Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

HyperX Cloud Revolver sztereó headset - szinte tökéletes

  • Dátum | 2016.04.29 09:01
  • Szerző | Morte
  • Csoport | MULTIMÉDIA

A gamer fejhallgatók között kiemelkedően jó minőségű, és kitűnő ár-érték aránnyal rendelkező eredeti HyperX Cloudot, és hasonló kvalitású utódját, a HyperX Cloud II-t a HyperX még a Qpadtól licencelve készítette el. A termékcsalád legújabb tagját, a HyperX Cloud Revolvert már az alapoktól teljes egészében ők tervezték; ez az új fejhallgató új meghajtókat, új mikrofont és teljesen új külsőt is kapott. Tesztünkben a jack csatlakozós sztereó headsetet teszteltük, amely nálunk május környékén jelenik meg, 120 dollár körüli áron (itthon közel 40 ezer forint lesz). A másik, USB-s hangkártyás, 7.1-es változat, a HyperX Cloud Revolver S valamivel később kerül a piacra, és 150 dollár körüli áron lesz kapható.

Csomagolás, tartozékok, külső

Tesztalanyunk elegáns, fekete-vörös színekben pompázó csomagolásban érkezett, amelyről megtudhattuk, hogy PC, Mac, PS4, Xbox One, Wii U és mobiltelefon kompatibilis, továbbá, hogy a Kingston szponzori munkájának köszönhetőn profi eSport csapatok hivatalos headsete. A csomagolás külső része egy erős kartonból készült tok, amelyből fiókként kihúzhattuk a headsetet és tartozékai tartalmazó fekete, ezüst színű HyperX felirattal ékesített mutatós díszdobozt. A levehető tetejű doboz belsejében, szivacslapka alatt, szivacságyban pihent a készülék, és külön rekeszben a levehető mikrofon. Meglepődve tapasztaltuk, hogy a család előző két tagjánál megszokott extrák (hordtáska, plüss fülpárnák) a Revolvernél elmaradtak.


A mikrofon és kábelek nélkül kb. 345 grammot nyomó Revolver 50 grammal nehezebb, mint a Cloud II. Első ránézésre nem is hinnénk, hogy az új modell és a régiek közeli rokonok, a Revolver kialakítása ugyanis teljesen más, mint az elődöké. A fülkagylók felfüggesztéséről egy fix fémpánt gondoskodik, fejünk kényelméről pedig az ez alatt található a másik, rugalmas pánt. Ez a belső fejpánt az elődökéhez hasonló párnázást és fekete műbőr borítást kapott. Tetején nyomott HyperX logó, oldalán vörös díszvarrás található. A felül lévő logóra a fémpánt két ága között ráláthatunk. A fülkagylók külső részét körben vörös csíkok díszítik, melyek a középső részen lévő fényes műanyag felületen lévő HyperX logót zárják körbe (a logó és a csíkok sem világítanak).



A fülkagylók az elődökhöz hasonlóan kellemesen puhán párnázottak, a memóriahabot borító műbőr azonban egy leheletnyivel kevésbé selymesen finom. A meghajtók fül felé eső részén puha szivacs helyett csak egy vékonyabb szövetborítást találtunk (ezt ne tekintsük hiányosságnak, igazából az előző két modell volt mindkét szempontból különleges az átlag fülesekhez képest). A fülkagylók 50 mm-es meghajtókat rejtenek, ez is változást jelent az elődök 53 mm-es meghajtóihoz képest. A fülkagylók gömbcsuklós megoldással csatlakoznak a fémpánthoz, minden irányban tudnak forogni, ami kényelmes illeszkedést tesz lehetővé. Örültünk, hogy enyhén balesetveszélyes, ujjakat evő fémvilla, amit az elődöknél alkalmaztak, itt nem tűnt fel újra.

A bal oldali fülkagylóhoz csatlakoztatható, levehető, rugalmas mikrofon is teljesen új dizájnt kapott. A gumírozott borításnak köszönhetően kicsivel kevésbé hajlékony ugyan, mint a régi, de sokkal masszívabb és strapabíróbb lett.

A Revolver 1 méteres harisnyázott kábellel rendelkezik, amely a bal fülkagylóhoz fixen csatlakozik, a másik végén 3,5 mm-es, négypólusú jack csatlakozóban végződik. Ezt közvetlenül bedughatjuk az olyan készülékekbe, ahol egyben van a mikrofon és a fejes csatlakozója (Mac, konzol kontrollerek, mobilok). Az olyan eszközöknél, amelyeken külön van a füles és a mikrofon csatlakozó a másik, 195 cm hosszú elosztókábelt is munkába állítjuk, és az ennek a végén található dobozkába dugjuk a fülest. A csíptetővel ellátott dobozkán található a hangerőszabályozó, és a nagy méretű mikrofon némító gomb, mindkettő kényelmesen kézre esik. Az már biztos, hogy kábelhosszban nem fogunk hiányt szenvedni.

Alant fej fej mellett láthatjuk a HyperX Cloud II-t és a Revolvert.



Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 11.
    2016. 05. 13. 14:50
    Akkor mindenki dobja ki a Stax SR-Lambdáját is, mert már megromlott?
    Egy ilyen ezeréves Sennheiser HD580 elhiheted hogy még 24 évesen is gyönyörűen tud szólni, feltéve hogy vigyáznak is rá.
  • 10.
    2016. 05. 02. 06:52
    Asagrim - Capritain:
    Kénytelen vagyok megérteni az elhangzottakat.
    Siberia 650 7.1 B. vs. Seinnheiser CX400II + Xonar D1 Virtual 7.1

    El kell ismerjem maga fejhallgatón meglepődtem, (csak film-et eddig), de mintha a monitor mögött szólt volna a két hangszóró a fejemen
    -A füles pedig hogy is mondjam.. Még mindég cseng a fülem a múltkori fps csette-pattétól, bár nehéz megtalálni azonnal a megfelelő beállítást, hogy úgy szóljon azonnal mint a fejhallgató. (lásd creative t20 gwII-ön keresztül.) -Összesen: öt út hogy eltévedj a shussnyásban az erősítendő hang -erő s -frekvencia tartományok közül, de ha beállítottad s makkod van, működik mind a kettő fej-fej mellett.

    off out: Még mindig nem tudnak olyan fülest gyártani ami még használható is legyen éveken át ugyan, de megfizethető áron. Lásd. Jelen példa dilemmája. S ne feledjétek az Piaci termék elévülés örök. sajnos
  • 9.
    2016. 05. 01. 13:12
    Azzal remélem, tisztában vagy, hogy ha a nyakadba liheg valaki és még csak nem is azon az emeleten van, akkor az NEM a füles "hibája"

    Örülök neki, hogy el se olvastad rendesen amit írtam, így nem vagyok hajlandó válaszra méltatni semmit, amit te írtál.
  • 8.
    2016. 05. 01. 09:17
    így is tettem, számítógépen egy FIIO Olympus 2-t használok, soha többet belső kártyát. Ez még ennek a fröccsentett műanyagnak is hasznára volna De vele vagy nélküle, a minőségbeli különbség nem kérdéses.
  • 7.
    2016. 05. 01. 09:14
    2016-ban, adott összegért megvásárolható ár/érték arányra próbáltam rámutatni. Érdekes, lehet, de mindenképpen hatékony és RÉSZEMRŐL nem kérdéses, melyikkel járok jobban.
  • 6.
    2016. 05. 01. 09:12
    De, kenterbe veri. Minden tekintetben. A mikrofonnál pedig, ha csak beszédre használjuk - márpedig "gémer" körökben csak arra - tökéletesen elég egy normálisabb minőségű miki, nekem pl. egy Microsoft LifeCam csücsül a monitorom tetején, soha nem volt hiányérzet se a részemről, se pedig más játékok részéről.

    Soundstage, magas-közép-mély: volt valaha igazán jó fülesed, ami megütné az általam használt szintet? Mármint ÉREZTED, hogy mit hallasz? Azzal remélem, tisztában vagy, hogy ha a nyakadba liheg valaki és még csak nem is azon az emeleten van, akkor az NEM a füles "hibája", hanem a hanghatásért felelős programozóé. Ha ennek különbségét nem hallod, akkor nem is egy csoportban vitatkozunk, azt hiszem.
  • 5.
    2016. 04. 29. 23:37
    Végül ha még mindig nem tiszta miért tettem különbséget zene és játék között az előző hozzászólásomban, elmagyaráznám saját tapasztalatokra alapozva, hogy miért nem jó gamingre az audio, és audiora a gaming füles. Nem egyszerű feladat, mert hangzásélményt kell szavakba önteni, de megpróbálom:

    1. Soundstage
    A legtöbb játékhoz nem való a túl tágas soundstage. Játékban sokkal fontosabb az, hogy az irányt be tudd lőni, mint az, hogy egy konkrét térbeli helyzetet is próbáljon alkotni a fejhallgató, ami csak a legritkább esetekben lesz játékon belül pontos (a játékmotor korlátai miatt), a többi játékban meg simán csak félrevezetően fog hatni, mikor úgy érzed, hogy egy fejjel alacsonyabb valaki a nyakadban liheg 2 méterre, miközben még csak nem is ugyanazon az emeleten van. Ez nem a fülhallgató, hanem a játék hibája, hogy a hangforrás precíz térbeli helyzetét nem tudja leképezni, és emiatt félrevezető térbeli képet alkot a fülhallgató. Ez annak a tipikus esete hogy minél pontosabb információt igényel egy eszköz, annál helytelenebb eredményt fog adni, ha az információ csak egy részével rendelkezik.

    2. magas - közép - mély
    A gaming füleseken túl van szabályozva a mély. Ez teljesen szándékos, ez ad határozottságot a lépések, a lövések, az ütközések hangjának, ez ad nekik "súlyt", ettől fogod érezni, hogy valaminek mozgási energiája, és becsapódási ereje van. A zenei fülesekkel ez abszolút nem érződik át, olyannyira, hogy a műsoros optikai lemezeken szándékosan túl van masterelve a film alatti hang, hogy ezt a hatást vissza tudja adni.
  • 4.
    2016. 04. 29. 22:16
    Akkor ahhoz még legyél szíves az egyesült államokból importálni egy modmic mikrofont (szerk.: hogy a hyperx cloud mikrofonjával megegyező hangminőségű mikrofonnal rendelkezz), hogy headsetet hasonlíthassunk össze headsettel, és ne játékhoz készült headset hangminőségét zenéhez készült füles hangminőségével, és már mindjárt más lesz a leányzó fekvése.


    wishformore

    "lehet hogy az az evtizedes refurbished cucc kenterbe veri oda visza 3 szor ezta froccsentett muanyagot."

    Nem fogja. Nincs rajta mikrofon, és nem játékhoz, hanem zenéhez való. Almát ne hasonlítsunk már körtéhez!
  • 3.
    2016. 04. 29. 20:59
    @Svindler

    lehet hogy az az evtizedes refurbished cucc kenterbe veri oda visza 3 szor ezta froccsentett muanyagot.
    annyit viszont meg pluszban meg erdemes rakolteni hogy egy tisztesseges fejhallgato erositorol tolja az ember.
  • 2.
    2016. 04. 29. 20:44
    Azért annak a Sennheiser fülesnek mikrofon nélkül az induló ára a háromszorosa volt ennek, szal majd egy évtizedes refurbished cuccokat bekeverni ide elég érdekes.
  • 1.
    2016. 04. 29. 20:22
    HyperX Cloud Revolver - cirka 40 ezer.

    Használtan vett, és az E-bayről vett új fülpárnákkal és fejpánttal felújított Sennheiser HD580 precision - cirka 40 ezer.

    Akkor most nagyon gondolkodom, jó?

    [HeadFi]

    [Stereophile]

    Áááá, hogy nem gémer! Mea Culpa.