Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

iPon Garanciafutár – Kényelem, mert megérdemlem

  • Dátum | 2009.11.17 15:01
  • Szerző | Svindler
  • Csoport | EGYÉB

A szokásos cikkektől eltérően ma egy kis kitérőt teszünk, és az iPon egyik fontos szolgáltatásával, a Garanciafutárral foglalkozunk behatóbban. A visszajelzések alapján úgy vettük észre, hogy néha nagy a bizonytalanság ebben a témakörben, pedig mindenkit érdekel a dolog, ezért most kiemelt helyet kapott. A könnyebb átláthatóság végett kérdezz-felelek stílusban igyekszünk lefedni a témakört.

Mi az a Garanciafutár?

A Garanciafutár az iPon Computer egyik szolgáltatása, amivel elintézhető a hibás termék garanciális ügyintézése futárral is, így nem kell bejönni személyesen a boltba. A szolgáltatás elérhető Magyarország egész területéről, mi gondoskodunk a termék oda-vissza szállításáról, csak igényelni kell.

Ki igényelheti a Garanciafutárt?

A Garanciafutárt bárki igényelheti a nálunk vásárolt termékek nagy részére. A kivételeket azon márkák termékei jelentik, amiknek saját szervízhálózatuk van, sokszor saját futárral (ilyen például az Acer, de erről bővebben egy összefoglaló táblázat mellett az ismertető végén foglalkozunk). Azonban ha három napon belül kiderül, hogy gond van valamivel, akkor ezen termékek esetében is mi gondoskodunk a szállításról (például pixelhiba garanciás monitor).

Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?

Abban az esetben, ha valaki megrendeléskor házhozszállítással kérte a meghibásodott alkatrészeket/gépet, teljesen ingyen van, egyéb esetben a házhozszállítás díját számítjuk fel (bruttó 2500 Forint). Ha egy termékre már egyszer ki lett fizetve a szállítás díja (akár megrendeléskor, akár garanciális hiba miatt), akkor arra onnantól aktív lesz az ingyenes Garanciafutár, így nem kell többször fizetni érte.

Nem hibás termékre használtam a szolgáltatást, kell ezért fizetnem?

Magyarországon az általános gyakorlat az, hogy ha feleslegesen használja valaki a szervizet, akkor kiszámlázzák a szervízdíjat. Az iPon ennél megengedőbb, mert nem várjuk el mindenkitől, hogy értsen a gépe alkatrészeihez. Ha úgy ítéljük meg (és ez az esetek többsége), hogy a felhasználó nem tudhatott arról, hogy jó az alkatrész és jogosan vélte hibásnak, akkor nem számlázunk semmit, ha ingyenes lett volna a Garanciafutár. Ellenkező esetben a szállítás díját fogjuk kiszámlázni.

Hogyan igényelhetek Garanciafutárt?

Csak az oldalunkon található űrlapot kell kitölteni: Garanciafutár. A bal oldali menüből a főoldalon bármikor elérhető. Nagyon fontos, hogy mindenképpen küldünk visszaigazoló e-mailt arról, hogy befutott-e a kérés. Ha ez valamilyen oknál fogva nem történne meg, akkor e-mail sem fog menni, ez esetben kérjük, hogy töltse ki újra az űrlapot. Volt már rá példa, hogy a böngészőkben található sütik (cookie) akadályozták a küldést, ha többszöri próbálkozásra sem jön meg a levél pár percen belül, akkor érdemes törölni a sütiket. Kitöltésnél nagyon fontos, hogy pontosan kell leírni a hiba okát, bármilyen apró részlet sokat segíthet a gyors elhárításban. Az is előfordulhat, hogy kiderül, nincs is szükség a Garanciafutárra, mert például szoftveres probléma van, és tudjuk a megoldást.

Mi a Garanciafutáros ügyintézés menete?

A megrendelőlap kitöltése után a futár a megadott napon fog elmenni a termékért. A DHL-lel állunk szerződésben, és a pontos időbeosztásukról ők döntenek, így csak a napot lehet kiválasztani. Miután megérkezik hozzánk a termék (ez 1-2 nap), elkezdődik a garanciális ügyintézés. Hibás termék esetén amint kész a javítás vagy megérkezett a cseretermék, értesítőt küldünk e-mailben, majd természetesen futár fogja kiszállítani a jó terméket. Három napon belüli visszaküldés esetén nincs javítás, cseréljük a hibás terméket. Annyit viszont kérnénk, hogy legyen meg minden szép állapotban az adott termékhez, legalább három napig ne dobjuk el például a dobozát. Egyéb esetekben, amennyiben nem megoldható sem a javítás, sem a csere (mert már nem kapható az alkatrész), akkor közös megegyezés alapján dől el hogyan tovább (például felajánlhatunk hasonló értékű terméket, vagy levásárlás lehetőségét, vagy magát a termék értékét).

Mit adjak oda a futárnak?

A Garanciafutár kitöltött űrlapjának egy kinyomtatott példányát (a visszaigazoló e-mailben benne van), valamint a termékhez tartozó számla és garanciapapír egy másolatát, és magát a terméket. Ha a termék a gyártó által adott garanciajeggyel rendelkezik, akkor abból az eredeti példány kell. Nagyon fontos, hogy ha behatárolható, hogy mi hibás a gépben, akkor ne az egész gépet küldje fel, csak az adott terméket. Így megelőzhetőek a szállításból fakadó esetleges károk (bővebben a csomagolásnál).


Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 112.
    2015. 09. 08. 23:55
    Sziasztok!
    Egy egyszerű kérdésem lenne ( lehet kicsit suta is, félreértelmezem a dolgot): a papírokat, garanciajegyet, kitöltött űrlapot a futár kezébe kell nyomni - ahogy az itteni írás állítja- ; vagy pedig, ahogy a garanciarendelésem tájékoztatójában feltüntetik - idézem: A termék csomagolásába helyezzen el ebből a lapból egy példányt, illetve a garanciajegy és a számla fénymásolatából 1-1-et. Olyan esetben, amikor a termék, külön a gyártó által adott garanciajeggyel rendelkezik, (pl. monitorok, notebookok, nyomtatók, stb.) akkor annak az eredeti példányát kérjük mellékelni. "
    Mivel egy ASUS laptopról van szó, a csomagolás az eredeti dobozát jelenti, ahol szintén megtalálható a gyári garanciafüzet. Az én értelmezésemben ide tenném bele a további mellékelt papírokat is, csak nem szeretnék abba a helyzetbe kerülni, hogy a futár elkéri tőlem a papírokat, amik már a leragasztott dobozban hevernek.
    Köszi előre is a segítséget!
  • 111.
    2014. 08. 07. 13:31
    De igazából félig meddig nem is az ő hibájuk hogy túl csúsztak a 15 napon. Mert beszállótóhoz vissza kell küldjék, és a beszállító meg be kell vizsgáltassa a terméket.
  • 110.
    2014. 08. 06. 20:56
    Kicsit suta ez a fórum, mert nyilván többségében vannak a problémák és nyilván iponos még általánosságban sem fog válaszolni.

    Egy dologra biztos jó, a negatív hírnévnek ők sem örvendenek, ezért egyfajta panaszkönyvként tud ez funkcionálni, ami talán rábírja őket az iparkodásra. A rossz hír messzire száll alapon...

