Az EA 2 nappal a Crysis 2 multiplayer demójának indítása után leállította a szervereket. Az ok, hogy meg akarják oldani a problémákat, amiket a játékosok eddig jelentettek, hogy az indításra tökéletes legyen a Crytek első, konzolra is kiadott shootere.
"Igaz, rengeteg játékosnak nagyszerű élményt nyújtott a demó, tisztában vagyunk vele, hogy mások szerver csatalakozási gondokkal küzdöttek" - olvashatjuk az EA honlapon. "Meghatároztuk a hiba forrását és úgy döntöttünk, hogy az elkövetkező 24 órában bezárjuk a PS3 demó szervereket, ezzel biztosítva, hogy a játék tökéletes legyen a jövő heti indításra. A legfontosabb, hogy a kész program hibátlan legyen."
Ez persze sok játékosnak nem tetszett, főleg, hogy volt olyan, akinek körülbelül 6 óra volt letölteni, amit követően fél napot próbálkozott a csatlakozással, míg végre feljutott, de akkor nem talált neki senkit a matchmaker. Sajnos jó néhány embernek lettek negatívak az első benyomásai a játékról emiatt.
Sok a vita akörül is, hogy az Xbox változata jobb-e a játéknak, a Crytek mindenkit biztosított, hogy teljesen ugyanolyan a két verzió, de megoszlanak a vélemények. Kíváncsian várjuk az első komoly összehasonlításokat, mert most jön a próbája annak, hogy mennyire jó multiplatform motort tudtak alkotni a Cryteknél.