A napokban egy AVG frissítés miatt rengeteg felhasználó szembesülhetett azzal, hogy a szoftver a frissítés végeztével egy rendszer újraindítást kér, majd amint ez megtörténik, a boot folyamat közben, ahogy az AVG-hez tartozó drivereket próbálja betölteni a rendszer, a folyamat egy hibaüzenettel megáll, és a Windows összeomlik.
A kellemetlen eset alkalmával ezt a hibaüzenetet olvashatják az érintett felhasználók:
 
[list type="unordered"]
[*]"STOP: c0000135 The program cannot start because %hs is missing from your computer".
[/list]
Mivel ezek az AVG összetevők csökkentett módban is megpróbálnak betöltődni, így hagyományos módon nem lehet elindítani a rendszert. Az AVG szakemberei az érintetteknek azt ajánlják, hogy a vállalat által készített biztonsági lemezt használják az adott konfiguráció életre keltéséhez. A szoftvert innen lehet letölteni.
Ahogy a CD-re/DVD-re/Pendrive-ra kiírt helyreállító lemez segítségével elindult a rendszer, a Midnight Commander használatával át kell írni az AVG könyvtár nevét, ami általában a C:ProgramFiles(x86) mappán beül helyezkedik el. Természetesen más egyéb szoftvert is lehet használni a cél érdekében, amely képes az NTFS fájlrendszer írására, a lényeg az, hogy az AVG könyvtárat át kell nevezni.
UPDATE: Időközben néhány további információt is sikerült találni az ügyben. A hírek szerint az AVG illetékesei a hibát okozó frissítést már korábban visszavonták, így több konfigurációra nem jelenthet veszélyt a kellemetlen hiba. A rendszerösszeomlás okozója egyébként egy vírusadatbázis-frissítés volt, amely a 271.1.1/3292 (432/3292) verziószámot viseli. A probléma a jelenlegi értesülések szerint az AVG ingyenes változatát (AVG Free) érinti és csak a 64-bites Windows 7 operációs rendszerrel ellátott számítógépekre jelenthetett veszélyt. A pórul járt rendszer helyreállításához szükséges lépésekről itt található bővebb információ.