    Hozzáteszem, nekem most van először náluk megrendelt termékkel problémám, és eddig úgy néz ki, nagyon kon struktívan zajlik a dolog (mondjuk nem is komplett gép). Lekopogni persze nem merem előre.
  • 109.
    2014. 08. 06. 20:40
    Én 14.06.20-án küldtem vissza a gépemet mert állandóan újra indult.
    Win 8.1 van rajta és hiba van akkor újra indul. Kikapcsoltam ezt a funkciót és egy illesztő programos dll panaszkodott és írta hogy GPU leállt de újra indult (TDU). Újra raktam a gépet minden, de semmi változás. Megrendeltem a futárt. Elvitték kérdezgetem meg minden, alig válaszolnak már elégé ki vagyok mert lassan jövő héten már 8 hete lesz el a gépem. Eddig annyit tudtak mondani hogy Táp egység (náluk le is éget, cserélték) és VGA gyári hibás volt(javítgatni akarják)... Írtam nekik cseréljék ki. Nekem ne hogy javítgatni merjék ... Ennyi pénzért. Erre azt írták vissza hogy első 3 nap cserélik ki azonnal, az után már csak javítják ha lehet... Tegnap írták hogy " A két hibás terméket leadtuk a beszállítónak, sajnos még nem rendezte. Felvettem Velük a kapcsolatot, amint információt kapunk (várhatóan még a mai napon), vagy az ügyintézés időközben lezárul, email-ben azonnal értesítjük Önt.
    Köszönjük türelmét! "
    Azota se írtak ... Ja és teszem hozzá hogy ők elvileg "tesztelték" a gépet még mielőtt kiküldték nekem ....
  • 108.
    2014. 07. 02. 09:02
    Garancia ügyintézés személyes tapasztalatom:
    Videokártya probléma miatt megrendeltem a garanciafutárt, ami az ígértek szerint megérkezett és fel is vitte az árut az iPonhoz.
    Május 15-én visszaigazolták, hogy megérkezett, majd a 28-ai mikor készül el kérdésemre azt írták, hogy 15 munkanap, de igyekeznek a lehetőségeikhez mérten hamarabb elkészülni. A 16. munkanapon június 6-án érdeklődtem, hogy mi a helyzet, amire június 16-án a 2. emlékeztető levelemre válaszoltak, holott a honlapon azt írják, hogy az e-mail-ekre megpróbálnak 1 órán belül válaszolni és inkább ott érdeklődjek, mint telefonon. Persze telefonon is próbáltam, de vagy foglalt volt vagy nem vették fel.
    Ekkor azt írták, hogy a gyártóhoz vissza kellett küldeni és a hétre várják a visszaérkezést. A rá következő héten meg is érkezett és így van az, hogy június 30-án megkaptam a kicserélt terméket és így csak másfél hónapot kellett videokártya nélkül kibírnom. Amit persze nem tettem, mert muszáj volt ez időtartamra másikat venni, amit most adhatok el párezres veszteséggel.
  • 107.
    2014. 05. 22. 18:43
    Sziasztok.
    Szeretnék egy kis segitséget kérni!
    Nemrégen vásároltam itt egy alaplapot e hónap 5.-én hálistennek gyorsan ideért mert 7.-én már megkaptam. A hiba ott jött hogy a processzorfoglalat hibás volt a terméken igy 0 órásan 9.-én visszavitte a futár.
    Azóta írtam vagy 20 e-mailt amiböl 1 re válaszoltak a legutolsóra amiben persze arra intettek hogy várjak még.... Teszem hottá 5.-én rendeltem és ma 22.-e van de semmit nem tudok rolla. Igy se lapom se pénzem.
    Telefonon is probálkoztam de annyit tudtak mondani hogy nem tudjuk..
    Kérdésem az lenne hogy ha valaki járt már igy az kérem mondja már meg hogy menyi idő ennek a cserének a lefutási ideje, mivel nem igen szeretném hogy javitsák ez szerintem érthető, hamár kipengettem az uj termék árát akkor ne egy javitott kókányolt vackot küldjenek vissza...
    Elörre is köszönöm annak aki tud segiteni vagy választadni.
  • 106.
    2013. 12. 10. 15:28
    Annyit szeretnék a cikkhez szólni így 2013 végén, hogy már nem a DHL-el állnak szerződésben,
    "A DHL-lel állunk szerződésben, és a pontos időbeosztásukról ők döntenek..."
    hanem a Sprinter futárral, és itt érdeklődhettek a csomagotokról, hogy milyen stádiumban van éppen stb.: http://www.sprinter.hu/kapcsolat/
    Csak azért írtam le, mert először a DHL-el beszéltem telefonon és ott nem tudták beazonosítani a csomagszámom alapján, hogy mikor jönnek hozzám. Aztán észre vettem a válasz e-mailben, hogy ott már Sprinter van feltüntetve.
  • 105.
    2013. 11. 20. 08:56
    Én ugyanúgy jártam jelenleg mint ROSSER! Vettem 2 hónapja egy HD 7970 Matrix platinumot bár csak most bontottam ki pár napja és próbáltam ki. Egyből kiderült hogy DOA termék! 10-ből 8 bekapcsoláskor nem ad képet és kiírja hogy no signal mikor pedig sikerül nagy nehezen bekapcsolni csíkozódik a kép.REmélem az Ipon gyorsan eljár az ügyben mert nekem is nagyon fontos a mielőbbi cseréje a kártyának mert a munkám miatt nélkülözhetetlen! Tovább nem szeretném ha javított terméket küldenének vissza ugyanis egyértelműen gyári hibás és használhatatlan a kártya.
  • 104.
    2013. 10. 17. 12:30
    Nah, Korrekt -ek voltak az iPonnal,, kicsereltek a DOA termeket egy UJ-ra !!!
  • 103.
    2013. 10. 12. 22:06
    ja es a Garancia szamom :: RMA # 37043

    Hatha megse fognak atverni itt, az iPon -nal , remenykedek.
  • 102.
    2013. 10. 12. 21:47
    2 egyforma videokartyat rendeltem az iPontol. ASUS 7970 Matrix Platinum.

    A celom az volt hogy CrossFire -be kossem oket, mert kell a telyesitmeny a munkamhoz.
    Multheten Hetfon kesodelutan jottek meg, hazhoz szallitassal. Mivel nem volt idom aznap este berakni, ezert masnap reggel kezdtem egyenkent betenni a helyukre, de az eggyik kartya mar az elso pillanatban DOA !!! Csikozta a Monitort mint egy zebra, majd egy perc mulva NO SIGNAL !! egyertelmuen : DOAAA !!

    Azonnal megrendeltem a Garanciafutart, aki masnap jott, elvitte a hibas termeket, es az iPon megkapta,(jott email.). Direkt megkertem szepen az iPont hogy kuldjenek a leheto leghamarabb egy masik (UJ) kartyat mert a termek DOA erkezett, es egyetlen percig sem mukodott. Kifizettem a kartyakert a 2 x 120.420 forintot + szallitast.

    Errefel visszairtak az iPontol hogy a termek bevizsgalas alatt van a 'beszallitonal' ..es eltarthat 15 munkanapig ...

    Azt szeretnem tudni hogy mit lehet egy DOA videokartyan tapogatni 15 napig ? ? mikor a hiba megallapitasa max 2 perc !!
    Azt is irtak nekem hogy majd megkiserlik megjavitani !!

    Na erre nagyon csalodott es merges vagyok mert nem azert fizettem egy zsak penzt az iPo-nak hogy nekem egy 'gyari hibas' termeket probaljon lenyomni a torkomon. !!!!!!

    Irtam nekik, a rma@ipon.hu -ra hogy semmi szin alatt nem fogadok el javitott termeket es kuldjenek egy ujat a multkori DOA helyett !! de erre persze semmit nem reagaltak !
    Eltelt 2 hete, csak egy kartyam van, a penzt kifizettem !!_de UJ kartyat meg nem kuldtek, sem enm irtak !!!

    Nagyon remelem kedves iPon hogy nem fognak rakenyszeriteni hogy mas modszerekhez forduljak, es hogy muszaj legyek a letezo osszes Magyar forumokon elmondani hogy az iPon webaruhaz nem hajlando kicserelni egy videokartyat amely DOA erkezett a vasarlohoz ! ! ! !

    Meg itt a leirasban is valalljak hogy a 3 napon beluli hibas termeket kicserelik, es akkor mi a helyzet Kedves iPon ? ? ? ? >mar a masodik napon jeleztem irasban, hogy a termek DOA erkezett ! ! !

    A turelmem nagyon fogytan van ! ! !

    Nagyon Szepen megkerlek, (megegyszer), legyetek Korrektek !!!!!!!!!!
  • 101.
    2013. 09. 17. 12:49
    Hát Akkor rápróbálunk garijeggyel, köszi
  • 100.
    2013. 09. 17. 11:46
    Hat nem art ha van, de megoldjak enelkul is :-).
    a.
  • 99.
    2013. 09. 17. 11:22
    "Mit adjak oda a futárnak?

    A Garanciafutár kitöltött űrlapjának egy kinyomtatott példányát (a visszaigazoló e-mailben benne van), valamint a termékhez tartozó számla és garanciapapír egy másolatát, és magát a terméket."

    Ezért kérdezem, mert leírásba benne van, hogy kell a számla másolata is.

  • 98.
    2013. 09. 17. 10:03
    Szia,
    Eleg a garanciajegy.
    a.
  • 97.
    2013. 09. 17. 09:33
    Helló.

    Olyan kérdésem lenne, hogy abban az esetben mi a teendő, ha nincs meg a számla csak a garanciajegy?
  • 96.
    2013. 06. 08. 14:35
    Sziasztok!
    Igényelni szeretnék garanciafutárt, de 2013.06.14-én lejár a garancia a termékre, amit szeretnék elküldeni. A futárt ha most "megrendelem", akkor mikorra ér ide hozzám? Most szombat van, legkésőbb keddre ide kéne érnie, mert a garancia lejárta előtt 3 nappal el kell küldeni a terméket. Nektek a megrendeléstől számítva mennyi idő alatt ért oda a futár?
  • 95.
    2013. 04. 08. 17:24
    Rosszul hiszed. Nem akarom csatolni a komplett levelezést, de nekem kellett fizetnem a futárt egyszer Székesfehérvárra, majd mikor kicserélték a kártyát akkor meg vissza. A garanciafutár kérelmemet elutasították ami nem baj, csak akkor annak idején minek fizettem ki. Mért van ez az opció olyan termékeknél is ahol utána érvényesíteni nem lehet.
  • 94.
    2013. 02. 13. 08:18
    Szerintem valamit benéztél

    A törvény úgy szabályoz, hogy te az eladóval (jelen esetben az Ipon Kft.-vel) kötöttél szerződést. Különálló garancialap esetén LEHETŐSÉGED van arra, hogy saját magad küldd el szervizbe a terméket kikerülve ezzel az eladót, amivel időt nyersz. Azonban választhatod azt az utat, hogy visszajuttatod az Iponnak a terméket, akik majd intézik a garanciális ügyintézést.

    Jelezted feléjük, hogy szeretnél élni a garanciafutár szolgáltatással, mert a termék amit náluk vásároltál meghibásodott?
  • 93.
    2013. 02. 13. 05:23
    Pontosabban nem a HP szervizbe mert a HP külsős céggel szervizeltet, így most épp egy harmadik céggel vagyok levelezésben. Nem egyszerű az ügyintézés.
  • 92.
    2013. 02. 07. 19:10
    Nézzétek meg rendesen mire vonatkozik a garancia futár, mert nekem a HP FirePro 4900-ra nem. Pedig direkt ezért rendeltem házhozszállítással pedig jöhetett volna PickPack-al is. Most meg rendezhetem a fuvart a HP szervízbe.
  • 91.
    2011. 12. 03. 13:21
    Helló ! Tavaly karácsony előtt vettem 2 asus laptopot most meghalt az egyiknek a töltője ... Az a kérdésem hogy a garancia az asusnál vonatkozik a adapterre is vagy csak magára a laptopra? Meg ha vonatkozik akkor küldjem a laptopot is vissza vagy elég csak az adaptert?
  • 90.
    2011. 11. 14. 09:53
    Csak LG és Samsung monitorokra van teljes pixelhiba garancia és azokra is csak az első 3 napban.
    Egyébként tudtommal csak akkor ha az ISO 13406-2 Class II-es szabályban foglalt hibák találhatók benne azaz:
    millió pixelenként 2 hibás pixelnél több van. (fullHD-ban asszem 5 sötét vagy világos pixel) millió pixelenként 5 subpixel hiba (piros zöld vagy kék alpixel nem működik)
    illetve csoporthiba ha egy 5x5 pixeles területen legalább 2 hibás pixel található

    De ha biztosabbat akarsz tudni akkor írj az rma@iPon.hu címre azon válaszolni fognak.
  • 89.
    2011. 11. 14. 09:16
    Sziasztok! Tavaly decemberben vásároltam nálatok egy BenQ G2222HDL monitort. Eddig minden tökéletes volt rajta, de megjelent a tetején, középen egy sötét folt. Én Led hibára gyanakszom. Igénybe vehetem a Garanciafutárt? Előre is köszönöm a választ! Szép napot!
    Könyves Zsolt
  • 88.
    2011. 11. 05. 18:43
    Sziasztok!
    Szűk egy éve vettem nálatok egy Dell Inspiron N5010 notebookot. A problémám az vele, hogy néha, bizonyos billentyűi csak akkor működnek, ha konkrétan ráverek. Már többször előfordult ilyen rövidebb időszakokra. Akkor arra fogtam, hogy biztos kosz ment alá. Elég idegesítő a dolog, főleg, hogy egyébként nagyon "könnyűek" a billentyűk. Nem gondolom, hogy egy év alatt normális, hogy ilyen probléma van vele. Ráadásul általában nem is túl gyakran használt billentyűkről van szó.
    Már pár napja az U betűm folyamatosan csak ütésre működik. Nem akarom épp ezzel végleg tönkretenni, de ha lehet, csak ezért nem küldeném fel Debrecenből Budapestre.
    Egyáltalán érvényes ilyen hibára is a Garanciafutár? Lehetséges, hogy egy év alatt tönkremegy egy billentyű? Van esetleg valami ötletetek, amivel próbálkozhatnék? Netán valami szériahibáról van szó? Ha ilyen gonddal használom a Garanciafutárt, körülbelül mennyi idő elteltével kapom vissza a laptopot?
    Csak végső esetben venném igénybe a Garanciafutárt. Gondolom ti sem örültök ha egy ilyen bagatell dolog miatt kell fizetni a futárnak.
    Előre is köszönöm a segítséget!
    Atyi Anita
  • 87.
    2011. 10. 14. 13:14
    Megint itt vagyok...
    Most a videókártyám halt meg (XFX HD4830). Soha életemben nem volt gondom PC alkatrészekkel gari időn belül, de ebben a gépben ez már a második dolog ami elszáll az éven.
    Szeptember 13-án vitte el a Garanciafutár, de még ma, több mint egy hónappal később sem érkezett meg. Írtam nekik emailt, azt írták, hogy javítás alatt van.

    Azért ez már botrányos, mit lehet eddig tökölni egy videókártyával? Nem azt mondtam, hogy a komplett Nagy Hadronütköztetőt javítsák meg. Vagy ha ennyire nem megy nekik akkor miért nem adnak egy másik kártyát? Nem egy hatalmas összeg (20ezer alatti)

    Én ezzel a géppel dolgozok, pénzt keresek. Ezt a kiesést nekem ki fogja megtéríteni?
  • 86.
    lc
    2011. 09. 26. 10:43
    Hello!

    A húgomnak rendeltem egy gépet, és úgy tűnik a táp hibás volt, levágta a külső biztosítékot, majd a húgom azt mondta, hogy égett szagot érez. Szedjem szét az egész gépet és próbáljam megnézni mi mindent ölt meg a táp? Illetve nem kaptam mindenhez dobozt, mert a összeszerelve kértem, és ehhez a géphez csak és kizárólag a memória, a táp, a videokártya, illetve a ház dobozait kaptam meg. Ilyenkor mi a teendő?
  • 85.
    2011. 06. 30. 22:13
    Kösz de ez sem müködik.
  • 84.
    2011. 06. 30. 21:33
    Próbáld ki esetleg a Firefox-ot.
    Nekem müxik vele.
  • 83.
    2011. 06. 30. 21:29
    A "futár igénylése" gomb megnyomása után nem történik semi.Kiprobált böngészök:IE9,chrome,
    töröltem a "Cookie-k"-is.Ilyenkor mi van?
  • 82.
    2011. 05. 11. 14:43
    Sziasztok! Van valami tapasztalat,hogy mennyi ideig vannak benn a cuccok"szervizen".Garanciafutár vitte el az egyértelműen roszz HDD-met.Lassan 1 hónapja nincs semmi hir felőle.Vagy itt is el kell kezdeni a fogyasztóvédelmis tiszteletköröket futni,hogy fél év múlva legyen vinyóm?
  • 81.
    2011. 03. 26. 14:14
    Nyugi ADAMEX én is igy jártam a logitech g35 fülesemmel 20 napja emailt se kaptam irtam nekik és válasz se jött. A vicc a egészbe hogy irtam a magyar logitech kft-ek és kaptam egy emailt amibe ez állt
    (Tisztelt Uram,

    Az első évben a disztribútoraink segítenek a garanciális problémák
    megoldásában.
    Kérem forduljon a termékhez adott garancialevélen található
    disztribútorunkhoz.
    Amennyiben a termék hibás a disztribútor a terméket kicseréli Önnek.)
    Mert ugye tudható hogy a logitechnek nincs szervize és ezért cserélnek.
    Nekem semmi bajom az iPonal mert segitő készek meg minden de most valahogy nagyot csalódtam bennük.Tudom hogy sok a meg hibásodott termék és nem egyszerü a javitás/csere de ez durva már.
    Előre elnézést ha valakit megbántottam.
  • 80.
    2011. 03. 07. 21:01
    Garanciafutár szolgáltatás igényléséhez sajnos nem jó a Mozilla.Még.
    Én is adtam le egy rendelést és vagy IE, vagy Chrome-ot használjatok. Utóbbit még nem próbáltam,de az IE-vel tökéletesen működik.
  • 79.
    2011. 03. 07. 20:50
    Tisztelt iPon!

    Február 27-én vitte el a Garanciafutár a hibás winchesteremet. Másnap megkapta a cégük. Azóta semmit nem tudok róla.
    2 hét alatt azért szerintem meg lehet állapítani, hogy az tényleg hibás-e.
    Legalább kapnék valami feedbacket, hogy mi van vele...
    Nekem ez egy munkaeszköz, szóval nekem ez pénzkiesés Ha tudom, hogy ilyen sok idő, akkor vettem volna egy másikat erre az időre, és nem várom minden nap.

    Ha pedig azért nem tudták 2 hét alatt megvizsgálni, mert annyi hibás terméket küldtek vissza, hogy nincs rá kapacitásuk, akkor elgondolkodnék, hogy miket forgalmazok.

    Remélem nem veszik zokon, csak egy észrevétel egy ügyféltől.
    Köszönettel,
    Hornyák Ádám
  • 78.
    2011. 01. 28. 19:21
    Hi!

    Olyan kérdésem lenne, hogy olyat lehet csinélni hogy adott egy videókártya (zotac geforce gts 450 1gb ddr5) és ugyan ennek a tipusnak az amp edition-jére kicserélni? Vagy amugy van értelme? Vagy ilyen cserét természetesen a kulombozet ráfizetésével nem lehet csinálni. A kártya amugy teljesen jó és másfél honapos csak.
  • 77.
    2011. 01. 28. 15:59
    A garancia futár adatlapot kitöltve semmi nem történik, nem lehet látni, hogy elment-e az igénylés!
    Javaslat?
  • 76.
    2011. 01. 20. 14:08
    Email-ben elküldtem a futár rendeléshez az adataimat.
    Kaphatnék egy értesítést hogy oké vagy sem.
    Köszönettel
    Lukácsi Tamás
  • 75.
    2011. 01. 20. 12:38
    Na megoldodott!

    GOOGLE CHROME-t használjatok!!!!

    "ThePoweR - 2010-08-25 17:42:15-HSZ"
  • 74.
    2011. 01. 20. 12:23
    Hát én csinálhatok bármit semmi nem segit.
    Már vagy 6x töltöttem ki az igénylö lapot, nem müködik a 'FUTÁR IGÉNYLÉSE' gomb.
    Na most akkor mi van?
    Milyen Garanciális szolgáltatás ez?
  • 73.
    2011. 01. 19. 19:10
    Mukodik, vmi hibauzenet? Cache /gyorsitotar/ torles esetleg? Ha nem megy, akkor mail legyszives. koszi a.
  • 72.
    2011. 01. 19. 19:04
    Hiába kattintok a "Futár rendelése" gombra nem történik semmi.
    Működik egyáltalán ez a szolgáltatás ?
  • 71.
    2011. 01. 19. 15:12
    Működik a futárszolgálatatás célszerű eggyel későbbi napra rendelni. Naponta nagyon sok rendelés érkezik ma is már 6.-at regisztáltuk.
  • 70.
    2011. 01. 19. 15:00
    Nem mükszik a garanciafutár oldal !

    "FUTÁR IGÉNYLÉSE" gomb után vissza visz ugyanarra az oldalra és nem történik semmi!

    Tesztelve:
    Internet explorer , Firefox, Opera alatt !!!
  • 69.
    2010. 12. 05. 11:58
    Tisztelt Ipon Computer Kft!

    Kuik Marcell vagyok és egy erőteljes problémám,garanciális megoldási javaslatával fordulok Önökhöz!
    A mai napon a (2010.11.19-én vásárolt) kingston 4096mb ddr 1333mhz cl9 kit kvr1333d3n9k2/4g típusú memóriamodulom, kiégett (az egyik modul) és alaplapomon (asus p7h55-m a8m0ac285564) ezáltal apró,
    de égett sérülés következett be (asus p7h55-m a8m0ac285564). Az Önöknél vásárolt cikkeket nem használom még egy hónapja sem. Szerettem volna igénybe venni garancia-futárukat is, ám természetesen
    a választható kiszállási időpontok megegyeznek munkaidőmmel. Eddig maximálisan meg voltam elégedve az Önök által biztosított cikkekkel, ám bizalmam megrendült, mivel a megvásárolt tételeket direkt beszereléssel kértem.
    Fel fogom hívni, az Önök ügyfélszolgálatát, és be is fogok menni önökhöz gépemmel, mert a memóriamodul mellett az alaplapot is szeretném kicseréltetni. Természetesen telefonos vagy,e-mail-es egyeztetés után.
    Regisztráltam honlapjukra, elérhetőségeimet is megadva természetesen.

    Választ természetesen mindenképpen várok a leírtakra, és bízom benne, hogy garanciámat érvényesítve mihamarabb megoldódik problémám, Önök által.



    Tisztelettel,

    Kuik Marcell


    Küldtem Önöknek privát e-mailt is, de problémám nem tűr halasztást, és a vasárnapi tehetetlenség arra késztet, hogy itt is jelezzek.
  • 68.
    2010. 11. 13. 10:06
    Nem kérem vissza árát, inkább cserélni kellene. Kell az a 6 SATA port!

    Ha nem lenne az az alaplap ami kell,akkor már néztem más gyártónál alternatívát.

    Már írtam mailt a ipon@ipon.hu-ra. Írjak a másik mail címre is (rma@ipon.hu)? Vagy várjak míg visszaírnak.
  • 67.
    2010. 11. 13. 09:26
    Hétvégén nem dolgozik a futárszolgálat, kérd a munkahelyedre vagy valakiére a családban és meg van oldva.

    "miroon
    2010. November 09 19:57
    60.
    Sziasztok.
    Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy hétvégén is dolgozik a garancia futár? csak mert nincs itthon senki hétköznap.."
  • 66.
    2010. 11. 13. 07:38
    Szia,
    Sajnos gyartok, illetve a nagyker is tud keverni, nehez egyenkent minden reszletet ellenorizni, termeszetesen ha futarral rendelted, ingyen csereljuk, vagy esetleg visszafizetjuk, ahogy kenyelmesebb.
    koszi, a.
  • 65.
    2010. 11. 13. 06:51
    Sziasztok!

    Sajan megjártam azzal, hogy nem azt küldték, ami nekem kellett volna.

    Nekem ez kellett volna :http://ipon.hu/webshop/product/_gigabyte_ga_ma74gm_s2/27403

    A lényeg a 6 SATA port és a szofveres RAID. Amit én kaptam, azon csak 4 SATA port van.

    Mielőtt megrendeltem rá is kérdeztem, hogy melyik kapható...

    Remélem van rakáron a 6 SATA portos és ki tudják cserélni.
  • 64.
    2010. 11. 11. 10:15
    Hali újra! Elég volt nekem egy adatmódosítás az adatlapon és így is írható lett a mobiltelefon mező. De köszi a tippet. Szép napot!
  • 63.
    2010. 11. 10. 19:42
    Szia! Én újraregisztráltam, és utána már be lehetett írni a telefonszámot.
  • 62.
    2010. 11. 10. 16:39
    Hali! Nálam szintén ugyanaz a probléma: mobiltelefonszám mező egyik böngészőben sem kitölthető...
  • 61.
    2010. 11. 09. 21:02
    Sziaztok. Én is igényelni akartam a garanciafutárt, de nem engedi a mobilszámot beírni, és mivel csillagos, nem lehet így igényelni. Próbáltam több böngészővel (IE, Mozilla, Google Chrome), de shol se engedi. Plusz másik gépen is próbáltam. Felhívtam őket, azt mondták, náluk működik...
    Mit lehetne csinálni? Előre is köszi.
  • 60.
    2010. 11. 09. 19:57
    Sziasztok.
    Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy hétvégén is dolgozik a garancia futár? csak mert nincs itthon senki hétköznap..
  • 59.
    2010. 11. 01. 12:19
    Sziasztok!

    MSI VR 630 típusú notebookot vásároltam az oldalon keresztül tavaly májusban, és olyan problémák jelentkeztek rajta, hogy az akkumulátor feltöltés után 20 percet bír ill. hetente 1-2 alkalommal fehér képernyő kíséretében lefagy, úgy hogy csak a power gombbal tudom újraéleszteni. Ezen kívül még a táp hűtése is eléggé hangos lett...

    Ilyen problémákra érvényes a garancia?Ill meddig tartana a szervizelés?
    Előre is köszönöm a választ!
  • 58.
    2010. 10. 27. 13:19
    Kedves vásárló, leggyorsabban a vonalaink túlterheltsége miatt e-mailben tudunk válaszolni ez a visszakövethetőség és a minőségbiztosítási okok miatt is nagyon fontos. Legnagyobb hangsúlyt erre is helyezzük hisz minden e-mailre 1órán belül válaszolunk nyitvatartási időben.
  • 57.
    2010. 10. 27. 11:55
    Üdvözletem!

    A gépem a következő összeállítás->

    Novemberben vettem az ipontól:
    SAPPHIRE HD5870 1GB GDDR5 PCIE

    Februárban vettem az ipontól:
    GEIL Value 4096Mb DDR3 1333Mhz CL7 KIT
    INTEL Core i7-860 2.80Ghz 1156 BOX
    MSI P55-CD53

    Már az elején is fura dolgokat művelt a gép, néha kifagyott terhelés közben, de mostanában rendszeresen fagy játékok közben (pl. Borderlands), de a Furmark is kinyírja röpke 30 másodperc alatt. Először a tápra, vagy a VGA-ra gyanakodtunk (vettem is egy jóval nagyobb másik Chieftec tápot az előző helyett, CFT-750-14CS), de aztán kiderült, hogy valószínűleg a RAM-ok hibásak. Memtest86+ auto USB boot után már a negyedik fázisban talál 26 súlyos hibát.

    Két kérdésem lenne:

    - Ilyenkor mi a teendő?! Küldjem vissza garanciafutárral a RAM-okat?! (Gondolom hetekbe kerül mire cserélik és addig RAM nélkül marad a gépem.)
    - Ki tudnák-e cserélni más típusra (nem GEIL), ami biztosan 100% jó ebbe az alaplapba a gyártó oldala szerint (ráfizetek ha kell)?! Semmiképpen nem szeretnék több problémát ezzel, főleg mivel a munkámhoz is használom a gépet.

    Előre is köszönöm a válaszukat!
  • 56.
    2010. 10. 26. 14:12
    Sziasztok


    Nekem is lenne 1 kérdésem/megjegyzésem, hogy miért nem lehet telefonon értekezni pl.: Répási Tamással, vagy illetékessel a garanciával kapcsolatosan. Mert a központi telefonszámon azt a felvilágosítást kaptam, hogy KIZÁRÓLAG E-MAIL ÚTJÁN LEHETSÉGES A GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS.


    Vagy csak addig fontos a vevő, míg kifizeti a terméket?

    Köszönöm !

  • 55.
    2010. 10. 26. 12:11
    Amennyiben 3év van a termékre akkor nálunk lehet érvényesíteni a garanciát a teljes garanciaidőben.1éven túli vásárlásnál az ügyintézés esetleg hosszabb időt vehet igénybe mert nehezebb beszerezni az alkatrészt vagy a cserdarabot(a gyártó bármilyen meghibásodást tud javítani).Köszönjük Türelmét ahogy megjött természetesen értesíteni fogjuk.
  • 54.
    2010. 10. 26. 12:00
    Szia!

    Látom neked is ilen alaplapod van. Nos BIOS frissítés meg volt ki is kapcsolt a gép utána.
    At csodálom nem frissítés közben szált el. Annyi változott, hogy az USB-s eszközről való Bootolás begyorsult jelentősen.

    Másik kérdésem nekem is, hogy 3 éve garancia esetén az ipon vállalja az 1 év utáni garanciát vagy azt áthárítják a vevőre hogy oldja meg a gyártóval pl.: Gigabyte esetén?
    Mert a gari levelen 3 év garancia van gondolom én naívan akkor ez az iPonnál érvényesíthető?

    Most 20 nap telt el 14 munkanap és még sehol semmi a garanciális ügyintézésről csak röviden enynit tudok modnani.


  • 53.
    2010. 10. 25. 15:27
    Sziasztok!

    Szeretnék érdeklődni, hogyha nekem csak egy hiteles számlamásolatom van, az is csak e-mailben egy "garanciás" kollégától, akkor esélyem sincs igényelni garanciát illetve garanciafutárt? Még sosem kellett igénybe vegyem, pedig a lapom, tápom, és vga-ám "idevalósi".
    (Egyébként egy Asus P5Q3-ról volna szó, ha jól emlékszem az asus lapokra 3 gar. szokott lenni.)
    A választ előre is köszönöm.
  • 52.
    2010. 10. 24. 13:47
    Szia

    Nemtom honnan gondoltad, hogy törlésre kerül, nem fog megnyugtatlak. Jól tetted, hogy leírtad a gondodat. Az a véleményem a dologról, hogy szerintem nem az a baja. Ugyanaz a lapom van, és az a borda igen, tényleg rossz helyre lett téve. Nekem is billeg egy kicsit, de az csak simán egy fet hűtő, attól a lapnak baja nem lehet, tehát nem valószínű, hogy hardware-es meghibásodás lenne a baja. Ott valami más probléma lehet sajnos. Nem tudom mikor vehetted a lapot, biztos nem tegnap Bios-frissítést nemtudom csináltál-e rajta? Az egy próbát megérne, bár hogy már visszaküldted, így az már mindegy. Én sok szerenécsét kívánok neked, hogy minden rendben történjen a lapoddal, és biztos, hogy nem lesz fennakadás.
  • 51.
    2010. 10. 24. 13:18
    Sziasztok !

    Nos gondolom törlésre kerül a bejegyzésem, de nagyon kíváncsi lennék kinek mi a tapasztalata a garival kapcsolatosan?

    Nekem 2010.okt. 6-án a délutáni órákban lett az alplapom személyesen bevitettve egyik ismerősömmel által az iPonhoz. Mellékeltem 1 szakvéleményt az egyik közeli számítástechnmika szaküzlet és szervíztből, mivel ott vizsgáltattam be mi baja lehet a gépemnek. Amikor bevitte barátom ott nézgették az eladók sőtt levették a chipset hűtőt is az alplapról, mert billeg és biztos az a baja. Nos aki ismeri a Gigabyte 785GT-UD3H-t az tudja ez ilyen, mivel pont a PCI-E 16x vonalába van a borda. Azóta most a héten már annyi derült ki, hogy elismerik valóban hibás az alaplap (11 munkanap után) és megjavítják, mert új már ebből nem kapható.
    Állandóan fagyott, sőt a végén már el sem indult, csak felpörrent a venti kikapcsolt - nem tudom ezen mit lehet megcsinálni?

    Én kérdeztem, hogy most az a gond, hogy nem akaráják kicserélni, mert újban már nincs is ilyen alaplap? Vagy nem akarnak veszíteni rajta és az a gond, hogy drágább lenne az új?

    Hajlandó lennék az akkori vétel ár és a mostani új termék ára közötti különbözet kifizetésére is - bár szerintem nem ez a legkorrektebb 2.000Ft-os tételnél.

    Mindenki rijogat aki itt garanciáztatott 3 hét és majd visszakapom a rossz alaplapom minden tartozékoktól mentesen, mert járt már így..

    Remélem megoldódik a granciális ügyintézésem, de szolgáljon tanulságul mindenkinek.
    És ezzel csak az ügyintézők figyelmét szertném felhívni, hogy azért egyértelmű dolgoknál mire kell még várni?
  • 50.
    2010. 10. 02. 15:35
    Sziasztok !

    Van egy érdekes alaplapom lassan 1 éves lesz 785GT-UD3H Rev. 1.0 furcsa dolgokat művel.
    Amikor rájön a hűlyeség, akkor magától ki kapcsol újra indul vagy épp szinte be sem lehet kapcsolni mert egyből kikapcsol.
    Ezt mióta nálam van már párszor eljátszotta legutolsó esemény útán ment vagy 3 hónapot hibamentesen.
    Már elkönyveltem ahogyn em rég előjött a hiba biztos táp baja van (Chieftec GSP 450AA-101A), aztán vettem egy vadonat új LC Power LC500H-12 (ha jól emléxek a típusára) tápot.
    Ezzel 2 napiog ment már amennyit időm engedi, hogy gép előtt üljek itthon.
    Aztán elkezdte újból a hűlyeséget a vadi új tápegységgel.Erre visszatettem a "kiselejtezett" GSP-450AA-t és azzel is azt csinálja (bekapcsolom egyből ki is kapcsol). Bevizsgáltattam a kölei számtech boltban szakvéleménnyel a keezemben. És most így állítok, eddig szerencsére sose kellett gariztatnom iPonnál.
    Garancifutárom elvileg ingyenes, mert futárral rendeltem annó. Mivel elég bizonytalan a hibajelenség bízok benne gördülékenyen lezajlik a garancia. Vagy egyszerűbb ha kersk ismerőst aki beviszi személyesen, hogy még véletlenül se számlázzanak rám szervízdíjat.
    Bár félek benne rámterhelnek vmi szervízköltséget.

    Mit javasoltok?
    Személyesen meddig lehet bevinni hozzátok?
    Én momentán 210km-re lakok csak más által tudom eljutatni, HA eltudom..
    Jah a másik, hallottam PH-n keringenek dolgok ha most én eredeti cuccokal felküldöm saját dobozában akkor majd visszakapok barnadobozban, tartozékok nélkül vmit?
    Nyalván én is így várom el hogy eredeti csomagolásban teljes tartozékaival jöjjön vissza.
    De ha nem szükséges nem rakok bele semmi tartozékot vagy akár másik dobozban is feltudom dobni (csak szeritnem az eredeti dobozan van a vonalkód).

    Előre is köszönöm válaszotokat !
  • 49.
    2010. 08. 26. 10:22
    A Pick-Pack-osoknak nem jár a díjmentes futár ,csak ha kifizetik a szállítási költséget.
  • 48.
    2010. 08. 26. 09:23
    A garanciafutárral kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy egy megrendelt és valamely Pick-Pack ponton átvett termékhez is ingyen igényelhető-e?

    Nem találtam a GYIK menüpont alatt erre vonatkozó információt.
  • 47.
    2010. 08. 25. 18:06
    háromszor kaptam visszaigazolást is, a termék egy tv-tuner 24 hónap garanciával tehát nem értem miért nem jönnek.
  • 46.
    2010. 08. 25. 17:59
    Én is már többször igénybevettem a szolgáltatást minden rendbe volt. A gari is gyorsan és rugalmasan ment két srác van ott mindig segítettek mindenbe. Aki az e-mailekra válaszol (még hétvégén is) nagyon türelmes és segítőkész le a kalappal ! Csak igy tovább Ipon én is mindig mindenkinek csak őket ajánlom !
  • 45.
    2010. 08. 25. 17:44
    Egy vélemény: Teljes mértékben meg vagyok elégedve a szolgáltatással. Remélem nem lesz rá szükségem, hogy többször használjam, de ki akarná Már csak ezért megérte innen rendelnem az új gépemet. Ajánlani fogom a webshopot ismerőseimnek is az egyszer biztos!
  • 44.
    2010. 08. 25. 17:42
    Gondolom figyelmesen elolvastál mindent. Sütiket törölted stb. Egyébként ami nincs csillagozva azt is töltsd ki pl a gyári szám és a rendelési szám. Visszaigazoló email egyből jön hogyha sikeresen megrendelted a futárt. Google Chrome-al próbáld meg. Firefox elég rosszul kezeli. IE-vel nem próbáltam.

    Nem az ipontól vagyok(csak azért írom hogy nehogy megsértődj mert letegezlek ) csak én is most rendeltem garanciafutárt. Meg is jött ma ahogy kértem.
  • 43.
    2010. 08. 25. 17:31
    Milyen néven rendelte a futárt ? Sajnos a DHL-t nem mi szabályozzuk nekik miden igényt továbbítunk.
  • 42.
    2010. 08. 25. 17:28
    A garanciajegyen rajta van,hogy külső garancia jegyes terméket a szekszervizbe kell szállítani, illetve a cikk eleje is evvel a támával foglalkozik
  • 41.
    2010. 08. 25. 17:24
    megrendeltem a garanciafutárt kaptam visszaigazolást , nem jött. írtam egy emailt, kaptam egy választ és egy másik időpontot, nem jött.megrendeltem még egyszer most sem jött a futár . ezek után nem tudom mit tegyek de valószínű erről az oldalról többet soha nem rendelek és nem is ajánlom senkinek.többet nem írok mert azért eléggé be vagyok rágva........................
  • 40.
    2010. 04. 30. 16:57
    "Mielőtt elindulnak a nagy összeesküvés-elméletek, nem leadni szeretnénk a garanciáztatás terhét a vállunkról, hiszen ha bárki behozza hozzánk ezeket a termékeket, mi foglalkozunk velük"
    Én ezt nem tapasztaltam, a tegnapi nap folyamán vittem be egy laptopot de a segítség csak annyi volt, hogy kinyomtattak egy térképet, hogy megtaláljam a szervízt. Magyarán le*******ják mert, a termékkel semmit se foglalkoztak. Kár, hogy vásárláskor erre nem hívják fel a figyelmet. Így az internetes vásárlás nem is a legolcsóbbnak számítható, hiszen ha elromlik a termék, akkor akár 300 km-t is utazhat az ember nem kevés költséggel és utánnajárással

  • 39.
    2010. 03. 28. 23:26
    Szia Valaki!
    Van egy MSI notebookom, amit karácsonyra kaptam. A bal "egér"-gombja nem működik. Ezzel visszaküldhetem garanciafutárral? Hol találom a listát, hogy mely termékeket kell a saját szervízébe küldeni?Köszi a választ!
  • 38.
    2010. 03. 22. 16:55
    kétlem hogy direkt összekarcolna egy vadi új monitort hogy aztán kicseréljétek egy ugyan olyanra sztem
  • 37.
    2010. 03. 22. 16:46
    Képeket küldj az RMA-ra a karcok irányából és elhelyezkedéséből könnyen meg lehet állapítani hol került az rá.
  • 36.
    2010. 03. 22. 16:45
    Nem névre szól ,hanem termékere ,igénybe veheted a futárszolgáltatást.
  • 35.
    2010. 03. 22. 13:48
    Sajnos a monitorom (LG W2243T-PF) kijelzője karcosan érkezett. Egy elég mély 1cm-es és egy kisebb pár mm-es van rajta. Van esély, hogy kicseréljék? Hogy tudnám bebizonyítani, hogy nem én karcoltam össze? Félek esélytelen...
  • 34.
    2010. 03. 03. 18:51
    Szia

    Érdeklődnék, hogy a garancia névre, vagy a termékre szól-e? Ugyanis vásároltam egy eredetileg nálatok vásárolt HDD-t és sajnos meghibásodott. Éppen ezért szeretném megtudni, hogy ennek ellenére a garanciafutárt én is igénybevehetem-e, mivel nem az én nevemre szól a szla. és ha igen, akkor milyen feltételekkel?

    Üdv
  • 33.
    2010. 02. 26. 11:19
    Az Acer futárszolgálat az összes gyártó között hidd el a legjobb leggyorsabb a UPS-el vannak szerződve aki precíz és 2hétnél még többet nem kellet várni.



    Bámilyen garis kérdése van bárkinek nagyon szívesen válaszolunk az erre kialakított Garancia Topicba :

    [LINK]
  • 32.
    2010. 02. 26. 11:17
    A hibás terméket kérlek ugyan úgy vissza tudod juttatni,és kicseréljük. Otthon te is megtudod nézni,hogy hibás-e a Samsung merevlemezek esetén a gyáritesztprogram ESTOOL a WD esetén a DLGDIAG minden ilyen jellegű program a gyártó oldalán díjmentesen elérhető.Itt ezek adnak hibakódot is.A garanciálisügyintzés általában másfél hét szokott lenni.
  • 31.
    2010. 02. 26. 11:09
    Sajnos ,ha lejárt a garancia akkor az Iponon keresztül nem tudod intézni,a gyártóval kell felvenned a kapcsolatot.
  • 30.
    2010. 02. 25. 22:16
    Én annyit fűznék az egészhez, hogy a 0 perces acer notimat nagyon nagy örömmel küldöm ki csehekbe, ÉN telefonálgattam 2 helyre is és ÉN fogok érdeklődni a noti iránt TELEFONON! Kellemetlen! Holnap egy ugyan ilyet veszek ismerősnek, ha azzal is ez lesz soha többet acert!
  • 29.
    2010. 01. 28. 12:09
    Tisztelt Ipon!

    A garanciális csere, az a hibás termék kicserélése egy használt termékre szól, vagy egy újra, ami a garanciális csere fogalmába beletartozik? Ma kézhez kaptam a kicserélt 500GB-os winchestert, de használtan és az sem teljesen "hibamentesen". Lefuttattam egy gyors tesztet és ezt kaptam:

    A lemez felületén található 6 hibás szektor, mely(ek) tartalma a tartalék területre lett áthelyezve.
    A lemez felületén található 1 gyenge szektor, mely(ek) későbbi használat során áthelyezésre kerülhet(nek).

    A másik dolog pedig, hogy az előző tulajdonos személyes dolgai(képek, naplózott beszélgetések) is rajta maradtak, amiket természetesen letörlök (meg se néztem őket), csak furcsállom kicsit a dolgot. hogy hogyan is maradhatott rajta, hiszen elvégre ezt is meg kellett nézniük, hogy nem-e hibás terméket küldenek garanciálisan a hibás termék helyett.

  • 28.
    2010. 01. 15. 12:16
    Üdv!

    Azt szeretném megkérdezni, hogy a garanciális ügyintézés mennyi időt vesz igénybe? Egy meghibásodott winchestert küldtem be, 2009.12.28-án és 30-án jött az e-mail, hogy a garanciális ügyintézés folyamatát megkezdték. Ebben a hónapban várhatok még esetleg valami fejleményt a elromlott termékkel kapcsolatban, vagy kénytelen leszek addig is egy új winchester beszerezni?
    Előre is köszönöm a választ.

    Üdv,
    Norbert
  • 27.
    2010. 01. 13. 19:20
    hello
    Ha lejárt a 12 hónap ipon garancia,de a termékre van még pár hónap(év) gyártói garancia akkor ugyan ide a garanciafutárhoz kell fordulni?
  • 26.
    2010. 01. 13. 09:13
    Ha nem kaptál e-mailt akkor nemjön a futár mert nem sikerült az igénylés. Próbáld meg újra és amikor kitöltötted az adatokat és rámentél a rendelésre, kiír-e egy zöld szöveget hogy Garancia futár megrendelve vagy hasonló? Ha nem, akkor azt tudom ajánlani hogy másik internet programmal (Mozilla Firefox v Internet Explorer) nemtudom melyiket használod. De ha úgy sem sikerül akkor email-en kellene a kapcsolatot felvenni a garanciásokkal: rma@iPon.hu
  • 25.
    2010. 01. 13. 08:54
    Hali!

