Shop menü

KÍNA ÉS VULGÁRIS MMO REKLÁMOK

A Kínai Kormány szigorítja az online játékok reklámozására vonatkozó szabályokat. A Venturebeat információi szerint a Kulturális Minisztérium betilt minden olyan reklámot, amelyben szex, erőszak vagy szerencsejáték szerepel.
Csont Szilvia
Csont Szilvia
Kína és vulgáris MMO reklámok

Galéria megnyitása
A Kínai Kormány szigorítja az online játékok reklámozására vonatkozó szabályokat. A Venturebeat információi szerint a Kulturális Minisztérium betilt minden olyan reklámot, amelyben szex, erőszak vagy szerencsejáték szerepel.

A szerv igyekszik "kritizálni és rendre tanítani" mindenkit, aki ilyen "vulgáris marketinggel" él. A hírek a következő esetek hatására születtek: Felfogadták Zhang Xiayout, a híres modellt, hogy reklámozza a Dahua Xuanyuant (ami be is futott); Zhai Linget - aki ismert internetes szexvideóiról -, a Xi You Ji promótálására kérték fel, míg a pornó csillag Sola Aoi a Warrior OL népszerűsítését vállalta magára.

Az új szabály augusztus 1-től lép életbe.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére