Az Nvidia elnézést kért a teljesítménybeli és stabilitási problémák miatt, amelyekkel a Tomb Raider PC-s verziójában találkozhatunk. Ezek a hibák akkor lépnek fel, amikor GeForce kártyával rendelkező felhasználók maximum beállításokkal futtatják a játékot. "Sajnos az Nvidia nem kapta meg a játék végső kódját a múlt hétvégéig, ami erősen csökkentette a stabilitást, képminőséget és teljesítményt ahhoz a verzióhoz képest, amit előtte kaptunk." – nyilatkozta Andrew Burnes szóvivő a cég hivatalos oldalán.
"A Crystal Dynamicsszal szorosan együttműködve dolgozunk minden, a játékban felmerülő probléma megoldásán, amilyen gyorsan csak lehet. Kérjük vegye mindenki figyelembe, hogy ezeket a problémákat nem tudják teljes egészében megoldani az Nvidia driverek. A fejlesztőnek kell változtatásokat eszközölnie a kódon, hogy kijavítsák a GeForce GPU-kon felmerülő hibákat. Addig is elnézést kérünk minden GeForce felhasználótól, aki nem kapta meg azt az élményt a Tomb Raidertől, ami elvárható."
Amint várható volt, az Nvidia és a Tomb Raider hivatalos fórumai is tele vannak a játékosok panaszaival, támadások érték a TressFX technológiáját is, amelynek segítségével élethűbb hajat lehet kölcsönözni a karaktereknek.
'Úgy tűnik, hogy a TressFX lassítja le a játékot, amely csupán Lara hajához és az SSAO-hoz (screen space ambient occlusion) használnak' – írta az egyik játékos. "Jelenleg csak rondábban néz ki tőle a játék."
Reméljük a problémákat minél hamarabb sikerül megoldani, és az Nvidiás játékosok is maradéktalanul élvezhetik Lara kalandjait, de az egyébként várható volt, hogy a TressFX nem fut majd olyan jól GeForce-okon, mint Radeonokon, ez már anno a bejelentésből világossá vált, a fejlesztésekor a Radeonok GCN architektúráját vették alapul.