A Take-Two megígérte, hogy nem a Foreverben láttuk utoljára Duke-ot. Strauss Zelnick azt nyilatkozta, hogy jelenleg még nem igazán bocsátkozhat részletekbe, de a kiadó gondoskodni fog a Duke IP jövőjéről.
Zelnick azt is megemlítette, hogy szeretnék másfelé is terjeszkedni, szóba jöhet mondjuk egy film is és más egyéb nem videojátékos dolgok is.
"Részben azért mert a szórakoztatás nagyon tág és sok lehetőség rejlik benne, részben azért mert nagyon kreatív a vezetőségünk, és mert nem akarunk valamit eldobni, csak azért, hogy 1 dollárral többet kereshessünk. Ha lehetőségünk van egy szellemi termékünket más médiumokra is átültetni magas minőségben, úgy, hogy az szórakoztassa a vevőket és emelje az IP színvonalát, akkor megtesszük."
Ugyanez felvetődött a BioShock és más címek kapcsán is, de egyelőre még egyik sem került elénk.
Ami a DNF alacsony értékeléseit illeti, Zelnick megvédte a játék felnőtt tartalmát és olyan jellegű humorát (magyarul terelte a témát, mert a játék ezen részét érte a legkevesebb kritika),  és ismét megáldott minket a "mennyire komolyan vesszük a 18-as karikát..." marketing rizsával. A többiről meg annyit, hogy: "Mit lehet erre mondani? Ha nem tetszik, akkor ne vedd meg." Ezzel nem lehet vitatkozni.
Ha bírjátok a botrányokat, akkor biztos hallottatok a Duke PR felelős Jim Redner kirobbanásáról is. A 2K Games a The Redner Group (=Jim 1 személyben) Twitteres megnyilvánulását követően szinte azonnal elhatárolta magát tőle. Jim barátunk néhány komolyabb kritika megjelenését követően kikelt magából és közölte, hogy ezek után feketelistát vezet az értékelőkről, becsmérelte az objektivitásukat és mérges patkányoknak nevezte őket.
"Túlreagáltam, amikor [meg nem nevezett] tesztjét olvastam és a Twitteren eresztettem ki a gőzt. Szenvedélyből cselekedtem és igazából az én részemről hiányzott az objektivitás" - nyilatkozta később Redner. "Szerintem egyesek túlmentek egy határon, mikor a játékot és azokat hordták le, akik az életük egy jelentős részét arra áldozták, hogy megcsinálják. Ettől függetlenül végzetes marketing hibát követtem el."
Redner később azt is leszögezte, hogy minden teszt szubjektív, ennél fogva nem lehet hibás és hozzátette, hogy "addig, amíg egy értékelés fair és a kritika tényekre van alapozva, addig tiszteletben tartom azt."
Ámen.
Duke Nukem Forever tesztünkhöz katt.