Évről évre össze szokták állítani azt a rangsort, amely a különböző márkaneveket aktuális értékük alapján állítja sorrendbe. Manapság valószínűleg a megkérdezettek döntő többsége úgy gondolná, hogy jelenleg is a Google márkanév a legértékesebb a világon, de ez manapság nem így van, az alma logo futott be az első helyre.
A BrandZ összesítése alapján az Apple márkanév jelenleg 153,3 milliárd dollárt ér, míg a Google márkanév értéke csak 111,498 milliárd dollár, így a Google ezúttal kénytelen beérni a második hellyel. A lista elején - ahogy az a fenti képen is látszik - megtalálható még többek között az IBM, a Coca-Cola, a BMW és a Disney is. A technológiai szektor összességében elég erős évet zárt, ugyanis a Facebook 246%-ot erősödött, így 19,1 milliárd dollárt ér, az Amazon pedig 37,6 milliárd dolláros értékével a legértékesebb viszonteladóvá lépett elő. Természetesen az elmúlt időszaknak nem csak nyertesei, hanem vesztesei is vannak. A Nintendo márkanév például a tavalyihoz képest 37%-kal kevesebbet ér, ezzel szemben a Nokia név értéke 28%-kal, a BlackBerry márkanév pedig 20%-kal ér kevesebbet, mint tavaly ilyenkor.
Természetesen a felsoroltak csak a jéghegy csúcsát képezik a TOP 100-as listában, amelyben az adott márkanév ára mellett azt is megtaláljuk, hogy az előző éves eredményhez képest javult-e, vagy esetleg romlott az adott márkanév értéke. Az érdeklődők kattintsanak ide a komplett listáért.