    Behalt az MSI RX3850-es videokarim, garanciafutár menüpont alatt kitöltöttem az ürlapot, de semmi visszaigazolás nem történ, ez már pár napja volt, a mai dátumot adtam meg idöpontnak, most csomagolnám de benéztem ide és most látom h van probléma nem tudom kinyomtatni mivel nem katam mail és nyomtatom sincs, most akkor jön a futár ma v sem? számla száma 2009/32109 ha igy be tudtok azonositani.
  • 24.
    2010. 01. 01. 12:05
    JuDEATH:

    Valószínűleg már megoldódott a gondod, de azért leírom, hogy szubpixelhibás a monitorod. Tehát nem egy egész pixel világít folyamatosan, hanem csak egy szubpixel a három közül, vsz. a piros. Fehér alapon ez azért nem tűnik fel, mert akkor amúgy is világít mindhárom alapszín (szubpixel).
  • 23.
    2009. 12. 22. 12:56
    Fél órája hozták házhoz az új monitorom, amin beüzemelés után észrevettem egy világító narancssárga pontot (feltételezem pixelhiba), de fehér alapon semmi baj nincs, csak ha sötét a háttér. Hogy derítsem ki, hogy tényleg pixelhiba és teljes mértékben járjon a 3 napos pixelhiba garancia? Karácsony előtt ez így elég kellemetlen!
  • 22.
    2009. 12. 03. 10:28
    15munkanapnál semmikép se több
  • 21.
    2009. 11. 29. 23:16
    Novi Sad: Táncsak meglehet oldani valahogy, hogy kibírd nyomtatni(iskolában, fénymásoló üzletben, esetleg valami ismerősnél), vagy esetleg szépen lemásolod kézzel az egészet egy A/4-es lapra.
    Megjegyzem valszeg holnap én is szólok garifutárnak, mert esélyes, hogy vidkártyám bemondta az unalmast.
  • 20.
    ayr
    2009. 11. 26. 15:31
    Hello! Eddig nekem is jók a tapasztalataim a garifutárról. Esetleg arról tudtok infót adni,hogy gigabyte alaplapoknál kb mennyi ideig szokott tartani az eljárás?
  • 19.
    2009. 11. 21. 15:10
    Az MSI-től függ de átlagban 2hét szokott, keresd az albacomp országos szervizhálózatát a gyorsabb ügyintésért.
  • 18.
    2009. 11. 21. 10:21
    Nekem asszem nyáron 3 hétbe tellett. Az új alaplap érdekes módon talán csak két hét volt. Lehet, hogy csak azért, mert én már törzsvendég vagyok! :lol:
    Most is szar a gép.
  • 17.
    2009. 11. 21. 09:49
    Helló!
    Kb. egy éve vásároltam egy MSI EX600 típusú notebookot ami naponta háromszor "kékhalálal" újraindul, illetve az utóbbi időben felmelegedése után non stop lefagy. Szóval egyhuzamban 3 óránál tovább nem használható mert mindig történik valami. A gépet szervízve is bevittem már(belenyulva nem lett, hogy a gari aktív maradjon), ahol memóriahibára gyanakodtak. Ilyen problémák esetén mennyi ideig tartana a szervízelés?
    A választ előre is köszönöm!
  • 16.
    2009. 11. 20. 14:57
    Mit adjak oda a futárnak?

    A Garanciafutár kitöltött űrlapjának egy kinyomtatott példányát (a visszaigazoló e-mailben benne van), valamint a termékhez tartozó számla és garanciapapír egy másolatát, és magát a terméket.


    Annyi kérdésem volna ezzel kapcsolatban hogy mi van akkor ha nekem nincs otthon nyomtatóm és nem is tudom valamilyen okból kifolyólag kinyomtat(tat)ni? Enélkül lehetetlen az ügyintézés?
  • 15.
    2009. 11. 19. 23:28
    Emlékszem az esetre: a csereigazolás visszajuttatása után három nappal mi küldtük a csereterméket (ami mellékesen egy sokkal újabb és modernebb monitor volt), a garanciajegy és a garanciális rendezés a doboz tartalmát kell képeznie. Ha ez útközben kiesett arról nem mi tehetünk (de nem is igazán szokott a doboz belsejéből kivándorolni), ám természetesen korlátlan mennyiségbe tudjuk pótolni ezeket az iratokat. Sajnos az, hogy a szakszerviz leterheltsége miatt későn állítanak ki egy csereigazolást az tőlünk független, de mi megteszünk mindent hogy ezek után maximálisan kárpótoljuk az ügyfelet, ami jelen esetben például egy fejlettebb monitort jelentett. Igazából nem értem mi a gond...
  • 14.
    2009. 11. 19. 22:25
    Hali hiába küldtem e a dokumentumokat hogy mi kell de nem elösször nem kaptam meg sem a garit sem a számlát ....
  • 13.
    2009. 11. 18. 21:45
    Tényleg jó itt az Ipon-nál a gari.
    Most vettem egy tápot, és szerintem elírták.
    720 hónapot kaptam rá.
    Ha valami baja esetleg lesz, majd a dédunokám beviszi megnézetni.

    Viccet félre téve, jó dolog tényleg.
  • 12.
    2009. 11. 18. 09:04
    Örülök, hogy így letisztáztátok, mert eddig kb annyit tudtam a garanciafutárról, hogy van.

    Köszönjük a cikket!

  • 11.
    2009. 11. 18. 06:59
    Hello,
    Koszi a velemenyeket Van par "belsos" garis info, lehet a jben azokat is ide postoljuk, hatha erdekel valakit.

    Peldaul en is csak most hallottam, hogy a Geil DDR3-as memoriai kozul alig par mukodik AMD es Intel i7-es konfigokkal, a legtobb csak egy-ket regebbi P45-os es i5-os konfiggal megy, meg nem tudjak miert, szoval ovatosan veluk /egybol csereljuk persze, de ki akar szivni vele/.
  • 10.
    2009. 11. 18. 04:44
    Nekem csak jó tapasztalataim vannak az IPON-os garanciafutárral, kétszer vettem igénybe,mindkétszer korrekt volt az ügyintézés,ajánlom mindenkinek.
  • 9.
    2009. 11. 18. 00:07
    Korrekt összefoglaló, Ja és IPON a leggjobb.
  • 8.
    2009. 11. 17. 20:45
    Svindler: köszönöm.
  • 7.
    2009. 11. 17. 20:24
    cousin333: szerkesztettem az üzeneted egy válasszal, de mentés után eltűnt minden, amit te írtál és amit én is... Röviden a lényeg: az nem a garanciához tartozik és a belső fórumban van rá téma, holnap válaszol egy kolléga és elküldöm neked a linket rá.

    Insignia: köszi az infót, frissíteni fm a cikket, és berakom a linket

    Prohlep: tényleg jó ötlet, oda fogjuk rakni, köszi
  • 6.
    2009. 11. 17. 20:04
  • 5.
    2009. 11. 17. 19:28
    http://rma.asus.de/pick_eu/h/

    asusnál inkább ajánlanám ezt a linket garis ügyintézés bejelentéshez valahogy a cirma kft-nél telefont nemtudják felvenni... az amikor 1 héten át hivogatom őket óránként 2x és nemsikerül felvenni nekik a telefont , amikor felhívom ezzel a problémámmal az asus magyarországot hogy nemvagyok pesti így nemtudom bevinni a hibás készüléket a cirmához és ott elintézni garifutárt meg rendelni se tudok mert nemveszik fel munkaidőben a telefont... erre csak annyit mondtak hogy rendeljem meg a garinciális szolgáltatást a fent említett linken...
    Az Asus Magyarországi képviselete tisztában van vele hogy szerződtetett szervízhálózatuk telefn nem érthető el... és gyakorlatilag én nem vettem észre hogy bármit is tettek volna ez ügy érdekében...
  • 4.
    2009. 11. 17. 19:20
    Nekem eddig csak 1x kelett használnom a garifutárt de 1 hét alatt kicserélték szal eddig kb itt volt a leggyorsabb gariztatásom
  • 3.
    2009. 11. 17. 18:54
    ez nagyon franko ötlet
  • 2.
    2009. 11. 17. 18:14
    Nekem is tetszik az összefoglaló: elég részletes, de mégsem hosszú.

    Javaslom, hogy a bal oldali menü GARANCIAFUTÁR pontjától elérhető [LINK] oldalra tegyetek egy linket erre a cikkre.
  • 1.
    2009. 11. 17. 16:13
    franko lett ez az összegzés!