit egyébként kisbetűvel kell írni –, a másik pedig a DIGITUS.


Az Assmann 2012 júliusában hívta életre az Ednet márkanevet, ami azóta komoly térhódításba kezdett, így számos piacon képviselteti magát – Európában piacvezető szerepet tölt be a belépőszintű árkategóriát megcélzó számítógépes- és irodai kiegészítők, valamint a multimédiás és audió termékek szegmensében. Ednet márkanév alatt főként számítógépes tartozékokkal találkozhatunk, de egyéb termékek is lapulnak a kínálatban, ahogy arról cikkünk is lerántja majd a leplet. Hogy a termékek ár/teljesítmény alapján tényleg ütőképesek-e? Ez idővel kiderül, de a német háttér alapjában véve jó alapot jelent, amire lehet építkezni.


Ugorjunk is egyből fejest a mélyvízbe: az első tesztalany a színes ledes világítással ellátott, kültérben is gond nélkül használható Ednet Sonar LED BT hangfal lesz.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 8.
    2015. 12. 27. 11:45
    Miért nem már egy nyerges vontatót akarsz beindítani vele.

    Nem kizárólag ez tekeri be a motort , hanem rásegít a savas akkumulátorra.

    Ha úgy tetszik ez csak biztosítja a kritikus hiányzó ampereket.
  • 7.
    2015. 12. 14. 18:07
    Egy kétliteres dízelt nem fog beindítani. És nem az izzítás miatt. Ezen a nyúlfarknyi kábelen nem tud annyi amper átmenni, hogy az önindító megmozdítsa a főtengelyt.
  • 6.
    2015. 12. 14. 18:07
    A mutliméterben éppen az utolsókat rúgta az elem, ezért írt ki pontatlan értékeket. Elemcsere után a tesztben szereplő akkumulátornál 14,4 voltos töltőfeszütséget mértem, az autóban eredetileg használt, AGM rendszerű Exide akkumulátornál pedig 14,0 voltos töltőfeszültség mutatkozott.

    A videón látható akkumulátor egyébként már csak barkács célokra van használatban, mert a hideg idő beköszöntével már nem tud elég indítóáramot leadni. Lehet, hogy márkás, de mindennapos autós felhasználásra már nem üzembiztos. Mikroprocesszoros akkumulátortöltővel karbantartva (szulfátlanító funkcióval) vésztartaléknak teljes mértékben tökéletes – és remekül el tudja játszani a régi, öreg, könnyedén csődöt mondó akksi szerepét is, ami most különösen jól jött.
  • 5.
    2015. 12. 14. 12:28
    Érdemes lenne megnézni mert vagy a multiméter rossz vagy a generátor, a 15.5V töltés nagyon sok.
    Tönkre fogja tenni az akkut, a töltésnek 13,6 és 14,5V között kellene lennie.
  • 4.
    2015. 12. 11. 18:33
    Nem is tudtam hogy a vvt-i motor ennyire csattog, ha még hideg is
  • 3.
    2015. 12. 11. 11:53
    Mókás, hogy egy márkás aksit mélykisülésbe küldtetek Azért megnézném mit csinál egy 20éves kamrás dízellel. Mert, hogy az izzításra elmegy belőle a nafta arra fogadni mernék
  • 2.
    2015. 12. 11. 10:02
    Informativ, es jo kis cikk lett.
    Mindazon altal eleg mokas, hogy ki is emelitek a szovegben, hogy az "ednet" kisbetuvel bejegyzett, es a legtobb esetben megis "Ednet"-kent hivatkoztok ra. De nem hasogatok szorszalat, pentek van.

    Sajat tapasztalatom az ilyen JumpStarter-ekkel, hogy nagyon hasznos kis kutyuk, kis helyen (akar keztyutartoban elfer) amit egy normal starterrol nem lehet elmondani.
    Engem mar huzott ki nagy galibabol fogcsikorgato hidegben.

    PLUR
  • 1.
    2015. 12. 11. 09:42
    Kár, hogy diesel autóval nem próbáltátok ki.