Shop menü

A SWTOR AZ EA LEGNAGYOBB PROJEKTJE

A BioWare MMO szerepjátéka az eddigi legdrágább projekt, amibe az Electronic Arts fennállása óta befektetett, tudhattuk meg a kiadó pénzügyi fejesétől, Eric Browntól. Elmondása szerint egy átlagos dobozba is kiadásra kerülő játék úgy 30 millió dollárba kerül az EA-nál, de a BioWare műve ezt jelentősen meghaladja.
Csont Szilvia
Csont Szilvia
A SWTOR az EA legnagyobb projektje

A BioWare MMO szerepjátéka az eddigi legdrágább projekt, amibe az Electronic Arts fennállása óta befektetett, tudhattuk meg a kiadó pénzügyi fejesétől, Eric Browntól. Elmondása szerint egy átlagos, dobozban is kiadásra kerülő játék úgy 30 millió dollárba kerül az EA-nál, de a BioWare műve ezt jelentősen meghaladja.

Galéria megnyitása

Összehasonlításképpen, a Blizzard a 2004-ben kiadott World of Warcraftot körülbelül 100 millió dollárból fejlesztette ki (vagy még többől). Egészen biztos, hogy a kiegészítőket se bagóból hozzák ki és a folyamatos támogatás sem elhanyagolandó, DE: máig 100 millió dollár körüli HAVI bevételeket produkál az előfizetésekből. Az Electronic Arts hasonló sikereket vár a Star Wars: The Old Republictól is.

"Az MMOk hatalmas vállalkozások" - jegyezte meg Brown. A SWTOR várhatóan 2011 tavaszán jelenik meg.

A KOTOR rajongók bizonyára még emlékeznek Tarisra...

                         

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére