Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Assassin's Creed Origins - A múmia visszatér

  • Dátum | 2017.11.07 13:30
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Visszatekintve úgy gondolom, hogy jogosan voltunk szigorúak a Ubisofottal az utolsó két AC játék megjelenésekor. Még azzal együtt is, hogy a fejlesztők ambiciózusak voltak, és a Unity-ben egy olyan összetett, részletes világot próbáltak meg elénk tárni, mely hatalmas kihívást jelentett a konzolok gyenge AMD Jaguar processzorainak. Nem lehet azt mondani, hogy a kiadó megelégedett volna a minimummal, elvégre Párizs olyan kidolgozott volt és olyan tömegek voltak benne, amire korábban még nem volt példa. A Syndicate pedig ezt csak tovább vitte.

De ezzel együtt nem lehetett elmenni amellett sem, hogy az egész továbbra is tele volt bugokkal, és az alapvető irányítás nem működött megfelelően. Az pedig, hogy a Unity jobb esetben 20fps-sel futott PS4-en, nevetséges volt. Nem lehetett figyelmen kívül hagyni, hogy ha a Ubisoft nem lett volna ennyire kapzsi, és mondjuk csak minden második évben adott volna ki egy-egy új részt, akkor több idő maradt volna az optimalizálásra, a játékmechanizmusok finomhangolására és a hibajavításra.


És persze azt is meg kell hagyni, hogy akkor nem telítődtünk volna ennyire. Ez mondjuk nem mindenkire igaz, mert a CoD-hoz hasonlóan az AC-nek is van egy dedikált rajongói rétege, akik mindenképpen megvásárolják minden egyes évben. Ők azok, akik talán nem is játszanak semmi mással. Bármennyire is szeretjük hülyének nézni a kiadókat, azért mégsem annyira buták: pontosan tudják, hogy kik a vevőik, és mik a szokásaik.

Erre most itt van nekünk az Assassin's Creed Origins, ami egy év kihagyással igyekszik bizonyítani, hogy a sorozatnak még mindig van keresnivalója. És hogy igenis, ha a fejlesztők kapnak egy kicsivel több időt, akkor valami maradandót tudnak letenni az asztalra. Márpedig az Origins több mint négy évig készült, úgyhogy igazán elvárhatjuk, hogy most aztán a játék tényleg levegyen minket a lábunkról.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 9.
    2017. 11. 12. 16:20
    Ugyan még messze vagyok a végétől, de nem gondolnám, hogy ez a helyzet. Egyrészt máshol írták, hogy miután végigjátszották a fő küldetéssorozatot, még bőven maradtak felfedezésre váró területek a térképen, másrészt ott van a szintezés rendszere. Azt mondjuk a játék egyik hibájának tekintem, hogy egyáltalán nem vették a fáradságot a készítők, hogy legalább nagyjából úgy lőjék be a szinthatárokat az egyes területeken, amekkora szinten oda juthatunk. Többször előfordult, hogy mentem, felfedeztem a világot, semmi különös veszélyforrás nem volt, aztán hirtelen belebotlottam pár halálfejes NPC-be. Ha nem vesznek észre, elmenekülhetek. Ha észrevesznek, akkor annyi. Egy ideig lehet kerülgetni a lövéseiket, de képesek akármeddig üldözni, és egy idő után akár véletlenül is eltalálhatnak. (Utólag ránézve a világtérképre, átmentem egy nagyobb szintűeknek tervezett területre - csak éppen a játéktérben ezt semmi nem jelöli.)
  • 8.
    2017. 11. 11. 19:10
    84%? Mi történt a rendes pontozási rendszeretekkel, Ipon? Léci térjetek vissza arra, hogy egy átlagos, rendes de nem világrengető játék bezony kapjon 50-60%ot...
  • 7.
    2017. 11. 09. 06:23
    Ezt a részét lehet kipörgetem.
  • 6.
    2017. 11. 08. 14:32
    Ez sajnos a modern játékok egyik rákfenéje amit én (az amúgy zseniális) Far Cry 3-tól datálok.
    A usernek nem kell taktikáznia a talenttel, kapjon csak elég pontot mindenhez.
  • 5.
    2017. 11. 08. 12:08
    A vége felé nem lett túl erős a karakter? A talentolgatás egyik hátulütője az szokott lenni hogy a játék vége felé már nincs kihívás,legyőzhetetlenek vagyunk.
  • 4.
    2017. 11. 08. 11:45
    Ebben a hónapban vacciláltam ez és a Battlefront II között, és végül az utóbbit vettem meg a multi miatt. Szerintem ennek is adok majd egy esélyt leárazáson.
  • 3.
    2017. 11. 08. 11:36
    Uraim, az a nagy büdös helyzet, hogy ez a játék tényleg rendben van
  • 2.
    2017. 11. 08. 00:20
    Iszonyodom a szériától. Számomra a fantáziátlan történet, lusta gamedesign és a repetitív játékmenet képviselője.

    Viszont olyan lelkes ez a cikk, hogy ennek majd adok egy esélyt.

    Az Ubisofotot millió dologért lehet megkövezni, de azt el kell ismernem hogy világot építeni néha egész jól tudnak. A Division is ezer sebből vérzett, de hihetetlen milyen részletgazdagon felépítették benne NY egy részét.

    Ha már ezt jól csinálták itt is, akkor megérhet egy leértékelt árat.
  • 1.
    2017. 11. 07. 21:36
    Köszi a tesztet!