Az elmúlt hónap folyamán több Kepler alapú GeForce videokártyával rendelkező felhasználó is panaszkodott arra, hogy egyes játékokban akadozás tapasztalható. Az akadozás időszakos volt, általánosan reprodukálni nem igazán lehetett, a jelek szerint azonban mégis sokakat érintett. A felhasználók hamar arra a megállapításra jutottak, hogy itt bizony driver hibáról van szó – úgy tűnik, igazuk is lett. Az elsődleges feltételezések szerint a V-sync okozza a hibát: egyes játékosok a v-sync kikapcsolása után arról számoltak be az Nvidia fórumán, hogy a hibajelenség megszűnt.
Az Nvidia a Tom’s Hardware-en keresztül közölte, hogy a hibajelenségről a vásárlói visszajelzéseknek köszönhetően már tudnak, így már a megfelelő lépéseket is megtették a hiba kijavításának érdekében. A jelenség kiváltó oka tehát már megvan, sőt, a javítás is készen áll, ám addig, míg a szükséges teszteket el nem végzik a vállalat szakemberei, nem teszik elérhetővé a javítást. A problémára a megoldás júniusban érkezhet, amikor megjelenik a következő friss driver.
Addig is az Nvidia szakemberei azt ajánlják, hogy mindenki, aki tapasztalta a játékokban az említett időszakos akadozást, kapcsolja ki a V-syncet – akár játékon belül, a beállítások között, akár az Nvidia Control Panelen keresztül.