Tegnap került bejelentésre, hogy tovább halasztották a The Witcher 3 megjelentését, ezúttal május 19-re. A CD Projekt vezetőségének egyik tagja, Adam Kiciński ezzel kapcsolatban azt nyilatkozta a pénzügyi újságíróknak, hogy szerinte a játékosok jól fogadták a hírt. E mögött pedig az áll, hogy a piac egyre jobban tart a kiforratlan címektől a next-gen platformokon.
Ez egy tagadhatatlan tény, melynek friss példáit az Assassin's Creed: Unity, a DriveClub vagy a The Master Chief Collection multija hozzák. Ezek a játékok mind sokkal jobban jártak volna, ha inkább csúsznak (még) 2 hónapot a megjelenéssel.
Kiciński megerősítette, hogy a The Witcher 3: Wild Hunt természetesen már lényegében kész van, nem kell attól tartani, hogy "nem is létezik". Mindössze annyiról van szó, hogy a játék hatalmas és tele van apróbb hibákkal. Miután összeillesztették a kirakós részeit, jöttek csak rá, hogy a játék nagyobb lett, mint az első két rész együttvéve. Most először csináltak igazán nyitott világú játékot, és nem akarják, hogy a bugok tönkretegyék a játékélményt.
Ettől függetlenül elismerték, hogy hibáztak, amikor túl korán bejelentették a megjelenési dátumot. A társalapító, Marcin Iwiński már korábban szabadkozott a csúszások miatt és akkor is megígérte, hogy az előző, februári dátum már biztos. Nos, ez nem jött be, ezért a pontosság helyett mással próbáltak levenni minket a lábunkról. Egészen pontosan azzal, hogy ingyenesen bocsátják a rendelkezésünkre az összes tervezett Witcher 3 DLC-t.
"Ott akarjuk látni a neveinket ez alatt a játék alatt" - nyilatkozta Kiciński, "jónak kell lennie."